![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 06-05-2021 20:23] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Ik heb echter geen idee. quote: Vertel eens, ND? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Dat Funus. Lees je dat niet dan? GTST is er niks bij bij die Funus soap. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Oooow, rtl4 soap, aha. Ik dacht dat je bedoelde dat het een commerciële band is, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Het geeft mij iig genoeg energie om een walgelijk giftige plaat uit de spuwen. Lig er niet wakker van heb hele andere zorgen. [Dit bericht is gewijzigd door Machtig op 06-05-2021 21:10] ![]() |
|
quote: Blijkbaar is iemand hier iets te veel doorgeslagen met die bandnaam ![]() Terug naar het topic, wordt Lugubrum hier ook beschouwd als materiaal voor dit topic, of is daar een Belgisch/buitenlands topic voor? ![]() |
|
quote: Je weet niets sjaak. Het is ongehoord als je een band stopt en een 3e komt ermee terug zonder originele leden inc handgeschreven logos en andere investeringen die veel tijd en passie hebben gekost. Plus hij verkocht mijn muziek online. Als spiritueel vader heb ik teksten geschreven, artwork, alle gigs geregeld, riff, vocals, mentale support voor Ronnie en Joost. Stel Sagelinge herrijst nu Fluisterwoud en past alle wachtwoorden aan zodat iemand er bij kan. Als dat jouw moraal is ben je een lulhannes delux. Verder idd tijd dit concept te begraven in mijn psychotisch brein. Morgen meer op Rtl4 tijdens het eerste seizoen van "without fun no funus" met kwelgeest als host en slegthyd als producer. Inclusief kattendrollen in het gastenbed. [Dit bericht is gewijzigd door Machtig op 07-05-2021 7:07] ![]() |
|
Wauw wat een heftige reactie en dat al zo vroeg op de dag dude ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ik ben een gepassioneerde man, en zonder woede geen passie. De passies ketenen mij. Nogmaals ik ben zelf gestopt, er is geen ze, de ander helft is 1 persoon en de laatste keer dat ik hem zag liep ie boos weg omdat ik zijn prooi zoende op een feestje. [Dit bericht is gewijzigd door Machtig op 07-05-2021 10:21] ![]() |
|
..en lugubum is echt prachtig. Een van de meest fascinerende Nederlands sprekende bands. Midgaars is een waar kunstenaar. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Je hebt er zelf zo te lezen dus net zo goed een potje van zitten maken. Het wordt steeds mooier ![]() Lugubrum! Helemaal mee eens, vooral tegenwoordig zo niet bm als maar kan, maar heerlijke band ![]() ![]() |
|
quote: hehehe denk het wel ja, iets te ruig. Was jong en niet zoveel bewustzijn. Achja, de muziek was goed en ik ben dankvoor voor de moment, dat is belangrijk. [Dit bericht is gewijzigd door Machtig op 07-05-2021 19:18] ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
quote: ![]() Gekocht op Bandcamp. ![]() |
|
Klinkt behoorlijk meh anders. En waarom een nederlandse bandnaam, vervolgens een engelse albumtitel en de tracklist gemixt? ![]() |
|
Tering wat stom van ze, hoe durven ze When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
De nieuwe Lugubrum is weer behoorlijk BM en direct 1 van mijn meest favoriete albums van hun... Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... ![]() |
|
![]() |
|
Niet eens katsallenig? :') "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" ![]() |
|
Standvast, de rechtse variant van hoempablack, tikje Finntrollig meets Brigade M [Dit bericht is gewijzigd door Ravnajuv op 28-06-2021 13:38] Hafgufa ![]() |
|
Ach, communisme is ook niet alles ![]() Het klinkt wel lekker trouwens. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" ![]() |
|
Ja, dat zeker ![]() Hafgufa ![]() |
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |