|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hier verven kwam uit op kattenpootjes in de verf, dus bij wederom verven krijgen de katten een kamerarrest. |
|
Zo'n kamerarrest is nog best lastig realiseerbaar hier. Doe ik de deur open schieten meneer en mevrouw gelijk om de hoek om te kijken wat ik aan het doen ben. Vooral de kater heeft dat sterk. In zijn optiek is het nameljk zijn huis en alles wat er doe, moet natuurlijk wel zijn goedkeuring hebben :D No regrets and no remorse... |
|
quote: Klinkt als de broer van mijn kat.. ik mag er gelukkig nog wel wonen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Deur niet open doen is een oplossing Tijdelijk dan. |
|
quote:Hahaha... ik ook nog ja. Maar alleen als ik me gedraag en niet te veel weg ben... Maar als hij eten krijgt is hij het weer vergeten. No regrets and no remorse... |
|
Mijn hondje is gereïncarneerd merk ik |
|
Ze zijn al eens eerder door mijn voormalige wederhelft gepost, maar bij deze nog een keer: Gizmo: Zeena: En om een indruk te krijgen van de grootte van de kater: No regrets and no remorse... |
|
Zo, die zijn groot! Ik vraag me af of de mijne ook zo groot word want er zit nog een spoortje heilige birmaan in naast mainecoon. Maar ik las ook dat t heel lang kan duren voor ze volgroeid zijn. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote:Klopt, Maine Coons zijn pas helemaal volgroeid als ze vier jaar oud zijn. Gizmo is nu bijvoorbeeld 2 en Zeena 3 jaar oud, maar eigenlijk verwacht ik niet dat ze nu nog heel veel groter worden. Maar Gizmo is ook voor een Maine Coon nog erg groot hoor. Hij is ruim 10 kilo en heeft geen overgewicht. Een kater is meestal zo'n 8 kilo. No regrets and no remorse... |
|
Damn .. groot beest .. |
|
quote: Ik vind ze fantastisch! Mega poezels, geweldig! |
|
quote: Wauw Wij willen ook graag een coon maar dat duurt nog wel even vrees ik, hehe (grootte van het huis). ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Zeena & Giz! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ze zijn inderdaad wel aardig wat ruimte nodig. Ook omdat je ze eigenlijk niet los buiten kunt laten lopen. Vergis je trouwens niet in de hoeveelheid aandacht en verzorging ze vragen in vergelijking met 'gewone' katten. Elke dag kammen enzo, maar ze zijn dan ook erg mooi en lief Hier komt Giz trouwens vandaan: http://www.catterypoespassions.com/ No regrets and no remorse... |
|
Gizzy en Zientje. |
|
Wauw, wat een mooi ding. Die Zeena. |
|
Ik heb een webcamshot van mijn poes en ik! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Gadver wat een lelijk beest, tis net een halve hond ofzo. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Hij is ook net zo groot als een kleine hond. Gelukkig vind ik hem zelf wel mooi Zal eens kijken of ik nog een wat meer 'katachtige' foto van hem heb. No regrets and no remorse... |
|
Onze twee lieve poezels dan. Pluisje: Stinkie: When your people matter, menstrual health matters |
|
stinkie kijkt niet blij hehehe Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Mwoa, ze was zich geloof ik net aan t wassen (zie haar tongetje dat nog niet helemaal door had dat ze geinterumpeerd werd) en was enigzins verontwaardigd dat ze opeens op de foto moest. When your people matter, menstrual health matters |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Pluisje is ook echt een pluisje Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |