![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Beste post in dit topic. Ik kan zelf ook niks met zgn. "NLBM". Sauron enzo wel om aan te horen, maar nooit iets wat ik zelf zou opzetten. En de "appeal" van Urfaust snap ik al helemaal niet, wat een knaken bende. Nee, nagenoeg alle BM die ik graag hoor is import. De enige "NLBM" CD die nog in mijn kast staat is idd die van Control Human Delete. Ik had het graag anders gezien ![]() [Dit bericht is gewijzigd door M. op 05-01-2010 18:34] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Wat vinden jullie van Bastaard? Ook NLBM. Het heeft wat jaartjes stil gelegen maar die 2e demo komt er echt. Echt! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door miikja op 01-12-2010 16:11] ![]() |
|
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Alleen Necro Schizma is real, de rest is kut! Against God and Government ![]() |
|
Onheil Carach Angren Infestis Fenris Brandhaard vind ik wel goeie NL BM bands. ![]() |
|
Lugubre is ook niet verkeerd! ![]() |
|
Salacious Gods vind ik wel gaan. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Jep. Dat is een erg goede cd geworden. ![]() |
|
quote: [krijs]Het volgende nummer....[/krijs] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
CHD, jazeker ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Vroeger had je Warlust, dat was wel aardig... Bareuh... ![]() |
|
quote: Of je Warlust.. Lachen met optredens, stond er zo'n kleine kabouter te krijsen en siegheilen, bleek het een pinda te zijn toen hij de bivakmuts afdeed. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ha die heb ik ook ontelbaar keer gezien in Zutphen en iets daar buiten. Maniakken, dat wel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Maurits is een erg gave pik. Vind ik dan. En hij is ook fan van de Ramones. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
en Lugubre? signature ![]() |
|
quote: Hmm.. Dan moet ik je toch wel een paar keer IRL hebben gezien. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Ik weet niet of je in de buurt woont, maar dan verwijs ik je graag door naar --> http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3325545 ![]() |
|
quote:Flink wat niet-black metalbands voor een black metallijst. ![]() Verder.. ach.. tja.. ik denk dat ik met I-K meega. Paar jaar geleden liepen er best wat sterke, leuke en interessante bands rond ik NL, maar momenteel zou ik er geen een kunnen noemen. Cirith Gorgor is met hun gelijknamige schijf erg sterk teruggekomen na het zeer teleurstellende Firestorm Apocalypse, maar die schijf is ook alweer meer dan twee jaar oud. Van Urfaust zie ik de lol ook niet in. Maar ik ben stiekem wel benieuwd naar het debuut van Zwartplaag, hoewel ik zijn/hun voorgaande werk vrij zaadd vind. Edit: Raar trouwens dat iedereen Sauron noemt. God o god, wat doodde die band flink zaad. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 05-01-2010 23:07] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Doet dat Pestis nog wat? Of Hamergilde, wat slecht en fout was dat, maar stiekem wel lekker. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Die hebben zelf nog een prijs gekregen van Stichting de Drentse Taol als ik het me goed herinner. Het gezeur dat NLBMbands zich te veel met vikinggedoe bezighouden vindt ik een beetje slap. Er zijn genoeg bands die wel wat met hun nederlandse culturele achtergrond doen. ![]() |
|
quote: Ik vond Firestorm Apocalypse ook een erg sterke plaat, misschien op een paar plekjes wat teveel van hetzelfde riffwerk, maar daar stoor ik me nauwelijks aan. Ben het wel met je eens dat de laatste schijf nog beter is. ![]() |
|
ik vind dat ook behoorlijk overdreven, dat viking gedoe. Dat komt zo carnavalesk over. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 05-01-2010 23:11] signature ![]() |
|
quote: Dat vroeg ik dus, noem eens wat. Ik ben namelijk serieus best benieuwd naar bands die inspiratie van eigen bodem halen, ik ken er alleen zo verdomd weinig. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Grimm signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |