|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik snap em wel www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Leg eens uit dan, als je wil? :') Evil Dick |
|
quote: en nog steeds een bron van inspiratie voor me! |
|
Daar heb je de uitleg, liefhebbers van My Dying Bride die een grincoreband beginnen. Zo klaar als een klontje www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
ok dan...cool. Evil Dick |
|
Is goed, voor een portie dikke grindcore ben ik altijd wel in, ik pm je wel even ofzo...of jij mij... Evil Dick |
|
quote: Jij leert het copy/paste nog wel een keertje af www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Gaat goed zo, toch? Evil Dick |
|
ZM en PM :') |
|
Sorry....zie het nu pas idd..geen pm, wel apart is denk ik het enige forum wat ik ken wat niet zo'n functie heeft, anyways het is al gefixed... Evil Dick |
|
Inderdaad apart ja dat gebrek van PM functie. |
|
Ja, zeker wel...van wanneer is dit forum eigenlijk? Evil Dick |
|
quote: zo, toch nog een keer onder de aandacht brengen... |
|
Zo, de eerste 7 nummers voor de aankomende full length zijn vanmiddag geschreven. Boeiender |
|
Kut band. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
7 varianten op You suffer? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Issie lek? @ Muti: niet eensch, zelfs een Bolttrower achtige riff er tussen! Boeiender |
|
quote: hehe! dat komt a.s. donderdagavond! |
|
quote: Wanneer gaan we eens een alu gitaar designen? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: ....Als we daar voor in de stemming zijn.... Kan al verklappen dat we het nummer Beautiful Violence van Kleazer als eerbetoon aan zanger Bertil hebben gebruikt voor een nummer. Boeiender |
|
quote: Binnenkort? Moeten even wat afspreken dan. Misschien gelijk een gezellige avond van maken? (Nee, jullie hoeven niet op de bank te slapen, maar dat mag wel!) Boeiender |
|
quote: Wanneer staat die gepland dan? |
|
quote: |
|
quote: tussen 01-01 en 31-01-2011. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |