![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Had gisteren voor de tweede keer een onbekende kat in mijn huis. Vorige kwam via het badkamerraam, deze zelfs via het zolderdakraampje en dan via de vlizotrap naar beneden .. Beide katten zie ik denk ik nooit meer terug, na de reactie van mijn eigen creaturen ![]() Wel knap om te zien om een kat in drie seconden een half ingeklapte vlizotrap op weet te komen en door een zolderdakraampje weer naar buiten.. ![]() |
|
Wij hebben elke dag wel vreemde katten binnen, tuindeur zit aan de woonkamer. De kat van de buren loopt rustig naar binnen, eet de brokjes van onze kat, en wandelt weer naar buiten. En onze oude Nelly van 13 zal het wordt wezen. Gister had ik een kat binnen die ik nog nooit had gezien, wel leuk beestje. ![]() |
|
Mijn woonkamer heeft ook tuindeuren die als ik thuis ben vaak open staan, en in de keukendeur zit een kattenluikje die altijd op 'open' staat, maar vreemd genoeg komen die katten via die route niet binnen, maar doen ze moeilijk via zolders en badkamerraampjes ![]() ![]() |
|
![]() "Ik haat je." ![]() |
|
Haha, toch best lief. ![]() ![]() |
|
quote: Late reactie, en het is al vaker gezegd, maarrrrr: Extra bak kopen. Was hier precies hetzelfde, niets hielp, totdat er een tweede bak kwam. Probleem volledig opgelost! Al worden de bakken niet meer gebruikt sinds we de volledige benedenverdieping hebben voorzien van kattenluiken en beide poezels kunnen gaan en staan waar ze willen. Ideaal! Van de woonkamer naar de keuken naar de bijkeuken naar buiten zonder dat er ook maar 1 baasje hoeft op te staan om te kijken waar dat gemiauw vandaan komt omdat meneer of madam zo nodig de deur door wil... ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Ze kan ook heel lief zijn ![]() ![]() |
|
Bovenstaande kan ik beamen. Twee katten, twee bakken. Ook hier is het geheel er nog beter op geworden sinds de kattenluiken. ![]() |
|
Nieuwe kattenbak staat in de gang, we moeten hem alleen nog een plekje geven. Dat doen we zodra de hond weg is over een week. ![]() ![]() |
|
Honden helpen ook niet echt nee....dat is wel erg veel van het goede met al die geurtjes.. ![]() ![]() Succes ermee! ![]() |
|
Hmm, gisteren even gegoogled op Feliway, omdat ik een flesje vond in mijn kast. Nooit gebruikt, maar misschien helpt het jou Silence. http://www.feliway.com/be_nl [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 02-08-2010 17:30] Boeiender ![]() |
|
Wat een onzinnige site. Bij de stressmeter komt er als stressrisico enorm hoog uit, omdat de katten uit dezelfde bak water drinken, omdat ze 1 a 2 keer per jaar naar de DA gaan en omdat we om de week wel eens iemand over de vloer hebben. ![]() Het spulletje willen we wel testen, als de 2e bak niks uithaalt. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 02-08-2010 17:34] ![]() |
|
quote: Laat maar weten dan, ik doe er niets mee (ooit gekregen van mijn broer). *Offtopic* Is het al geregeld met die microfoon overigens? ![]() Boeiender ![]() |
|
Edit: Mail ![]() En wel OT: bedankt! Ik laat het wel horen! [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 02-08-2010 17:51] ![]() |
|
Net de katjes voor het eerst rendieren-vlees brokjes gegeven, en dat ging er wel in! Die krengetjes eten luxer dan wijzelf. ![]() En de knuffel is ook een succes, Mara rolt er nu al 10 minuten over heen, en geeft Luna een flinke tik als ze in de buurt komt. ![]() |
|
Tara in 't gras in de tuin. Maf beest. ![]() ![]() ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Dat is een desperate schreeuw naar jou toe. MAAI DAT GRAS EENS MAFKEES! ![]() |
|
Afgelopen zaterdag weer gebeurd. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Mooi beest ![]() ![]() |
|
quote: idd... errug leuk ook voor de buren! heb altijd al een bloedhekel gehad aan volk dat z'n katten in andermans tuin laat bouten! jarenlang katten gehad... kwamen ook buiten, maar nooit bij een ander in de tuin. vind dat soort "kattenliefhebbers" aso... sorry... [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 03-08-2010 18:08] ![]() |
|
quote: hahaha, aantal posts terug had je ook al van die maffe vleessoorten en toen vroeg ik me af wanneer ze kaviaar zouden gaan krijgen... ![]() ![]() |
|
quote: Uitnodiging tot buik kriebelen? ![]() |
|
"I wub u thiiiiiiiiis much" ![]() |
|
echt vaag. mn kat heeft een dikke onderlip. morgen gelijk heen. Het ziet er niet uit. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |