|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
+1 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: :') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Jij klinkt ook wel heel gevaarlijk moet ik zeggen. |
|
Net besteld: |
|
quote: "jouw" |
|
quote: Excuus, kutmiddag. Mijn reactie was inderdaad ook niet alles. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Och, was wel lachwekkend |
|
De volgende set dvd's voor minder dan 4 tientjes: - Children of Men - Enemey at the Gates - Eternal Sunshine of the Spotless Mind - Mission: Impossible - Planet of the Apes - Saw V - Shooter - Tomb Raider What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Edit; nog maar even ontopic: LG 32" platscreen met muurbeugel. Verder hotel Antwerpen, weekendje weg met verjaardag Dinnetje. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Heel goed meneer. Gekregen: ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Heb je daar al ervaring mee? Laat anders even weten of het goed werkt, heb zelf ook nogal wat vuile, oude LP's die wel een schoonmaakbeurt kunnen gebruiken. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Ik pak ze altijd mee als ik ga afwassen. |
|
Hmhm, allesreiniger en schuursponsje, zijn ze weer zo goed als nieuw. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Misery Index is leuk! Enfin, net 2 nieuwe lattenbodems gekocht, want deze lattenbodems die bij dit bed zaten toen ik ze kocht zijn niet zo heel erg goed. En nog een mandje gekocht om allemaal snoeren en kabels in te doen. |
|
@ Panzerke Ben nu net bezig en mijn eerste indruk is goed. Labels pleuren er niet af als het reinigingsmiddel erop komt. Ik merk wel dat de dikkere platen makkelijker schoon worden dan de dunne. En misschien dat Ulk en/of Staalman je meer kunnen vertellen. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 12-09-2009 16:26] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ghost Brigade - Guided by Fire en nog 2 van Winds. edit: en bier en vreten natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 12-09-2009 16:34] spelfout weggehaald... |
|
quote: kicke album. Van begin tot einde. Met: angst ist die sehle auf, als m'n favoriete track. [Dit bericht is gewijzigd door Waldtyr op 12-09-2009 18:14] neoplasma malignum |
|
quote: Ach gut, beledigd ? Ik kan me herinneren dat het een vrij land is waarin ik t goede recht heb mijn mening over welke vorm van uitting ook uit te laten. Daarom heb ik ook de nadruk gelegd op MIJN PERSPECTIEF in dat geval. Met andere woorden, wat ik zeg hoeft de rest zich niets van aan te trekken. Als ik die foto's slecht vind mag ik dat toch zelf weten ? Wie ben jij om mij te bekritiseren. Over leeftijd gesproken. Helaas sla je met n aantal zielige halfwassen en overhaast gezochte beledigingen van mijn gegevens ook nog eens flink de plank mis (op spelvauten na. niet dat mij dat wat kan schelen). Natuurlijk is: ''Ga toch dood,, Een heel volwassen en nobel gearticuleerde verwensing die garant staat van jou onontzienbare intellectuele en volwassen vaardigheden als zeer sociaal intelligent persoon. Prachtig ! Een kunststukje van karakter waarmee je gelijk je hele pleidooi van ''zeer gegronde'' argumenten obseleet maakt. Stuk ongeluk ? Dramaat, hypocriet, Huilie. quote: Labiel. Pilletje vergeten ? Forums zijn geweldig als je n kutmiddag hebt. [Dit bericht is gewijzigd door Waldtyr op 12-09-2009 17:18] neoplasma malignum |
|
Pffff, wat veel letters en woordjes. Alleen 'Huilie' was al voldoende reply geweest, hoor. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zo, ook nog even een nieuw dekbed gekocht.. 2.00 bij 2.00 |
|
quote: Nee, ik verveel me anders. Maar je hebt verder helemaal gelijk. neoplasma malignum |
|
quote: Haha, kerel. Fora zijn geweldig als de verveling toeslaat. Jouw(© R.) bericht was gewoon drama. Daar reageerde ik even op, alleen om het lekker zeuren tijdens de koffie. Moet kunnen zo op het internet want irl heb ik gewoon niet dit soort labiele (bedankt, dat is het juiste woord) rond lopen. Het is bovendien niet dat ik een kutmiddag heb hoor overigens, dat gebeurt zelden. Blabla Libelle etc. (Stel dat jij je weleens zo voelt zou ik toch de pillen niet als eerste optie nemen, zoals jij mij aanraadde. Maar zelf weten.) OT: Excuus, meer heb ik niet gekocht. Wel iemand betaald voor wat illustraties. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Hap, hap, happerdehap !!! Hier mis ik context en richting. Het bekritiseren van foto's en vooral op mijn gespeelde kinderachtige kuttoon was verre van drama. Het was oprecht geplaatse kritiek met duidelijke argumenten gvdmme-kut !!! (drama detected !! I'd jump in if I where you !). quote: Zinsconstructie ? En wat je ''irl'' betreft: geeft ook mooi weer waar je dat vooral mee opvult. Heel mooi verdekt. en ook zoooo volwassen. quote: zinsconstructie ? (2) Met Blabla zeg je overigns al genoeg. En wederom een opsomming aan contradicties. Wat wil je nou bewijzen ? Ik weet het al: n Forumheld ! Woordenschaak en literaire valkuildoolhofje aan het spelen ? I'm having fun too ! cheers mate neoplasma malignum |
|
Zeg, gaan jullie eens gauw neuken. Blut Aus Nord - Memoria Velusta II (Dialogue With The Stars) Decapitated - Organic Hallucinosis Monumentum - In Absentia Christi Porcupine Tree - The Incident Shining - VI: Klagopsalmer Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |