|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Het Westreener fries staat nog sterk iig "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
Bestaat al sinds 2001, eind dit jaar komt hun eerste plaat! AARGGG HEERLIJKE LUI OOK! |
|
Black metal hoort kut te klinken en qua structuur e.d. ook van een zeer hoog amateuristisch gehalte te zijn, ik vind dit wel gaaf! Evil Dick |
|
Klinkt als een beschrijving van Metallica' St. Anger. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: Dit doet me wederom denken aan THe Evil Satanic Punkrocker from Hell. Wat is het zo tragisch klote bagger kut dat hun site niet meer bestaat. Nooit een beter setje gouden ''How to be trve'' regels gezien. neoplasma malignum |
|
Hier een artikel op Lurker, over wat Nederlandse bands die in de black metal en aanverwante genres opereren. http://www.lurkerspath.com/2010/11/25/into-the-nether-dutch-metal/ Bij de comments worden door ons en anderen nog wat NL bands getipt. |
|
quote: Welke stofzuiger-merk is dat? Enige NLBM wat ik thuis heb is Salacious Gods.... Maar, dan moet ik er ook wel bij zeggen dat ik ook niet superveel black metal heb... |
|
Goede NLBM: - Inverted Pentagram - Funeral Winds - Bestial Summoning - Necro Schizma - Countess - Occult (demo periode) |
|
Wat te denken van een Liar of Golgotha ? Zoveelste mentalkloon. |
|
Heidenland. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
|
|
quote: Gij nostalg... |
|
Carach Angren! Face The Slayer |
|
Kutband. Je moeder. |
|
Is geen black. |
|
Sauron Gasoorlog ik heb vernomen dat Lugubre ook een erg degelijke band is signature |
|
Gasoorlog gaat binnenkort nieuw werk opnemen! Boeiender |
|
quote: Hahaha! Na '97 heeft het effe stilgestaan voor mij. En nee, ik woon niet in een grot of in Timboektoe. Andere goede "antieke" NLBM: - 13 Candles - Hordes - Fallen Temple - Malefic Oath |
|
Na '97 heb jij een baan gevonden? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
is vandalisme al aftrekbaar dan? signature |
|
Hoe heette dat dubieus label destijds? Berserker Records? Enfin ja, ik heb niet alle pagina's doorgenomen, maar vergeet ISRATHOUM niet - Toch gedeeltelijk een NL band. Ook ININITY en FUNERAL WINDS kunnen me behoorlijk bekoren. |
|
quote:Ik hoorde dat alle leden van deze band seropositief zijn!!!???!!! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |