|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Is die kerel nog actief in de scene? |
|
Wel een beetje geloof ik. Sowieso qua distro wel. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 07-12-2010 23:13] Je moeder. |
|
quote:Heeft destijds, dacht ik, wat problemen gehad met justitie. Is dus niet openlijk actief onder naam, toenaam en als voortzetting van Berserker. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
'NLBM'. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Die kerel verdient zijn geld met de verkoop van Mütiilation bootleg CDrs op eBay. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Gasoorlog is goede black metal uit Nederland! Nieuwe cd is in de maak. Twentse Dialect Black Metal [Dit bericht is gewijzigd door Kleine-Kapoen op 09-12-2010 9:25] Enskedese Kopknikkers Bende |
|
zo signature |
|
Tja, wat saai en clichematig, maar dat mag op zich bij dergelijke black metal. Al vind ik b.v. dat Unknown Artist het veel lekkerder doen. Nou is dit ook wat sfeervoller, meer burzumesk, minder thrashy. Die vocalen, sorry, maar die gaan nergens over. Geen pit, geen eigen klank, beetje schel gehijg. Maar het kan allemaal veel slechter. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
ik heb ook al slechter gehoord. Het blijft vooral wennen aan die titels... signature |
|
quote: Lachte me kapot bij die titel, vooral gezien het feit er een of ander tienertje op de foto staat die kennelijk de muziek maakt. Echt zo'n internetwarriortje die probeert te shockeren. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: +1 |
|
quote: Dit is ook bijna shockerend, maar in elk geval niet op de manier die ie voor ogen had zou hebben: [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 04-10-2011 10:16] |
|
Lekker wijf hoor! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
blemo signature |
|
Kom er nog goeie Noorse black uit Nederland. Ben nog niet onder de indruk van de vaderlandse scene. |
|
quote: maak het nog wat erger : http://www.wolfsvuur.nl/ signature |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dat is jammer want de Nederlandse 'scene' is behoorlijk breed met onder andere bands als Urfaust, Irrwisch, Widergeist, An Autumn for Crippled Children, Öde, Fluisterwoud, Nu Is Alles Anders en Mordaehoth. Wellicht is het een kwestie van weinig kennis? De nodige Burzum-klonen lijken me ook wel te vinden. |
|
quote: Laat dat 'wellicht' maar weg, dat rijtje bands is zonder moeite nog een stukje langer te maken. |
|
Maak die knul dan even tevreden. Kan hij ook weer lekker mp3tjes downloaden. |
|
Urfaust vind ik kwaliteit hebben, maar ondanks dat is het niet helemaal mijn stijl. Nederlandse black vind ik niet slecht, het raakt me niet zoals de Scandinavische black. |
|
quote:Öde is behoorlijk Burzum-beïnvloed. De Nederlandse scene, tja.. Nederland heeft wellicht geen grote commerciële klappers die over de gehele wereld volle zalen trekken, maar er is genoeg te ontdekken. De demo's van bands als Galgeras, Botulistum, Göll, Heidenland en Hekel waren zeker niet onaardig. Een Cirith Gorgor en Funeral Winds hebben beide beter en minder werk. Momenteel zijn The Beast of the Apocalyps, Aderlating en Murw wel bandsa om te volgen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
The Beast of the Apocalyps is idd geniaal signature |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |