|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Errrr..... is dat niet haast one and the same? Label en band?! Ow.... en gave clip, leute! "Are thee pirates? GODDDDAAAAAAMMMMNNNNNN!!!!" |
|
co-operation not competition! |
|
quote: Hahaha, ik had niet verwacht dat men het zo leuk vond eigenlijk... Het intro is overigens door Ray van Lente gemaakt, een beetje spottend bedoeld naar juist Swashbuckle en Alestorm en aanverwante wanstaltige muziek. De clip is overigens gefilmd bij het Veluwemeer, Elburg, en op de zandverstuiving bij Doornspijk. Boeiender |
|
quote: Goed gedaan, ja, ik vatte hem wel Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Dat had ik ook wel verwacht ja... Wel grappig om gisteren zoveel te worden aangesproken met "AAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRR"...... Boeiender |
|
Dat chaotische stukje na de Swashbuckle-intro is wel echt gaaf trouwens. Mag wat mij betreft best meer van in jullie nummers, is ook meer de variant grind die mij aanspreekt Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Wacht de cd maar af, denk dat je hem wel goed gaat trekken, meer variatie en een erg fijne sound. Boeiender |
|
Ben benieuwd! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: viel i.d.d. niet mee op 1 snaar... co-operation not competition! |
|
quote:Zitten toch evenveel noten op als op vier? Misschien wat minder hoog en laag. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
oja, zo had ik het nog niet bekeken... vooral minder hoog dus. co-operation not competition! |
|
de nummers voor de full-length zijn geselecteerd, er komen 28 nummers op de cd (31 minuten). 6 nummers gaan we later dit jaar nog iets mee doen. co-operation not competition! |
|
3 Nummers te beluisteren op Soundcloud: http://soundcloud.com/grindbashers/sets/the-grinding-dutchmen/ Boeiender |
|
zo, de balans is opgemaakt, de master-cd is af. 30.03 minuten en 28 nummers... co-operation not competition! |
|
quote: Jammer van die 3 extra seconden.... of jammer van de 2 nummers minder...... (zeik zeik zeik) Nee, top! Ben benieuwd! |
|
tussen elk nummer 1 sec ipv 3, scheelt alweer 52 seconden met niks... ennuh: thanks! [Dit bericht is gewijzigd door HRI op 16-05-2011 17:44] co-operation not competition! |
|
zo, master-dvd is af, artwork in vergevorderd stadium, dead-line 10 juni wordt een makkie! co-operation not competition! |
|
Boeiender |
|
Maar goed dat het grind is, anders was de poster nog lelijker. |
|
quote: Heb er veel op laten zetten om niet gelijk het hele artwork te laten zien. Boeiender |
|
CD hoes bedoel je, om nu van kunst te spreken |
|
quote: DVD hoes bedoel je, en ja, ik vind het wel kunst ja, is door een kunstenaar ontworpen en vervaardigt. Boeiender |
|
quote: Door je neefje van 6 jaar zeker Draait zich om en rent snel weg........................ Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: LOL, die zou er meer geld voor vragen... Boeiender |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |