|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Pff wij willen organen zien! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dirk [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 22-10-2010 13:59] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
De kat van m'n broer en vriendin is gisteren doodgereden. Het beestje was al 15 jaar, maar erg triest dat het zo moest aflopen |
|
quote: Hoog schattigheidsgehalte... |
|
Het zonnetje van vandaag leent zich voor een middagje Nelis knuffelen ^^ |
|
quote:Mooie kat hoor! Hij lijkt een beetje op de kat die ik vroeger had, alleen was die antracietgrijs met wit. No regrets and no remorse... |
|
signature |
|
Ja, ik vind 'm leuk. |
|
zijn er meer mensen die vaak een kat op de rug of nek hebben als ze achter een computer zitten? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Gelukkig niet, hehe. Een poes in je nek, wat heb je er aan? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Beter dan tot je nek in... nah. |
|
quote: Ik heb het wel eens, als ik voorovergebogen in onze luie stoel een boekje zit te lezen, dat één van onze katten op mijn rug gaat zitten idd. |
|
Chill... How's it hanging?! What's up?! What are you looking at?! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Allemaal koelbloedige moordenaars in deze topic. |
|
quote:Doet mij aan dat filmpje van XXL denken. |
|
quote:Lieve beestjes, jammer dat ze zo schuw zijn. |
|
Danu is een leuk fotomodel voor onze nieuwe camera :cheer: Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Wat is er met z'n/haar linker oog? |
|
quote: Het is een Herrie kat! Boeiender |
|
Ze is met een scheel oogje geboren. Volgens de dierenarts geen last van. Volgens ons ook niet want ze racet het huis door zonder problemen. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Niet alleen scheel maar ook nog vreemd gevormd. Vertoont ze wel een pupilreflex? En heeft ze weleens moeite met diepte? (gewoon interesse, ik heb al bier) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Pupilreflex geen idee, maar diepte heeft ze voor zover ik weet nooit problemen gehad. Het hele huis en zolder is d'r speeltuin en ze heeft nog nooit d'r sprongen verkeerd ingeschat. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Mooie kat hoor! Ze weet doordat ze zo geboren is natuurlijk ook niet beter dan dat ze ziet wat ze ziet. Als kitten proberen ze alles uit en heeft ze -mocht ze geen diepte zien- waarschijnlijk wel uitgevonden hoe ze moet springen. Elk kitten springt in het begin wel eens mis. Overigens een erg komisch gezicht. No regrets and no remorse... |
|
Ghehe hier pleurt Flynn ook overal vanaf, gaat ergens liggen en begint te spelen en vergeet dan dat hij op een randje van iets ligt haha. Hmpf, katten die pogen te helpen met was opvouwen is ook niet zo nodig. Alle schone was op de grond |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |