IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : NLBM? Vorige pagina | Volgende pagina
Funeralopolis
Usericon van Funeralopolis
Posted 06-05-2021 20:10 by Funeralopolis Wijzig reactieProfiel van FuneralopolisQuote dit bericht

Het lijkt je nog steeds allemaal tamelijk hoog te zitten, wat vervelend voor je dude. Wel fijn dat je bezig bent met je nieuwe plaat. Hoewel ik verder nog steeds benieuwd ben naar wat een spiritueel vader nu precies inhoudt, geloof ik dat ik de term RTL4 band hiermee steeds beter begin te begrijpen.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 06-05-2021 20:23 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2021 18:42 schreef Machtig het volgende: Als je samen een band start met de bloedeed de naam te begraven als de originele leden stoppen




[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 06-05-2021 20:23]



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 06-05-2021 20:30 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik heb echter geen idee.

quote:
Op 6 mei 2021 17:53 schreef Natural Disaster het volgende:
Een echte RTL4 band.




Vertel eens, ND?




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 06-05-2021 20:33 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Dat Funus. Lees je dat niet dan?

GTST is er niks bij bij die Funus soap.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 06-05-2021 20:45 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Oooow, rtl4 soap, aha.

Ik dacht dat je bedoelde dat het een commerciƫle band is, hehe.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Machtig
Usericon van Machtig
Posted 06-05-2021 21:08 by Machtig Wijzig reactieProfiel van MachtigQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2021 20:10 schreef Funeralopolis het volgende:
Het lijkt je nog steeds allemaal tamelijk hoog te zitten, wat vervelend voor je dude. Wel fijn dat je bezig bent met je nieuwe plaat. Hoewel ik verder nog steeds benieuwd ben naar wat een spiritueel vader nu precies inhoudt, geloof ik dat ik de term RTL4 band hiermee steeds beter begin te begrijpen.


Het geeft mij iig genoeg energie om een walgelijk giftige plaat uit de spuwen. Lig er niet wakker van heb hele andere zorgen.


[Dit bericht is gewijzigd door Machtig op 06-05-2021 21:10]


Funeralopolis
Usericon van Funeralopolis
Posted 06-05-2021 23:41 by Funeralopolis Wijzig reactieProfiel van FuneralopolisQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2021 20:33 schreef Natural Disaster het volgende:
Dat Funus. Lees je dat niet dan?

GTST is er niks bij bij die Funus soap.




Blijkbaar is iemand hier iets te veel doorgeslagen met die bandnaam

Terug naar het topic, wordt Lugubrum hier ook beschouwd als materiaal voor dit topic, of is daar een Belgisch/buitenlands topic voor?


Machtig
Usericon van Machtig
Posted 07-05-2021 6:55 by Machtig Wijzig reactieProfiel van MachtigQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2021 23:41 schreef Funeralopolis het volgende:
Blijkbaar is iemand hier iets te veel doorgeslagen met die bandnaam



Je weet niets sjaak. Het is ongehoord als je een band stopt en een 3e komt ermee terug zonder originele leden inc handgeschreven logos en andere investeringen die veel tijd en passie hebben gekost. Plus hij verkocht mijn muziek online. Als spiritueel vader heb ik teksten geschreven, artwork, alle gigs geregeld, riff, vocals, mentale support voor Ronnie en Joost. Stel Sagelinge herrijst nu Fluisterwoud en past alle wachtwoorden aan zodat iemand er bij kan. Als dat jouw moraal is ben je een lulhannes delux. Verder idd tijd dit concept te begraven in mijn psychotisch brein.

Morgen meer op Rtl4 tijdens het eerste seizoen van "without fun no funus" met kwelgeest als host en slegthyd als producer.
Inclusief kattendrollen in het gastenbed.



[Dit bericht is gewijzigd door Machtig op 07-05-2021 7:07]


Funeralopolis
Usericon van Funeralopolis
Posted 07-05-2021 9:28 by Funeralopolis Wijzig reactieProfiel van FuneralopolisQuote dit bericht

Wauw wat een heftige reactie en dat al zo vroeg op de dag dude Oke dat zijn wel veel dingen die ze hebben laten gaan als dat zo is. Mijn ervaring is dat er bij dit soort conflicten altijd 2 kanten van het verhaal zijn. Dat maakt het des te interessanter waarom ze er ondanks dit toch voor kozen om zonder jou verder te gaan. Ik ben benieuwd naar de volgende aflevering van RTL Boulevard (en dat terwijl ik eigenlijk voor de black metal kwam )


Machtig
Usericon van Machtig
Posted 07-05-2021 10:19 by Machtig Wijzig reactieProfiel van MachtigQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2021 9:28 schreef Funeralopolis het volgende:
Wauw wat een heftige reactie en dat al zo vroeg op de dag dude Oke dat zijn wel veel dingen die ze hebben laten gaan als dat zo is. Mijn ervaring is dat er bij dit soort conflicten altijd 2 kanten van het verhaal zijn. Dat maakt het des te interessanter waarom ze er ondanks dit toch voor kozen om zonder jou verder te gaan. Ik ben benieuwd naar de volgende aflevering van RTL Boulevard (en dat terwijl ik eigenlijk voor de black metal kwam )


Ik ben een gepassioneerde man, en zonder woede geen passie. De passies ketenen mij. Nogmaals ik ben zelf gestopt, er is geen ze, de ander helft is 1 persoon en de laatste keer dat ik hem zag liep ie boos weg omdat ik zijn prooi zoende op een feestje.

[Dit bericht is gewijzigd door Machtig op 07-05-2021 10:21]


Machtig
Usericon van Machtig
Posted 07-05-2021 10:23 by Machtig Wijzig reactieProfiel van MachtigQuote dit bericht

..en lugubum is echt prachtig. Een van de meest fascinerende Nederlands sprekende bands. Midgaars is een waar kunstenaar.


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 07-05-2021 11:02 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2021 10:23 schreef Machtig het volgende:
..en lugubrum is echt prachtig. Een van de meest fascinerende Nederlands sprekende bands. Midgaars is een waar kunstenaar.




Funeralopolis
Usericon van Funeralopolis
Posted 07-05-2021 14:15 by Funeralopolis Wijzig reactieProfiel van FuneralopolisQuote dit bericht

Je hebt er zelf zo te lezen dus net zo goed een potje van zitten maken. Het wordt steeds mooier

Lugubrum! Helemaal mee eens, vooral tegenwoordig zo niet bm als maar kan, maar heerlijke band


Machtig
Usericon van Machtig
Posted 07-05-2021 19:05 by Machtig Wijzig reactieProfiel van MachtigQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2021 14:15 schreef Funeralopolis het volgende:
Je hebt er zelf zo te lezen dus net zo goed een potje van zitten maken. Het wordt steeds mooier

Lugubrum! Helemaal mee eens, vooral tegenwoordig zo niet bm als maar kan, maar heerlijke band


hehehe denk het wel ja, iets te ruig. Was jong en niet zoveel bewustzijn. Achja, de muziek was goed en ik ben dankvoor voor de moment, dat is belangrijk.




[Dit bericht is gewijzigd door Machtig op 07-05-2021 19:18]


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 05-06-2021 5:47 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht



Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 20-06-2021 6:39 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 20-06-2021 6:45 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 20 juni 2021 6:39 schreef Slegthyd het volgende:



Gekocht op Bandcamp.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 20-06-2021 7:00 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Klinkt behoorlijk meh anders.

En waarom een nederlandse bandnaam, vervolgens een engelse albumtitel en de tracklist gemixt?


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-06-2021 16:11 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Tering wat stom van ze, hoe durven ze


When your people matter, menstrual health matters


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 20-06-2021 17:06 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

De nieuwe Lugubrum is weer behoorlijk BM en direct 1 van mijn meest favoriete albums van hun...


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 28-06-2021 12:38 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht



Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 28-06-2021 12:40 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Niet eens katsallenig? :')


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 28-06-2021 13:38 by Ravnajuv (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van RavnajuvQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com

Standvast, de rechtse variant van hoempablack, tikje Finntrollig meets Brigade M

[Dit bericht is gewijzigd door Ravnajuv op 28-06-2021 13:38]


Hafgufa


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 28-06-2021 14:13 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Ach, communisme is ook niet alles
Het klinkt wel lekker trouwens.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 28-06-2021 14:55 by Ravnajuv (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van RavnajuvQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com

Ja, dat zeker


Hafgufa


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen