|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Foto. |
|
Graag! Maar ze zitten verstopt in het stro... M.a.w. ik hoor ze wel maar mag ze nog niet zien. Alleen mamapoes zie ik liggen. Morgen mag ik het stro weghalen om ze te zien, van mezelf I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Awww kittens! Wel beetje voorzichtig zijn hè? |
|
Het vorige nestje heeft het ook overleeft onder mijn (en het hele bedrijf ) leiding. Ik ben zó benieuwd. Vorig nestje waren 4 rooie van wie 3 katertjes. Ik wil nu! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
haah moeilijk om ze zelf niet mee te nemen. Mijn kat is al aardig gewend. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Mooi kleurtje I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Hmm.. mijn katten lijken eindelijk een beetje gewend te zijn aan mijn nieuwe casa. Was wel een beetje behelpen: ze moesten uiteraard eerst twee weken binnen blijven terwijl ik nog moest klussen in huis. Dus ze werden nogal schizo en paranoia aangezien het huis elke keer veranderde van inrichting en er elke dag weer ergens anders enorm veel lawaai gemaakt werd Merkwaardige kanttekening: een van mijn katten is als de dood voor stofzuigers en bij het geluid ervan schiet 'ie meteen weg. Maar mijn Makita hamerboor vindt 'ie dan weer geen probleem. Damn, zal ze nooit helemaal snappen. Overigens gaan ze nu gewoon naar buiten, en kunnen ze zelf weer naar binnen via kattenluikje. Daarbij komen ze in principe alleen aan de achterkant van het huis, aangezien die uitkomt op een afgesloten deel met alleen maar tuinen en dakterassen, een blokje van achtertuinen van vier straatjes dus. Maar goed, blijven katten, dus van de week was er eentje kennelijk over het huizenblok heen geklommmen en spoorloos. Vier dagen later kom ik om 04:30 terug uit de stad en komt 'ie aan mauwen... |
|
Hoeveel heb je d'r? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Typisch kattengedrag |
|
quote: Twee stuks. 1 enorme gitzwarte kater genaamd Azrael en een veel kleinere rode van de boerderij geplukte kat met veel te veel energie: Vlam. |
|
Past je interieur een beetje bij ze? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Woei ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Mooi ding! Lijkt een beetje op onze Mara. |
|
quote:Mijn poezels Mis ze zoooooooooo verschrikkelijk. Kan ze helaas niet zien van het zomer Dat doet AUW Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Volgens mij vind ik 10 dagen vakantie al erg... Laat staan zo lang, bah. |
|
Tja ik wil het ze niet aandoen om ze mee naar noorwegen te slepen aangezien beide katten het verschrikkelijk, maar dan ook echt HEEL verschrikkelijk vinden om in een kooitje te zitten. Veel te veel stress voor die beestjes. Maar gelukkig hebben ze een goed thuis Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Dat scheelt een hoop In Noorwegen (al) een nieuw huisdier? Of geen behoefte aan? |
|
quote: Ze zijn veel buiten, dus ze laten het interieur redelijk met rust. Verder is het enige van waarde wat ze mogelijkerwijs zouden kunnen slopen mijn bankstel, en die houdt het gelukkig nog redelijk uit, kennelijk een bepaalde stof die wat kattenbestendiger is dan de meeste banken @Lies: misschien breng ik ze nog wel naar je ouders, moet even kijk hoe het uitkomt, zou wel makkelijk zijn dan lopen ze ook niet in de weg als ik na mijn vakantie de vloer ga leggen enzo... |
|
Vinnie, je moet Az en Vlammetje ook maar even knuffelen van mij. |
|
quote: Tijdens mijn verhuizing was Vlam trouwens met geen mogelijkheid in zo'n kooitje te krijgen, hij zette zich schrap en blies alle lucht uit zijn kleine lijfje, dus toen heb ik hem maar los in de Saab gezet, dat vond 'ie best cool. |
|
Op het dashboard. Poten wijd? |
|
quote:Ik wil heel graag een kat maar ik heb mijn vriend nog niet zo gek gekregen. @vin ja ik herinner me nog toen ik Assepoes mee wilde nemen naar Emmeloord vanuit Zwolle dat hij 3 kwartier lang heeft geschreeuwd en zijn nageltjes er heeft uitgekrabt. Henk heeft me op Kampen station opgehaald omdat mijn hartverscheurde. oh vin.. mijn batterijen waren leeg hihihi.. Bel je van de week nog wel een keer of als ik mijn nieuwe pc heb dan kan ik ook weer op msn [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 20-06-2010 22:53] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Meenemen naar een asiel/nestje. Smelten ze vanzelf. |
|
hehehe. Gister waren we bij vrienden die een kat hebben. Ik zei dat een kat perfect zou passen bij onze nieuwe toekomstige bank Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |