|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gozers, ik heb wel wat voor 27 maart voor jullie, in amsterdam Winston Kingdom. Wij kunnen zelf niet want dan staan we dus in de cave.. Of voor departure zou ook wat kunnen zijn. Let me know! its_a_endless_vacation@hotmail.com Gr jullie favo emo. |
|
quote: Niets! Maar we worden ook niet gesubsidieerd, hehe. We krijgen zelfs gage, en we zijn uitgenodigt door de hoofdact. Boeiender |
|
quote: Goed bezigĀ² dan. Dat, en "uitgenodigd" schrijf je met een d op het einde. Ik moet toch ergens over zeiken? Bruce Banner |
|
quote: Hehe, ik ben een mongool met d & t & dt, dat wist je toch al? Boeiender |
|
quote: Mag ik het ook hierbij houden? Speel ze in ieder geval in Polen en in der Heimat. Bruce Banner |
|
quote: Ja hoor, dat mag. quote: Zanx! Boeiender |
|
quote: thx skatje! maar dan staan we in naaldwijk. |
|
Haha beter dudes! IS prima! Als ik weer wat heb laat ik het weten Btw, jullie minimum bedrag kan ook niet een krat bier worden toch? want anders heb ik wat in maastricht wat ik aan het organiseren ben.. |
|
ach... "mestrigt"... altijd leuk natuurlijk! maar mail maar naar 1 van ons en dan kunnen we 't altijd in de groep gooien... |
|
quote: Dan had ik moeten kiezen. . =) |
|
keuzes maken geeft veel ruimte hoor! |
|
Gelukkig hoeft het niet. =) |
|
Komt guud! |
|
29 mei Hamburg niet (wordt later in het jaar). |
|
quote: MESTREECH!!! |
|
excuus!!! toch aardig geslaagde poging toch, voor een strontboer uit de A'hoek die Mestreech probeert te spellen? [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 15-03-2010 9:21] |
|
quote: haha, ik heb ook een cd van een andere gomorrha... helemaal niks an |
|
hahaha... met 3 van die gasten (foto) op de achterkant, toevallig??? ben benieuwd hoe het met de Gomorrha is... eens horen of 't nog net zo noisy is! |
|
Zo, Grindbashers is weer veilig in NL na een doldwaas weekendje. Zo gaar als een pakje boter. Boeiender |
|
het bleek dus de gomorrha te zijn (c-t) waar we dus beiden een cd van hebben / hadden. Inmiddels bestaat deze |Gomorrha uit 5 (sympathieke) heren. Muzikaal niet mijn ding,wel leuk om 't mee te maken. Bij Corhotis miste ik een bas (sommigen misten 'm ook bij Grindbashers... ). De band die ik iedereen ongrvraagd aan wil raden is Intesinal uit Zweden... hebben net een cd uit en godverdomme wat een vette old skool zweedse death-metal zeg! Super gasten trouwens ook... zoals MR. N. zegt: zo gaar als een pakje boter dat 6 weken over datum is... maar we hebben het en elkaar overleefd... |
|
|
|
Hehe, binnenkort de onzin die op beeld staat maar eens in youtubefilmpjes gieten. Boeiender |
|
Haha ga ze zeker even kieken, was zo te horen wel lache weekendje dus? :D |
|
quote: Ja, was erg geslaagd, in Berlijn was het op de donderdag niet zo heel best bezocht, maar wel gezellig, Wroclaw was geniaal, een enorme chaos in een kleine club en aansluitend dik gefeest in de stad, en Cottbus was goed bezocht en ook een geslaagd feestje. De Zweedse band had in Berlijn echt een verschikkelijk slecht geluid (de band zelf, dus niet dat de geluidsman dat voor elkaar kreeg), dus had ik voorgesteld om het geluid aan te passen, omdat ze wel HM2 pedaaltjes hadden. Vervolgens heb ik het geluid voor ze afgesteld op hun muziek, old-skool Deathmetal, en toen klonken ze godsamme als een Entombed of Dismember. Boeiender |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |