|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
valt mee... de meeste crap verzin ik toch thuis... |
|
the return of the grindful hours |
|
quote: ik ben benieuwd... |
|
Ik verwacht nog deze week een docu up te loaden op het youtube Grindbashers kanaal, serieus opgezet door mensen buiten *kuch* de band. Boeiender |
|
Valt een telefoon-camera opname van twee moonende muzikanten tegenwoordig ook al onder docu? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Soms wel. Maar deze is in HD geschoten. Met interviews waar alle bandleden dom op staan. Boeiender |
|
grindbashers proberen net zoals lady gaygay PR te genereren... door vooral veel klote-you-tube shit te presenteren hopen ze dat de naam blijft hangen. |
|
quote: A.B.S (niet het remsysteem, wel against buma stemra), sorrow at (the) death-row, AFGEKEURD, 'T IS GEEN EMOTIE (hum)animal, families first, families thirst! etc... * typt verder* waardeloos wat een crap! [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 14-04-2010 9:02] |
|
Zo, wat ben ik blij dat ik me alleen met de muzak bemoei. Boeiender |
|
quote:! |
|
Okay, veel flauwer wordt het niet: Een ode aan Kurk. Boeiender |
|
=) |
|
Shit, ik heb nog een heel stuk vergeten erin te monteren. Boeiender |
|
Genioaaaaaaaaaaal |
|
Leuk filmpje weer. |
|
quote: Veel flower wordt het inderdaat niet hahahahahaha Kurk rules!!!! Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Kurk rulez indeed! |
|
en bedankt he, loop alweer een hele dag met dat k#tkabouterlied in mijn hoofd... |
|
quote: Sowwy! Oh, en heb dan ook den docu nu op dvd, maar die doet het (nog) niet verdomme, ben even aan het kijken of ik die ook gelijk kan uploaden. Boeiender |
|
Kunnen jullie niet een liedje over David schrijven? En dan vooral over z'n jasje |
|
quote: Dat kan simpeler en korter: syndrome of a down. [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 14-04-2010 1:03] |
|
quote: we zijn gvd emotie niet! Rijmelarij van lik me ‘t jasje David heeft rood haar, zijn sikje netjes voor elkaar. Altijd zonder gemorrha en gemaar, staat ie voor grindbashers klaar. Zijn spijkerjas mooi bekleed, zodat men hardrock nooit vergeet. Hier en daar een verdwaalde button, symbolen van hoe het allemaal ooit begon. David is onafscheidelijk van zijn jas, net zoals bier en ene meneer te Pas. Als stille getuige van heel veel muziek en pret, want David staat er mee op, en gaat ermee naar bed. |
|
*snif* Boeiender |
|
Eeuwig zonde dat jullie commercieel zijn gegaan |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |