|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Stond er nu ook geen bericht van XXL dat opeens verdwenen lijkt te zijn? I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Ze zeggen van alles. FUNUS is gespleten in 2013 en heeft zichzelf in al haar vuigheid gesplijt in een dubbele entiteit. Ene giftig en rauw als coronakanker en de andere soft en smooth als prince zijn geschoren paarse ballen. [Dit bericht is gewijzigd door Machtig op 30-04-2021 23:37] |
|
quote: Bedoel je niet die in het wiskunde geeft jeuk tipok? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ah ja, excuus I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ok.. Neuh verwacht niet dat Horde iedereen kent hier eerlijk gezegd. |
|
quote: Ik heb hun "Booswichterij" onlangs geluisterd. Een geweldig stuk! Mooie keyboard en de goede muziek algemeen. |
|
quote: BTW, ik vindt niets speciaal over hun muziek, toen ik deze band eerste keer luisterde. |
|
quote: Leuk om te lezen dude. Ik ben zelf niet bekend met de NLBM site/ encyclopedie. Heb even meegelezen, je vindt dus NLBM gaaf. Er zijn zo veel BM bands wereldwijd, ik ben benieuwd wat jou nu zo aanspreekt in specifiek Nederlandse BM bands? |
|
quote: Ik woon (studeer) (je kan die kennen tegens mijn niet-zo-goed nederlands) in de Nederlands en ik heb alreeds nederlandse metal leuk gevond. Als mijn favoriete metal genre is BM, ik heb nederlandse scene onderzoeken geprobeerd. Dan ik was door de muziek van Grimm gefascineerd - het is heel goed, zelfs met de scandinavische banden vergeleken. Ook ik ken Urfaust, Heidevolk, Carach Angren, Slechtvolk, maar hou ik van hun niet. |
|
quote: Slechtvalk |
|
Volk waar je niet van houdt is slechtvolk. |
|
Dit vind je misschien wel aardig. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Maar het mooie van een topic is dat je erin terug kan bladeren. |
|
Check zeker het label The Throat ook! I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Hahaheideland, wat hebben we daar van genoten, heerlijk. |
|
quote: super, waar woon je? |
|
quote: Ik woon in Eindhoven. |
|
quote: Sorry! Ik heeft de naam van deze band niet goed herinnerd. |
|
quote: Fluisterwoud is heel hoed. Maar vind ik die een beetje.. mondain? Onorigineel? Het lijkt op zo veel andere banden, BTW. |
|
quote: Zal luisteren! Sowieso, ik luister nu Mondvolland en ik vind zijn muziek leuk! Wat je dinkt over het? |
|
quote: Geeft niks, ik ben zelf nogal een liefhebber van Slechtvalk, al is het qua muziek niet altijd even black metal, maar valt bij tijd en wijlen wel in het genre |
|
quote: Interessant. Op welke manier heb je de Nederlandse scène ones onderzocht? Haha, Heidevolk. Die heb ik een tijdje terug nog live gezien. Goede show, maar ook niet aan mij besteed Carach Angren, te melodieus zeker? Ik hou er ook niet van, maar ook die band is een dikke topper qua spel en show. Urfaust heeft wat dat betreft juist wel een vuige BM sound en brengt in mijn optiek veel vernieuwing door het toetswerk en vooral de dijk van een stem. En wat een sfeer die ze daarmee neerzetten. Die band lijkt daarom in tegenstelling tot de "standaard" bands juist een van de betere te zijn. Waarom hou je dan niet van Urfaust? |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |