|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Behalve die joekel van een dt-fout, slaat je hele verhaal nergens op. Wat te denken van Fluisterwoud (rip), Grimm, Baldrs Draumar, Zwartketterij (rip), Stalaggh, Nibdem, Countess, Sammath, Cirith Gorgor, Sauron (rip), Unlord, Hekel, Dimensional Psychosis, Heretic, Slechvalk, Galgeras, Autumnal Reaper, Thronar (rip),... ? Allemaal bands waar ik als Belg behoorlijk jaloers op ben. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
dt fouten maak ik zelf regelmatig, maar met het verhaal ben ik het totaal niet eens, zie hierbovenstaande post (waarvan ik persoonlijk de helft niet van ken, maar wat ik wel ken waardeer) "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Sauron was toch wel de topper imo. Jammer dat ze niet meer bestaan. Maar Funeral Goat doet het hier ook goed Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
SAURON was echt geweldig!!! Jammer dat ze niet meer bestaan. an evil incarnation of DEATH! |
|
NLBM is zo dood als de tering.. enige bands die mij op dit moment kunnen boeien zijn Funeral Goat en Kjeld... de rest van de bands zijn gestopt, inactief, in de ijskast, wel aan te horne of niet mijn ding... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Nou. Vooral Fluisterbout. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Hoe is het met Cirith Gorgor dan? Die vind ik ook nog wel aan te horen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Sauron was inderdaad erg goed. Salicious Gods ook. C.G. heeft weer die ouwe zanger terug, de vorige was niet echt denderend. |
|
In Nederland zijn genoeg bands op te noemen die aardige Black Metal spelen, en sommige die wel noemenswaardig beter zijn dan "aardig" (al zijn die grotendeels gestopt, ja). Maar om de een of andere reden, zullen dat soort bands nooit zo "groot" worden als een middelmatige BM band uit Scandinavië. |
|
Cirith blijft mijn favoriete NLBM band |
|
quote: Vergeet 'ie zelf een 't' in Slechtvalk Thronar was toch een zelfverklaarde Battle-Metal band (althans volgens de promo die ik nog regelmatig draai)? Dit zijn overigens wel de enige twee bands die ik kon waarderen. Verder heb ik niet zoveel met black metal uit het nederlandse, we missen toch een Sear Bliss. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Echt goede NLBM? Urfaust, Öde, Nibdem... veel verder kom ik niet. Countess "The Shining Swords of Hate" blijft trouwens ook een briljant album... |
|
Irrwisch heeft vorig jaar een zeer aardige demo uitgebracht. |
|
quote: Thronar en aanverwanten zijn ook gewoon black. Battle, pagan, viking,... Allemaal vormen van black metel imho. En volgens mij is er nog een hemelsbreed verschil tussen een tikfout en een denkfout. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: snap ik ja, die was ik vergeten... zeer vette demo ja! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Warlust, de andere projecten van Maurits, en de meest geniale BM-artiest van ons land is natuurlijk de unholy Apator Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Sterf! Christenhond! Sterf! Cirith Gorgor is na de eerste twee albums ook hard achteruit gegaan hoor! |
|
Dat is toch ook de bedoeling? Al die albums moet je toch achterstevoren afspelen? 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Apators stiff cock points at the heavenly sky.. One hell of a homo! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Middelmatige Scandinavische bands die toch "groot" zijn spelen wel sinds begin jaren '90. ...alleen puberende viking-wannabes geven Scandinavische bands misschien 'een streepje voor', maar zelfs dat betwijfel ik. Ik zit niet zo in de BM maar vind Gnaw Their Tongues wel tof. Is internationaal ook best "groot" trouwens. |
|
quote: Wat een onzin, de laatste selftitled is een zeer geslaagde plaat. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Die vind zelfs ik om aan te horen! Boeiender |
|
Nou, dát zegt wat... ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Inderdaad! Al die pagan zooi kan mij gestolen worden, evenals die fokking stofzuiger BM. Saai, slecht en zwaar overrated door sommigen. Boeiender |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |