|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
misschien komt er wel een re-edition van dat shirt... aangezien classic re-issues uitermate populair zijn tegenwoordig... |
|
Ook bij H&M verkrijgbaar? |
|
ja, net een deal met ze gesloten... |
|
En de onderhandelingen met All-Star zijn ook al begonnen? Of wacht je eerst het bod van Vans af? |
|
i.i.g. gaan we weer de studio van onze vieze vogel in, oktober... met de kaskrakers: 2 steps forward, ABS, Blunt Knife Pt. 2, eyes of paradise, humanimal, no clue about another re-issue, no cure for sure, no fear – the end is near!, no words & no music, observed, overrule their rules, sick of gothic, sorrow at the death-row, warning for global warming. |
|
Pff, only DC is real. Boeiender |
|
quote: En ik heb het intro al gehoord. Boeiender |
|
ben bezig om voor de aankomende opnames een 6 string fretless bass te beheersen... |
|
quote: Zolang je 1 snaar blijft aanslaan is er niets aan den hand. Boeiender |
|
...en de rest faken dus? kan ik wel... on-topic: 2 steps forward, ABS, Blunt Knife Pt. 2, eyes of paradise, humanimal, no clue about another re-issue, no cure for sure, no fear – the end is near!, no words & no music, observed, overrule their rules, sick of gothic, sorrow at the death-row, warning for global warming. [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 30-07-2010 20:10] |
|
ok, nieuw "campaign for musical destruction" double-sided shirt te koop... inclusief 1 grindbashers cd naar keuze... grindbashers@planet.nl , zowel lady-fit als heren... *sms maat aan naar 666!* 10 euro inclusief verzenden. |
|
Zo heette toch al een Napalm Death tour? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Vorig jaar nog. http://greenville.metromix.com/music/photogallery/campaign-for-musical-destruction/1120941/content Naja, beter goed gejat dan slecht bedacht! [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 04-08-2010 8:07] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik ging zaterdag naar Kurk in z'n merchandise-stand toe en zei "Kom op met dat Grindbashers-vinyl", maar ging met lege handen weer weg... Bareuh... |
|
quote:Hehe, we hebben geen Grindbashers vinyl (nog niet). Wel was er LD50 vinyl aanwezig. Mail Herrie anders even. Boeiender |
|
Ik wacht wel op Grindbashers-vinyl. Bareuh... |
|
quote: Verstandig! Boeiender |
|
Campaign for Musical Destruction komt van de LÄRM/ Stnax LP - Campaign for musical Destruction. Da's weer een split met Stanx uit jaja Steenwijk en daar hebben de Grindbashers weer opgetreden. Zo is het cirkeltje weer rond! LÄRM heeft verder geen introductie nodig dacht ik, die hebben Napalm Death beinvloedt. |
|
Wiesneuze! |
|
quote: Psies. Boeiender |
|
quote: ik wil geen ouwe koeien uit de sloot halen maar, dan kun je toch net zogoed een contact mic aan een stofzuiger verbinden en die door een distortion pleuren? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: idd! maar weinig mensen die dat weten! |
|
quote: hehehe, nee, alles in eigen beheer (met medewerking van anderen uiteraard)... zodat het betaalbaar blijft en vooral: de zeggenschap bij ons zelf blijft liggen. |
|
Nog een kleine aanvulling op het LÄRM verhaal: Red As Fuck/Coalition heeft een X aantal jaren geleden de "Complete Campaign For Musical Destruction" uitgebracht ... Anyways: staat er ook het welbekende muzieknoot met kruis in cirkel achter op jullie shirt? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |