|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik vind het niet lelijk, ja de poster wel, maar niet wat erachter zit Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Geen echte Nijboer dus......... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Boeiender |
|
Práchtig artwork. Zou goed tot z'n recht komen op vinyl-formaat. Bareuh... |
|
ik zou alles van gb wel op vinyl willen... dus ulk, wat dacht je van: www.ulkievinyl.inc ? co-operation not competition! |
|
quote: Klopt, ik zou het ook graag op vinyl willen, maar de kosten zijn nu nog te hoog. Knieval qua artwork is wel dat het op dvd formaat wordt uitgebracht. Boeiender |
|
Ziet er puik uit zo achter die koeieletterzzz! Het lijkt erop dat het een vette hoes wordt! |
|
Vette art, ja! Net als jullie Facebook-'foto's'! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Hehe, is allemaal aardig gelukt ja. Ben zelf erg gecharmeerd van de voorkant: Boeiender |
|
quote: Dir wordt dus je nieuwe rug tattoo Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Hoezo? Boeiender |
|
quote: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: En dat door een Indonesiër waarmee communiceren moeilijk is (Engels is niet zijn beste kant). LOL. Boeiender |
|
quote: Kunst gedijt wel, bij kommer en kwel Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Doet me wel een beetje aan deze denken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Hehe, mag hopen dat onze muziek beter is. Boeiender |
|
Nou zeg. Ik vind dit veruit de beste thantos plaat. Maar ja, mening en zo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Jullie muziek is beter........ Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Hehe, je hebt Thanatos in die zin staan... Maar inderdaad, smaak enzo... Boeiender |
|
quote: Ik bedenk me net dat dit wel een gave backdrop zou kunnen zijn Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Mwoah, niet handig, zo'n rechthoek. T-shirts zijn er de 10e juni al wel. Boeiender |
|
quote: Nee, er staat thantos, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Zoiets dacht ik ook al. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Godsamme ja... sorry, ben een beetje vermoeid... Maar u begraip? Boeiender |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |