IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Grindbashers [deel 2] Vorige pagina | Volgende pagina
Kwajong
Usericon van Kwajong
Posted 21-01-2010 0:11 by Kwajong Profiel van Kwajong

quote:
Op 20 January 2010 22:19 schreef jbassist het volgende:
haha, het is meer dat ik het nut niet echt zie hehe


vraag: heb je ons eens live gezien? want dan kan je het nut wel zien van een bekwame geluidsman bij grind :D uit eigen ervaring is het monitor geluid op zich alleen al zo ontzettend verbeterd sinds wij Rolo hebben aangesteld.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 21-01-2010 0:16 by jbassist Profiel van jbassist

Ik ben zelfs geluidsman, en speel in een grind band
Maar zelfs ik blijf liever thuis bier drinken dan dat ik geluid doe voor een een grindcore band.
Het gaat voor mij sowieso een beetje voorbij het principe van in een grind band zitten...

Maar whatever, ieder zo zijn ding.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 21-01-2010 0:19 by Dentz Profiel van Dentz

Misschien wil mevrouw Dentz wel monitor geluid doen voor Grindbashers. Alle wansmaken binnen de Nederlandse metal heeft ze al gehad.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 21-01-2010 0:20 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 21 januari 2010 0:16 schreef jbassist het volgende:
Ik ben zelfs geluidsman, en speel in een grind band
Maar zelfs ik blijf liever thuis bier drinken dan dat ik geluid doe voor een een grindcore band.
Het gaat voor mij sowieso een beetje voorbij het principe van in een grind band zitten...

Maar whatever, ieder zo zijn ding.

Kutmuziek en bier zuipen. Dat is grind toch?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-01-2010 5:49 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 21 januari 2010 0:16 schreef jbassist het volgende:
Ik ben zelfs geluidsman, en speel in een grind band
Maar zelfs ik blijf liever thuis bier drinken dan dat ik geluid doe voor een een grindcore band.
Het gaat voor mij sowieso een beetje voorbij het principe van in een grind band zitten...

Maar whatever, ieder zo zijn ding.


Sja, ik persoonlijk neem het spelen in een grindcoreband wel serieus, en dan met name de sound. Principes kunnen mij gestolen worden, ik wil een goede sound neerzetten, in welke band ik ook speel.

Waarom produceer jij eigenlijk de Dr. Doom cd's? Als je naar jouw principe luistert zou je het met 2 roommics op bandjes moeten opnemen en uitbrengen toch?

[edit]typo, en poeh wat vroeg....

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 21-01-2010 5:50]


Boeiender


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 21-01-2010 10:06 by GRINDBASHERS Profiel van GRINDBASHERShttp://myspace.com/herrierecordsinc

quote:
Op 21 januari 2010 0:16 schreef jbassist het volgende:
Ik ben zelfs geluidsman, en speel in een grind band
Maar zelfs ik blijf liever thuis bier drinken dan dat ik geluid doe voor een een grindcore band.
Het gaat voor mij sowieso een beetje voorbij het principe van in een grind band zitten...

Maar whatever, ieder zo zijn ding.


zo is dat... veel mensen associeëren grind als zijnde "geef ze een krat bier, een gammel klotedrumstel, wat overige klote apparatuur en laat ze lekker de avond openen".

Ik gaf er vroeger (bij LD'50) ook geen moer om hoe 't klonk. Zal nooit vergeten dat MR. N. zei: "Prima dat je cd's wil opnemen, maar wel in een goede studio en live wil ik een vet geluid!". Ik keek 'm aan en zei "Da's toch godver geen grind, of weh???". Krap 2 jaar later ben ik blij en tevreden dat ik toen zijn advies heb opgevolgd (en da's best knap, want ik ben erg eigenwijs... ). Grind is 666 x vetter als het zowel live als in de studio vet klinkt. Mooie is dat we in de studio alles zo "live" mogelijk benaderen, zodat er geen super groot verschil is tussen het studio en livegeluid...

even het bericht ontzenuwen van kwajong... wij hebben onze geluidsman NIET aangesteld, hij kwam min of meer opeens in beeld en vond en vind 't leuk om bij ons het geluid te doen (waar wij dan heel blij mee zijn)...



GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 21-01-2010 10:19 by GRINDBASHERS Profiel van GRINDBASHERShttp://myspace.com/herrierecordsinc

Mittwoch, 20. Januar 2010
OBTUSE / GRINDBASHERS - Split Cd / Herrie Records

OBTUSE spielen hier eine ganz fixe Mixtur aus vornehmlich Grindcore mit coolen Bassläufen und einigen Arrangements und Riffausflügen zu eher Death oder Thrash orientierten Tönen. So ein Song wie „Clusterfuck“ rockt gewaltig und klingt auf Grund seiner anfängliche Behäbigkeit immens nach Rangierbetrieb mit Diesellok auf dem Güterbahnhof. Die haben schon einige gute Ideen in ihren Songs verarbeitet und limitieren sich nicht zwangsläufig auf ein Genre. So kommen progressive Einflüsse von DILLINGER ESCAPE PLAN genau so zum Tragen wie Geschwindigkeitsattacken a la ROTTEN SOUND. Lyrisch nehmen sie sich auch eher ernst und so macht die Band rundum einen seriösen Eindruck, der musikalisch ansprechend ist. Nicht der Oberhammer, aber souverän und einfallsreich!
GRINDBASHERS gehen ihren Part etwas anders an und zwar geradliniger und wesentlich schneller. Das ist purer chaotischer Old School Grindcore mit rasantem tempo und dementsprechend kurzen Songs. Um ehrlich zu sein, schießt das so schnell über mich hinweg, dass zumindest bei den ersten 3 Durchläufen kaum was hängen bleibt. Das schreddert erst mal komplett durch und so bald ich versuche, mich auf einen Song einzustellen, ist der auch schon wieder im schwarzen Loch verschwunden. Mit ausreichend Zeit und Geduld entpuppt sich die Musik aber als durchaus gut durchdacht und entwickelt erst auf den zweiten oder dritten Blick seine Reize. So ist der Gitarrensound schön tief und schwer und die Songs entwickeln auf Grund gutem Timings und roher Growls ein spannendes Eigenleben. GRINDBASHERS dürften vornehmlich Grindpuristen ansprechen, Ausflüge in die Moderne sucht man hier vergebens, gut so. Also denke ich im Nachhinein ist dieses Splitalbum trotz einiger Schönheitsfehler ganz passabel und durchaus zu empfehlen. 6/10


Kwajong
Usericon van Kwajong
Posted 21-01-2010 10:57 by Kwajong Profiel van Kwajong

quote:
Op 21 januari 2010 10:06 schreef GRINDBASHERS het volgende:

even het bericht ontzenuwen van kwajong... wij hebben onze geluidsman NIET aangesteld, hij kwam min of meer opeens in beeld en vond en vind 't leuk om bij ons het geluid te doen (waar wij dan heel blij mee zijn)...




Rolo: *lult wat over zijn studie*
Grindbashers: "wil je ons geluid een keer doen dan bij een optreden?"
Rolo:" Lijkt me leuk!"


*Na het optreden*

Grindbashers:" En, hoe vond je het?"
Rolo:" Vet gaaf, ik vind het niet erg om vaker mee te gaan en jullie geluid te doen."
Grindbashers:" MOOI! GEREGELD! Dan hebben we nu een eigen geluidsman! *Bulderende lach die eindigde met hoestsalvo*


Ja, we hebben hem aangesteld met zijn goedkeuring en mateloze enthousiastme

Want dat is GGRRRIIIIND!


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 21-01-2010 15:25 by jbassist Profiel van jbassist

quote:
Op 21 januari 2010 5:49 schreef MR. N het volgende:
Sja, ik persoonlijk neem het spelen in een grindcoreband wel serieus, en dan met name de sound. Principes kunnen mij gestolen worden, ik wil een goede sound neerzetten, in welke band ik ook speel.

Waarom produceer jij eigenlijk de Dr. Doom cd's? Als je naar jouw principe luistert zou je het met 2 roommics op bandjes moeten opnemen en uitbrengen toch?

[edit]typo, en poeh wat vroeg....


Het rijmt niet echt meer wat je in het begin zo leuk er aan vond en over zij geloof ik.

Ik produceer mijn Cd's wel naar smaak, omdat die op alleen al op myspace meerdere duizenden keren worden beluisterd, laat staan de losse cds en mp3's.
Dan heeft het zin Daar steek ik liever meer tijd in.

En zorgen dat je een goed geluid hebt live doe ik van tevoren ook wel..
Maar 2 man techniek en een rider sturen voor een show in een kraakhol voor 20 mensen en hun hond aan een stuk touw is een beetje overdone.
Hoogstens grote shows zou ik iemand mee willen hebben.

Zoals ik al eerder zij op dat filmpje zou het meer nut hebben 4 snaren op die bass te zetten en beter te stemmen (of de goeie vakjes te pakken, whatever het was)

Bij elke andere band zou ik er wss anders over denken en het nut wel inzien van een geluidsman.

Voor nu geniet ik liever van het plug en play en alles kapotmaken principe

Nothing personal, zo denk ik er iig liever over.
En als jullie sounddude hier van leert is dat alleen maar cool.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 21-01-2010 15:32 by GRINDBASHERS Profiel van GRINDBASHERShttp://myspace.com/herrierecordsinc

[quote]Op 21 januari 2010 15:25 schreef jbassist het volgende:

Maar 2 man techniek en een rider sturen voor een show in een kraakhol voor 20 mensen en hun hond aan een stuk touw is een beetje overdone.
Hoogstens grote shows zou ik iemand mee willen hebben.

Zoals ik al eerder zij op dat filmpje zou het meer nut hebben 4 snaren op die bass te zetten en beter te stemmen (of de goeie vakjes te pakken, whatever het was)

Bij elke andere band zou ik er wss anders over denken en het nut wel inzien van een geluidsman.


/quote]

Hoe is een rider sturen overdone? Op dat moment was het ons volkomen onduidelijk wat we er van konden verwachten en daarom hebben we de rider gestuurd (hoe meer info een zaal, kraakhol etc heeft, hoe beter vind ik)...

4 snaren op de bas???? sorry... en idd, ik pakte een paar keer de verkeerde vakjes... vandaar dat 't geluid afweek. bas is verder altijd gestemd en de ervaring is (o.a. in studio) dat ie eigenlijk amper tot niet ontstemt...

"bij elke andere band..." ? komt op me over als een denigrerende arrogante opmerking moet ik zeggen.

[Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 21-01-2010 15:33]


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 21-01-2010 15:35 by jbassist Profiel van jbassist

Iets anders als grind bedoel ik daarmee

Daarmee bedoel ik zowel een band als mijn eigen als jullie


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 21-01-2010 15:44 by Jelle Profiel van Jelle

Niet zo schijnheilig opeens JB, het is mij allang duidelijk wat je bedoeld.


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 21-01-2010 15:53 by GRINDBASHERS Profiel van GRINDBASHERShttp://myspace.com/herrierecordsinc

zo komt er iig spoedig een grindbashers deel 3.



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-01-2010 20:21 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 21 januari 2010 15:25 schreef jbassist het volgende:
Het rijmt niet echt meer wat je in het begin zo leuk er aan vond en over zij geloof ik.


Zei....

En ik vond en vind het raggen nog net zo leuk als het niet leuker geworden is. Sound heb ik zoals Herrie vertelde altijd belangrijk gevonden.
quote:

Ik produceer mijn Cd's wel naar smaak, omdat die op alleen al op myspace meerdere duizenden keren worden beluisterd, laat staan de losse cds en mp3's.
Dan heeft het zin Daar steek ik liever meer tijd in.


Dus omdat je succes hebt ga je je vooringenomen principes die nogal star zijn veranderen? Das nie GRIND MAN!
quote:

En zorgen dat je een goed geluid hebt live doe ik van tevoren ook wel..

Ik heb de verhalen daarover gehoord ja, Popfront was niet zo'n succes daarin ofwel?
quote:

Maar 2 man techniek en een rider sturen voor een show in een kraakhol voor 20 mensen en hun hond aan een stuk touw is een beetje overdone.
Hoogstens grote shows zou ik iemand mee willen hebben.


Show is show, als paupers het te gek vinden boeken ze ons maar niet. Met 5 man een optreden doen is toch niet veel? En het is 1 geluidsman en 1 sleephoer....
quote:

Zoals ik al eerder zij op dat filmpje zou het meer nut hebben 4 snaren op die bass te zetten en beter te stemmen (of de goeie vakjes te pakken, whatever het was)


Hehe, mooi dat muzikanten live nooit fouten maken...
quote:

Bij elke andere band zou ik er wss anders over denken en het nut wel inzien van een geluidsman.



"Bij elke andere band"

Wat jij voor nut wel of niet ziet is mij om het even hoor, wij doen wat wij willen en denken dat goed voor ons is. En het hoe en waarom van een geluidsman is allang beschreven.
quote:

Voor nu geniet ik liever van het plug en play en alles kapotmaken principe


Ga lekker je gang, als het voor jou werkt is dat goed toch?
quote:

Nothing personal, zo denk ik er iig liever over.
En als jullie sounddude hier van leert is dat alleen maar cool.


No offence taken hoor, en die gast leert in ieder geval van brakke muzikanten en installaties nog wat goeds te maken.


Boeiender


DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 21-01-2010 21:18 by DrDoom Profiel van DrDoomhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Riders etc naar een kraakhol sturen geeft gewoon nogal blijk van niet snappen hoe dat wereldje werkt net als een garantie vragen in kraakholen (niet dat dat onmogelijk is echter maar goed) en je eigen geluidsmannen er perse willen terwijl er weinig valt te doen aan geluid aangezien het een kraakhol is.
Als je band goed afgesteld staat komt het over het algemeen goed, ook al blijft dat iets wat met de tijd beter word, als het eenmaal zover is merk dat je voor weinig shows nog echt een geluidsman nodig hebt.

Ieder z'n ding en zijn lol. Ik vond het vreemd om te horen over jullie eisen ten opzichte van een kraakpand, qua geld ook aangezien jullie uit Zwolle komen en de kans hebben om met een paar coole bands te staan, garanties doen veel van dit soort zaaltjes helaas niet, wat overigens niet betekent dat je er slecht vanaf komt want dat heb ik nog nooit meegemaakt maar goed zelf weten Succes ermee!


Niets van dit alles is overigens lullig bedoeld mocht daar twijfel over zijn.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-01-2010 21:45 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 21 januari 2010 21:18 schreef DrDoom het volgende:
Riders etc naar een kraakhol sturen geeft gewoon nogal blijk van niet snappen hoe dat wereldje werkt net als een garantie vragen in kraakholen (niet dat dat onmogelijk is echter maar goed) en je eigen geluidsmannen er perse willen terwijl er weinig valt te doen aan geluid aangezien het een kraakhol is.
Als je band goed afgesteld staat komt het over het algemeen goed, ook al blijft dat iets wat met de tijd beter word, als het eenmaal zover is merk dat je voor weinig shows nog echt een geluidsman nodig hebt.

Ieder z'n ding en zijn lol. Ik vond het vreemd om te horen over jullie eisen ten opzichte van een kraakpand, qua geld ook aangezien jullie uit Zwolle komen en de kans hebben om met een paar coole bands te staan, garanties doen veel van dit soort zaaltjes helaas niet, wat overigens niet betekent dat je er slecht vanaf komt want dat heb ik nog nooit meegemaakt maar goed zelf weten Succes ermee!


Niets van dit alles is overigens lullig bedoeld mocht daar twijfel over zijn.


Eisen? Enige eis was onze minimale vergoeding van 50 euro en drank, en dat heeft niets met geluidsman of iemand anders te maken.

En als je dat vraagt krijg je een lulverhaal van die kraaktoko terug over dat het te duur is omdat ze nog moeten schilderen en meer, sorry, maar wat hebben wij als band ermee te maken?

Vind dat veel vreemder, en het feit dat er dus blijkbaar geneuzel en geroddel is over "eisen" die we stellen... Ik neem aan dat Herrie onze technische rider heeft gestuurd, staat niet meer in dan de gewenste podiumopstelling en wat wij als band meenemen aan apparatuur....

Verder hebben we nog een andere rider waarin staat dat als je Grindbashers boekt sowieso moet rekenen op 5 man in plaats van 3, en dat is om rare toestanden te voorkomen. In die rider staat verder alleen wat wij doen en wat we verwachten, dus het gage wat overeengekomen is en wat er voor de rest is afgesproken... Niets vreemds aan, ik wil ze je wel mailen als je wil hoor, gewoon om dingen op te klaren wat nu dus buitenproportioneel door die mensen wordt opgeblazen....


Boeiender


DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 21-01-2010 21:55 by DrDoom Profiel van DrDoomhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Enige wat ik aan wou geven dat het in die scene nogal not done is om met riders en geluidsmannen aan te komen. De mensen hebben jullie uitgenodigt omdat ze het er goed bij vonden passen wat hun verder met hun geld doen moeten ze zelf weten lijkt me Ik kan me goed voorstellen dat ze denken: leuk een locale band erbij en dat er weinig geld voor over is aangezien er niet van subsidies valt te spreken en je met 2 andere bands zit die wel moeten reizen. Maar goed het is nu wel breed genoeg uitgemeten ja!

Ik vind het jammer want had jullie graag es gezien!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-01-2010 22:41 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 21 januari 2010 21:55 schreef DrDoom het volgende:
Enige wat ik aan wou geven dat het in die scene nogal not done is om met riders en geluidsmannen aan te komen. De mensen hebben jullie uitgenodigt omdat ze het er goed bij vonden passen wat hun verder met hun geld doen moeten ze zelf weten lijkt me Ik kan me goed voorstellen dat ze denken: leuk een locale band erbij en dat er weinig geld voor over is aangezien er niet van subsidies valt te spreken en je met 2 andere bands zit die wel moeten reizen. Maar goed het is nu wel breed genoeg uitgemeten ja!

Ik vind het jammer want had jullie graag es gezien!


Hehe, dat laatste komt vast wel goed hoor!

En voor de rest, sja, mogen ze vinden, vind het ook jammer om er niet te staan hoor, maar we hebben een minimum afgesproken als band, en daar houden we ons aan.


Boeiender


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 22-01-2010 9:11 by GRINDBASHERS Profiel van GRINDBASHERShttp://myspace.com/herrierecordsinc

quote:
Op 21 januari 2010 21:18 schreef DrDoom het volgende:
Riders etc naar een kraakhol sturen geeft gewoon nogal blijk van niet snappen hoe dat wereldje werkt net als een garantie vragen in kraakholen (niet dat dat onmogelijk is echter maar goed) en je eigen geluidsmannen er perse willen terwijl er weinig valt te doen aan geluid aangezien het een kraakhol is.
Als je band goed afgesteld staat komt het over het algemeen goed, ook al blijft dat iets wat met de tijd beter word, als het eenmaal zover is merk dat je voor weinig shows nog echt een geluidsman nodig hebt.

Ieder z'n ding en zijn lol. Ik vond het vreemd om te horen over jullie eisen ten opzichte van een kraakpand, qua geld ook aangezien jullie uit Zwolle komen en de kans hebben om met een paar coole bands te staan, garanties doen veel van dit soort zaaltjes helaas niet, wat overigens niet betekent dat je er slecht vanaf komt want dat heb ik nog nooit meegemaakt maar goed zelf weten Succes ermee!


Niets van dit alles is overigens lullig bedoeld mocht daar twijfel over zijn.


luister eens even vriend... ik weet heel goed hoe die wereld werkt... (met LD'50 regelmatig in kraakpanden gespeeld) ik weet niet wie jou en jbassist geïnformeerd heeft over onze "eisen". In mijn belevening waren we aan het overleggen over hoe en wat. We waren bijvoorbeeld ook bereid om een deel van de backline te leveren. Ik vind het heel irritant dat jij en jbassist allerlei dingen die mijn inziens niet op een forum horen in dit topic zetten. Jullie spelen kennenlijk wel voor nop? Have fun! En we hadden niet de kans om met een paar coole bands op 't podium te staan, want met jullie gezeik schaar ik jullie daar niet onder. Ik ervaar jullie opmerkingen als bijdehand en arrogant. Pretendeer niet dat jullie precies weten hoe het allemaal zit en als je verder wat te melden hebt doe dat dan effe face to face. Dus: ja, ik vind jou en de opmerkingen van jbassist wel lullig ja.

Verder veel plezier 2 maart! Er zal vast wel een band zijn die met 2 coole bands op 't podium wil staan.


Jonaannfi
Usericon van Jonaannfi
Posted 22-01-2010 10:26 by Jonaannfi Profiel van Jonaannfihttp://www.myspace.com/nnfiband

waneer komen deel 3 en 4?...



Jelle
Usericon van Jelle
Posted 22-01-2010 10:31 by Jelle Profiel van Jelle

quote:
Op 21 januari 2010 22:41 schreef MR. N het volgende:
En voor de rest, sja, mogen ze vinden, vind het ook jammer om er niet te staan hoor, maar we hebben een minimum afgesproken als band, en daar houden we ons aan.

Jullie hebben groot gelijk, die krakerts "werken toch allemaal"? en wonen bovendien gratis dus die kunnen muzikanten best een beeeetje tegemoetkomen...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-01-2010 10:36 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

*popcorn*


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-01-2010 10:39 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 januari 2010 10:36 schreef Jenje het volgende:
*popcorn*
Cola erbij Jan?


Boeiender


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 22-01-2010 10:39 by GRINDBASHERS Profiel van GRINDBASHERShttp://myspace.com/herrierecordsinc

eet en drink smakelijk!

[Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 22-01-2010 10:41]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-01-2010 10:40 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 22 januari 2010 10:39 schreef MR. N het volgende:
Cola erbij Jan?
Doet u maar, dank u

homnomnom


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen