|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wiesneuze! |
|
@ kabukiman: That makes 2 of us! @ herrie: ik neem aan dat je m'n mailtje hebt ontvangen? |
|
zekers... was druk met klussen dit weekeinde, maar ga het snel in orde maken! |
|
Boeiender |
|
Say whuuuuuuuuuuttt???? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Hehe, in opdracht van dhr. Herrie met een spuitbus in de weer geweest. [edit] Oh, even op het ploatien klikk'n. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 19-08-2010 10:36] Boeiender |
|
:') |
|
ghegheghe... dat milf's only maar even met zwarte lak weggemoffeld... kostte me gelijk een date gister... [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 19-08-2010 15:10] |
|
quote: LOL, moest ik er goddomme van jou zelf opzetten. Boeiender |
|
...toen wist ik niet dat ik een date had... |
|
quote: Right, een date..... *proest* Boeiender |
|
een date met en ................/ |
|
|
|
quote: Had je een bierdate met een lijn coke of speed? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik gok speed. Boeiender |
|
nee, was toch een enkele date met alleen maar binnenkort nieuw grindbashers-interview op: www.myspace.com/splattermaniacgore [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 20-08-2010 9:37] |
|
En zoals het er nu naar uitziet komt er op 16 oktober een benefiet voor onze kameraad en zanger / gitarist van Kleazer, Bertil, die de revalidatie van zijn herseninfarct is begonnen. Er zullen speciale gelegenheidsformaties van mensen waar hij mee heeft gespeeld te horen zijn. Meer info volgt. Boeiender |
|
Goed om te horen dat de revalidatie begonnen is Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ja, gaat langzaam, maar hij kan al weer een paar woordjes uitstoten!!!!!!!!! Het benefietconcert zal naar alle waarschijnlijkheid in Vroomshoop plaatsvinden. Het geld wat we hopen op te halen is onder andere bedoeld om de kosten voor zijn vriendin te drukken (reiskosten en dergelijke). Boeiender |
|
Dit vind ik een lovenswaardig initiatief. Op Wacken met Kurk ook al even over de revalidatie van betrokkene gehad. Ik ga hier niet bijzijn, maar mail ff rekeninggegevens dan maak ik ff wat over. |
|
komt goed als er meer nieuws is! thx! |
|
zoals gezegd: nieuw interview online! thx to Mental! http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendId=472826231&blogId=538445677 |
|
What bands have you shared the stage with so far? what bands would you like to do liveattacks with Pff, that are really too many bands too mention! But at our myspace you can find them all (hahaha). I really would like to play with ROT (R.I.P.) from Brasil, Agathocles from Belgium and My Dying Bride. hahahaha www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Die snapte ik ook al niet echt toen ik het las...my fucking dying bride? Niet erg grindcore, die band... Evil Dick |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |