|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Die moerasplant klinkt wel aardig ja. Hafgufa |
|
ja graag hoor signature |
|
Dit blijft toch ook wel een toppertje hoor. A metalheart is hard to tear apart |
|
|
|
|
|
Alweer? "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Tijdstip |
|
|
|
Uuntar is wel gaaf ja I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Vorige week even de tijd voor genomen om wat beter te luisteren. De overvloed aan keys was me eerst niet eens opgevallen en hoewel ik daar doorgaans allergisch voor ben, viel het me best mee. Je moeder. |
|
|
|
prima signature |
|
|
|
De gitaren zijn wel lekker maar de drums zijn te clean en als die cleane zang begint, krimpt m'n piemel helemaal tot formaat spruitje. Nee dankje. Je moeder. |
|
Had nog niet van Bloedzuiger gehoord (schijnbaar is dit hun eerste release) en het Tilburgse label Fantoom zei me evenmin iets, hoewel mogelijk marginaal bekend vanwege hun uitgave van "As" van Nihill. https://fantoom.bandcamp.com/album/bloedzuiger-leidensweg In principe heb ik geen problemen met raw black of zelfs noise/black, maar deze digitaal klinkende gitaarsound doet me vooral denken aan de statische ruis van een kapotte tv. Daar zet je geen enkel type sfeer mee neer. Drumcomputer maakt dat nog erger. Wel gave intro's en outro's. |
|
quote: Ik vind het wel nog leuk |
|
Muziek is prima, bandnaam is kut I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Mikka en Mythics vinden het gaaf? Ruisblack? |
|
Klinkt erg goed, het eerste materiaal van Vuur & Zijde. |
|
|
|
quote:Even bestellen. Die vorige twee zijn echt gaaf. |
|
Hallo, iedereen. Ik ben nieuw in dit topic. En ik spreek nederlands niet goed. Ik ben echter geïnteresseerd in de NLBM, vooral in banden als Grimm (Mijn favoriete band uit Nederlands). Zo, ik heb de volgende vragen. Wat is er gebeurd met de NLBMe site? Het lijkt niet te werken. En wat over NLBMe encyclopedie? Kennen jullie sommige banden zoals Grimm? |
|
Grimm is geweldig, |
|
Wat over Grimm, ik hou van hun Heksenkringen album. De music is fantastisch en de album is zeer goed. Zo ik den dat het voorstel in het forum dat Nederlands geen goede banded hebben is shit. Zelfs zonder Grimm, Cirith Gorgor, Countess en Sauron aardig klinken. Ik zou zelfs zeggen dit is beter dan meest banden uit Scandinavia |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |