|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
dus ie komt ok kiek'n? (cd's al gehad van Carl-Crustian?) |
|
quote: Moi, Cd's zijn binnen, nog bedankt daarvoor! Ik zit er wel aan te denken om heen te gaan. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Als ik nou, net als vorig jaar, een treinkaartje achter de bar achterlaat, kan ik dan weer met jou meerijden??? |
|
quote: Hehehehe, goed ideeeeeeeeee! LOL Boeiender |
|
nou mooi, dat is dan geregeld... |
|
Euh..... Boeiender |
|
Pas maar op dat ullie niet te snel door je vooraad drummers heen zijn hahaha Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Ey Toooooon, kunnie nie drumm'm dan? Boeiender |
|
nee, vraag maar aan oewh drummert heb het zaterdag nog gepoogd en echt episch gefaalt maar mischien kom ik er mee weg als je een bak echo dr over heen gooit. Tblijft tog maar grind hahaha Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Skatje. Boeiender |
|
quote: nou gewoon, lijkt me wel een leuk feestje, dus ik wil graag meerijden naar Arnhem... (en weer terug naar Zwolle natuurlijk...) |
|
Moeten even kijken of the usual suspects ook meegaan, we kijken wat we kunnen doen. Boeiender |
|
|
|
wordt tijd om een fanclub op te richten die per concert een busreis organiseert (zodat wij niet meer hoeven te rijden). |
|
quote:In mijn geval: jups! |
|
zo, de mini-tour met Gomorrha is rond: 18-3: Berlin,Duitsland 19-3: Wroclaw, Polen 20-3: Cottbus, Duitsland verder dus nog Cohortis en nog een nog nader bekend te maken band. |
|
de grindcore band uit bremen? |
|
Polen... EY BUURMAN!! NEEM JE JE PASPOORT WEL WEER MEE? *herinnert bep. video :')* |
|
quote: Ik kom op de fiets 30 april. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Hehehe, ik zie nu pas dat we ook in Polen staan.... LOL! Naja, in 1996 al gespeeld... <----- Vodka. Boeiender |
|
quote:haha yeah lache video was dat en hier ook: <----- Vodka |
|
quote: Jupz, en de 4e band is Intestinal uut Zweden. Boeiender |
|
ruig! ik wist niet eens meer dat ze nog bestonden. in 1998 een coole show van gezien! |
|
ik ook rond die tijd (in een kraakpand in Utreg). Later een CD van ze gekocht die totaal niet leek op de brute herrie die ze toen maakten... (misschien was het ook een andere Gomorrha wellicht). Enfin, we gaan het horen en zien! verder: Zaterdag 22 mei Belgiƫ, Wuustwezel Zaterdag 29 mei Duitsland, Hamburg niet echt klimaat-neutraal dat gejakker door Europa, maar gelukkig rijden we op gas, en gas is goed voor het milieu, dus hoe meer we rijden, hoe beter. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |