IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : NLBM? Vorige pagina | Volgende pagina
Thorem
De Witte Ruiter
Usericon van Thorem
Posted 30-04-2021 22:15 by Thorem Wijzig reactieProfiel van ThoremQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2021 22:01 schreef F.Jacobse het volgende:
Aha.

Een voomalig zm'er.

Komt door je De Witte Ruiter vermelding bij je username.





Ik gebruik De Witte Ruiter vermelding als de verwijzing naar een zong van de Grimm.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 30-04-2021 22:35 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Stond er nu ook geen bericht van XXL dat opeens verdwenen lijkt te zijn?


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Machtig
Usericon van Machtig
Posted 30-04-2021 23:36 by Machtig Wijzig reactieProfiel van MachtigQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2021 20:42 schreef F.Jacobse het volgende:
Op metal archives staat nog active, btw.

https://www.metal-archives.com/bands/Funus/3540292926





Ze zeggen van alles. FUNUS is gespleten in 2013 en heeft zichzelf in al haar vuigheid gesplijt in een dubbele entiteit. Ene giftig en rauw als coronakanker en de andere soft en smooth als prince zijn geschoren paarse ballen.

[Dit bericht is gewijzigd door Machtig op 30-04-2021 23:37]


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 30-04-2021 23:46 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 30 april 2021 22:35 schreef Mythics het volgende:
Stond er nu ook geen bericht van XXL dat opeens verdwenen lijkt te zijn?


Bedoel je niet die in het wiskunde geeft jeuk tipok?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 30-04-2021 23:56 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 30 april 2021 23:36 schreef Machtig het volgende:
Ze zeggen van alles. FUNUS is gespleten in 2013 en heeft zichzelf in al haar vuigheid gesplijt in een dubbele entiteit. Ene giftig en rauw als coronakanker en de andere soft en smooth als prince zijn geschoren paarse ballen.







"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 01-05-2021 8:27 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2021 23:46 schreef Natural Disaster het volgende:
Bedoel je niet die in het wiskunde geeft jeuk tipok?




Ah ja, excuus


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 01-05-2021 10:24 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


ProgTon777
Usericon van ProgTon777
Posted 01-05-2021 22:54 by ProgTon777 Wijzig reactieProfiel van ProgTon777Quote dit bericht

quote:
Op 30 april 2021 20:49 schreef Thorem het volgende:
Ik heeft in Burzum nooit verdiepen ook. Maar het lijkt op Burzum's albums.

BTW, als Horde is een beroemde band hier?


Ok..

Neuh verwacht niet dat Horde iedereen kent hier eerlijk gezegd.


Thorem
De Witte Ruiter
Usericon van Thorem
Posted 02-05-2021 4:26 by Thorem Wijzig reactieProfiel van ThoremQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2021 21:34 schreef Machtig het volgende:
Check ook alles van GALGERAS, deze band was rond 2001 actief en super. Duistere keyboard passages en goede blek.


Ik heb hun "Booswichterij" onlangs geluisterd. Een geweldig stuk! Mooie keyboard en de goede muziek algemeen.



Thorem
De Witte Ruiter
Usericon van Thorem
Posted 02-05-2021 4:28 by Thorem Wijzig reactieProfiel van ThoremQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2021 22:54 schreef ProgTon777 het volgende:
Ok..

Neuh verwacht niet dat Horde iedereen kent hier eerlijk gezegd.


BTW, ik vindt niets speciaal over hun muziek, toen ik deze band eerste keer luisterde.


Funeralopolis
Usericon van Funeralopolis
Posted 02-05-2021 22:41 by Funeralopolis Wijzig reactieProfiel van FuneralopolisQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2021 8:55 schreef Thorem het volgende:
Hallo, iedereen.

Ik ben nieuw in dit topic. En ik spreek nederlands niet goed. Ik ben echter geïnteresseerd in de NLBM, vooral in banden als Grimm (Mijn favoriete band uit Nederlands). Zo, ik heb de volgende vragen.

Wat is er gebeurd met de NLBMe site? Het lijkt niet te werken. En wat over NLBMe encyclopedie?

Kennen jullie sommige banden zoals Grimm?


Leuk om te lezen dude. Ik ben zelf niet bekend met de NLBM site/ encyclopedie. Heb even meegelezen, je vindt dus NLBM gaaf. Er zijn zo veel BM bands wereldwijd, ik ben benieuwd wat jou nu zo aanspreekt in specifiek Nederlandse BM bands?


Thorem
De Witte Ruiter
Usericon van Thorem
Posted 03-05-2021 15:54 by Thorem Wijzig reactieProfiel van ThoremQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2021 22:41 schreef Funeralopolis het volgende:
Leuk om te lezen dude. Ik ben zelf niet bekend met de NLBM site/ encyclopedie. Heb even meegelezen, je vindt dus NLBM gaaf. Er zijn zo veel BM bands wereldwijd, ik ben benieuwd wat jou nu zo aanspreekt in specifiek Nederlandse BM bands?


Ik woon (studeer) (je kan die kennen tegens mijn niet-zo-goed nederlands) in de Nederlands en ik heb alreeds nederlandse metal leuk gevond. Als mijn favoriete metal genre is BM, ik heb nederlandse scene onderzoeken geprobeerd. Dan ik was door de muziek van Grimm gefascineerd - het is heel goed, zelfs met de scandinavische banden vergeleken.

Ook ik ken Urfaust, Heidevolk, Carach Angren, Slechtvolk, maar hou ik van hun niet.


ProgTon777
Usericon van ProgTon777
Posted 03-05-2021 16:02 by ProgTon777 Wijzig reactieProfiel van ProgTon777Quote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2021 15:54 schreef Thorem het volgende:
Ik woon (studeer) (je kan die kennen tegens mijn niet-zo-goed nederlands) in de Nederlands en ik heb alreeds nederlandse metal leuk gevond. Als mijn favoriete metal genre is BM, ik heb nederlandse scene onderzoeken geprobeerd. Dan ik was door de muziek van Grimm gefascineerd - het is heel goed, zelfs met de scandinavische banden vergeleken.

Ook ik ken Urfaust, Heidevolk, Carach Angren, Slechtvolk, maar hou ik van hun niet.


Slechtvalk


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 03-05-2021 16:41 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Volk waar je niet van houdt is slechtvolk.


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 03-05-2021 17:13 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht


Dit vind je misschien wel aardig.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 03-05-2021 17:24 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht





Maar het mooie van een topic is dat je erin terug kan bladeren.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 03-05-2021 18:13 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Check zeker het label The Throat ook!


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Machtig
Usericon van Machtig
Posted 03-05-2021 19:44 by Machtig Wijzig reactieProfiel van MachtigQuote dit bericht

Hahaheideland, wat hebben we daar van genoten, heerlijk.


Machtig
Usericon van Machtig
Posted 03-05-2021 19:46 by Machtig Wijzig reactieProfiel van MachtigQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2021 15:54 schreef Thorem het volgende:
Ik woon (studeer) (je kan die kennen tegens mijn niet-zo-goed nederlands) in de Nederlands en ik heb alreeds nederlandse metal leuk gevond. Als mijn favoriete metal genre is BM, ik heb nederlandse scene onderzoeken geprobeerd. Dan ik was door de muziek van Grimm gefascineerd - het is heel goed, zelfs met de scandinavische banden vergeleken.

Ook ik ken Urfaust, Heidevolk, Carach Angren, Slechtvolk, maar hou ik van hun niet.


super, waar woon je?


Thorem
De Witte Ruiter
Usericon van Thorem
Posted 04-05-2021 6:04 by Thorem Wijzig reactieProfiel van ThoremQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2021 19:46 schreef Machtig het volgende:
super, waar woon je?


Ik woon in Eindhoven.


Thorem
De Witte Ruiter
Usericon van Thorem
Posted 04-05-2021 6:07 by Thorem Wijzig reactieProfiel van ThoremQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2021 16:02 schreef ProgTon777 het volgende:
Slechtvalk


Sorry! Ik heeft de naam van deze band niet goed herinnerd.


Thorem
De Witte Ruiter
Usericon van Thorem
Posted 04-05-2021 6:09 by Thorem Wijzig reactieProfiel van ThoremQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2021 17:13 schreef Dypfrys het volgende:

Dit vind je misschien wel aardig.


Fluisterwoud is heel hoed. Maar vind ik die een beetje.. mondain? Onorigineel? Het lijkt op zo veel andere banden, BTW.


Thorem
De Witte Ruiter
Usericon van Thorem
Posted 04-05-2021 6:11 by Thorem Wijzig reactieProfiel van ThoremQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2021 17:24 schreef Slegthyd het volgende:




Maar het mooie van een topic is dat je erin terug kan bladeren.


Zal luisteren!

Sowieso, ik luister nu Mondvolland en ik vind zijn muziek leuk! Wat je dinkt over het?


ProgTon777
Usericon van ProgTon777
Posted 04-05-2021 7:34 by ProgTon777 Wijzig reactieProfiel van ProgTon777Quote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2021 6:09 schreef Thorem het volgende:
Fluisterwoud is heel hoed. Maar vind ik die een beetje.. mondain? Onorigineel? Het lijkt op zo veel andere banden, BTW.


Geeft niks, ik ben zelf nogal een liefhebber van Slechtvalk, al is het qua muziek niet altijd even black metal, maar valt bij tijd en wijlen wel in het genre


Funeralopolis
Usericon van Funeralopolis
Posted 04-05-2021 12:50 by Funeralopolis Wijzig reactieProfiel van FuneralopolisQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2021 15:54 schreef Thorem het volgende:
Ik woon (studeer) (je kan die kennen tegens mijn niet-zo-goed nederlands) in de Nederlands en ik heb alreeds nederlandse metal leuk gevond. Als mijn favoriete metal genre is BM, ik heb nederlandse scene onderzoeken geprobeerd. Dan ik was door de muziek van Grimm gefascineerd - het is heel goed, zelfs met de scandinavische banden vergeleken.

Ook ik ken Urfaust, Heidevolk, Carach Angren, Slechtvolk, maar hou ik van hun niet.



Interessant. Op welke manier heb je de Nederlandse scène ones onderzocht?
Haha, Heidevolk. Die heb ik een tijdje terug nog live gezien. Goede show, maar ook niet aan mij besteed

Carach Angren, te melodieus zeker? Ik hou er ook niet van, maar ook die band is een dikke topper qua spel en show.

Urfaust heeft wat dat betreft juist wel een vuige BM sound en brengt in mijn optiek veel vernieuwing door het toetswerk en vooral de dijk van een stem. En wat een sfeer die ze daarmee neerzetten. Die band lijkt daarom in tegenstelling tot de "standaard" bands juist een van de betere te zijn. Waarom hou je dan niet van Urfaust?


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen