![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Toffe flakka/k2 look zo naakt struinend in de nacht. ![]() |
|
![]() |
|
![]() ![]() N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. ![]() |
|
Soms zie ik boudewijn de nachtvorst lopen in een lederen jurk How do you kill that which has no life? ![]() |
|
Voor velen zal dit daadwerklijk als wanklanken klinken, ik vind het zelf best goed... Slepende, atmosferische black met af en toe een tempoversnelling. ![]() ![]() |
|
quote:Ik wilde ooit met 'm ouwehoeren tijdens fluisterwoud, maar hij stond vooraan te krijgeren. ![]() Gelukkig Kwellie wel nog een biertje met schuimkraag weten aan te smeren. ![]() ![]() |
|
![]() |
|
quote: Soms is het beter om maar niks te zeggen. En in bovenstaand geval was het beter om maar niks op te nemen. Hafgufa ![]() |
|
Gelukkig nog net geen NLcore. ![]() |
|
ok signature ![]() |
|
Beter dan Ghost Hafgufa ![]() |
|
Wát een ellende! ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Er is ook nieuwer werk. Net... zoiets. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
ik weet niet wat ik zie signature ![]() |
|
Ja, blurr dan het hele plaatje. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Hebben D.R.E.P. of The Beast of the Apocalypse ook merch? Kan niks vinden. ![]() I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
goeie vraag. enkel de LPs hier signature ![]() |
|
I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |