|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Nah, viel vanmiddag wel mee, ben er afgelopen nacht alleen wel een paar keer uit geweest omdat mijn maag hevig protesteerde. Maar goed, vandaag erg lekkere nummers bedacht en opgenomen, ik joekel ze zo door Cubase, beetje eq aanpassen en het volume opkrikken. Oh, en OSGC moeten we nog uitzoeken. Boeiender |
|
Ik meen dat ik ooit eens de bas-tabs voor OSDM op de Massive Assault myspace blog had zien staan... |
|
quote: Haha, zal eens kijken ja. Wordt echt feest, met MA op zang! Oh, zal Fredde vragen of hij een solo wil inspelen dan, wordt geniaal! Boeiender |
|
Hmm... Zit net te denken.. Misschien wel MA + 1... Kijken of ik die +1 kan regelen... |
|
co-operation not competition! |
|
|
|
Cd van het jaar 2011, nu al. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: |
|
Nice! |
|
co-operation not competition! |
|
Het ontwerp van de hoes van de aankomende split-cd met Tersangjung uit Indonesië. De nummers van Grindbashers zijn de leftovers van de 3 voorgaande opname sessies. Boeiender |
|
...TERSANJUNG13... en 't waren toch de skeletons which felt out of the closet??? co-operation not competition! |
|
quote: Mooie hoes en err... HRI.... Skeletons which fell out of the closet |
|
vette hoes! |
|
quote: Mwoah, ben eigenlijk stiekem erg benieuwd naar de hele tekening. Maar goed het idee is duidelijk. Boeiender |
|
...weer 14 nummers geschreven (mede dankzij Kwajong ). co-operation not competition! |
|
Nee hoor! [Dit bericht is gewijzigd door HRI op 07-01-2011 10:48] co-operation not competition! |
|
De Retalin sloeg aardig in? Boeiender |
|
Heeey waar is de prijsvraag nou gebleveuuuuun Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Boeiender |
|
Ik heb 3 nieuwe nummers van de oefenruimtesessies voor de aankomende full-length geupload op soundcloud. Het is opgenomen met een Zoom H2 en daarna een beetje opgekrikt met Cubase. Het is crappy, maar geeft wel een idee waar we mee bezig zijn. In totaal hebben we nu 34 nummers geschreven en er komen er waarschijnlijk nog 4 á 5 bij. http://soundcloud.com/grindbashers Boeiender |
|
quote: Wat ik had gehoord bij herrie laatst klonk best aardig moet ik zeggen! Jullie staan niet op metalkoffie of wel? Jullie jochies moeten weer eens hier in Zwolle spelen of zo, kom ik ook nog weer eens kijken |
|
quote:Nee, niet op Metalkoffieconcert nee. Misschien qua aankomende cd presentatie een optreden in Zwolle, we hebben meer dan anderhalf jaar niet in Zwolle gespeeld volgens mij.... Boeiender |
|
quote: Denk dat dat wel klopt ja.... Kep jullie al vet lang niet meer rechtstreeks bekeken! Kan toch niet! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |