|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Jezus, moet dit? "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
muziek en imago zijn altijd verweven. Als je het echt meent wat je ook maakt kun je het altijd terug zien. Het valt mij op dat de metal bands die ik goed of nog beter vind bijna altijd mij het gevoel geven dat ze echt authentiek zijn. Bij sommige andere genres wisselt dit nog wat meer. Ik hoef het trouwens niet eens te zijn met de imago of idee achter de band hoor. Wytch Hazel is super christelijk en toch hebben ze mijn favoriete album uitgebracht van het afgelopen decennium. Een ding ook wat denk ik mensen vergeten is dat er 2 soorten aan muzikanten zijn in metal. Mensen die eerst muzikant zijn en de echte liefhebbers. De eerste groep is soms echt geniaal maar vallen ook vaker in de valkuilen en de 2de groep die bedoeld het goed maar zijn vaak uiteindelijk niet creatief genoeg. |
|
quote: Met alle respect hoor, maar dit slaat nergens op. |
|
quote: Meer foto's! Maar ik zie ook iets wat op een hipster lijkt. -1 punt. Je moeder. |
|
Hipster alert inderdaad, met bandleden van Terzij de Horde, Laster en Husqvarna oid Hafgufa |
|
Die troela is van Laster, toch? Heel wijselijk een nietszeggend, lastig te googlen, bm alias gekozen ook. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
MIJN BAARD IS LANGER DAN JOUW ECOLOGISCHE GROENE THEEZAKJE! Je moeder. |
|
Nog maar eens een projectje van Mories, roept wel een heel naargeestig sfeertje op. Even af te wachten of het voldoende blijft hangen. |
|
quote: Best een aardig album geworden. |
|
quote:Nee, niet om aan te horen. Die vocalen.. quote:Doet me een beetje aan Menace Ruine denken; maar niet echt spannend ofzo. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Ik heb bij Mories altijd het idee dat dat hij kwantiteit boven kwaliteit verkiest, en dat het onderscheid tussen de vele projecten slecht sin nuances zit. Hierbij wederom. Iets dergelijks hebben we van zijn hand al zo'n beetje gehoord, en echt sterk en doordacht klinkt het allemaal niet. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: het is blijkbaar allemaal geïmproviseerd ik volg je wel hierin, ik vind de sound en het algemene gevoel hier echt beestig, maar het zou pas memorabel worden als de riffs dat ook zouden zijn [Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 31-03-2020 10:32] |
|
quote:Ik moet zeggend at ik er ook vrijs nel klaar mee was, hoor. Echt: "Ja, dit klinkt indd als Mories en ik heb hier nu geen geduld voor.. ". "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Je moeder. |
|
(Helft van de band is Nederlands) [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 03-04-2020 12:48] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Stranger Aeons heeft een vierluik aan Nederlandse black metal-recensies geplaatst: From the bowels of the Dutch black metal scene. De besproken releases: Moerasbasterdwederik - Gebaag uit de Banmade Ibex Angel Order - I.Ô. CREATÔR / I.Ô. DESTRÔYER Nachtdwaelen - Dodenmasker Himelvaruwe - Het Ondenkbare En op Addergebroed is een interview met Duivel gepubliceerd. |
|
Beetje moeilijke drums, die laatste. [Dit bericht is gewijzigd door Zwelglichaam op 09-04-2020 4:26] Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Ik vond dit een van de beste demo's van 2019. Geniale band. |
|
Erg gaaf, op wat rare 'out-of-context' geluidjes na. Die zijn storend zelfs. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Begin ik als een belegen lul die het niet (meer) begrijpt te klinken als ik vraag wat "Moerasbasterdwederik" in godsnaam voor naam is? "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Wellicht? Thematisch gezien vind ik het niet echt vreemd voor een black metalband om zich naar een moerasplant te vernoemen (want dat is het kennelijk). Het valt inderdaad wel op in een rijtje van Nederlandstalige BM-namen, maar gezien het niveau dat die namen meestal hebben vind ik dat eigenlijk vooral verfrissend. Waarom iemand (anno 2020) z'n band nog 'Duivel', 'Nachtdwaelen' of 'Haatkou' noemt is in elk geval eerder iets wat ik mij in godsnaam afvraag. |
|
Ah, ok dan valt het nog mee. Ik kon er niets mee en heb niet gegoogled. Ach, het is tenminste geen Darkmoon Warrior, laten we maar zeggen. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Jahaaaa, ik had al zoiets van? HUH?! In Portugal is het toch helemaahl niet kou of zo? En toen zag ik het, Deels Nederlands, nu snap ik ut! signature |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |