|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Genitaal weer Herrie Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
andere titel: Fluffy little Rabit-ears! |
|
Hou nou op man hep buikpijn van het lac hen Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: met een beetje mazzel nemen we 'm op voor onze nieuwe cd! |
|
Ze mag mee doen in de clip ... |
|
Ik dacht meer aan achtergrind zang of zo iets maar een clipje zou ook erg lollig zijn gezien de thematiek edit klote Iphone en dikke vingers [Dit bericht is gewijzigd door nark op 22-10-2010 11:57] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
...kun je idd wel een vette clip van maken!!! |
|
Mag ik vragen hoe ik in de droom voorbij kwam? Boeiender |
|
Hij had die konijnen-oren van jou gekregen. Ik was op een optreden van jullie, en toen stormde herrie plots op me af. Jij bleef doorspelen en heel hard lachen. |
|
quote: Geen backstagedroom? Wel knap toch, dat hard lachen en doorspelen. Overigens was de droom niet zo ver van wat er werkelijk kan gebeuren. LOL. Hoogtepunt was midden in een optreden Herrie aan de bar, die niet eens meer doorhad dat hij nog aan het optreden was. Boeiender |
|
Maken jullie nou muziek of een klucht hoe moet ik dat zien Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Hoe je het wil zien Toon, puur hoe je het wil zien. Boeiender |
|
Op ceedee- Maatschapij kritiesche teksten in combinatie met moddervette strak gespeelde grindcore. Live - een met basgitaren goeiende zanger die bij de bar een biertje staat te bestellen terwijl die eigenlijk hoort te spelen en een gitarist die zijn enorm grote handen nouwelijks om de gitaarhals krijgt met alleen maar rond zwiepend blond haar . En drummers die spontaan met koffie gaan gooien of niet op komen dagen bij repetities. Ik ben d'r nog niet uit Thjeu maar vermakelijk is het wel igg ga zo door jong's Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Dick Head sux! |
|
Wat is een vegabout? |
|
what the fok?? [Dit bericht is gewijzigd door dickhead op 26-10-2010 22:34] everytime you masturbate God kills a kitten! please think of the kittens! |
|
quote: Een vegabout is een scheet door een vegetariƫr gelaten. Die stinken gigantisch, echt een heeeeeeeeeele vieze gore gammele geur. Misselijkmakend. Herrie is er meester in, met zijn verrotte pens. Daarom vind ik dat alle vega's aso's zijn. Boeiender |
|
bout weet ik wel, maar vega??vegabout?? everytime you masturbate God kills a kitten! please think of the kittens! |
|
quote: De uitleg staat boven u! Boeiender |
|
mee eens matjeu! everytime you masturbate God kills a kitten! please think of the kittens! |
|
hoe ist eignelijk met je baard? everytime you masturbate God kills a kitten! please think of the kittens! |
|
|
|
ik hoor dat die pizza bij herman goed smaakt everytime you masturbate God kills a kitten! please think of the kittens! |
|
OMG. IK!!!!!! HEB!!!!!!!!! GEEN!!!!!!!!!!! GAYASS!!!!!!!!!!! BAARD!!!!!!!!!! Boeiender |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |