|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hou maar, dat past allemaal niet. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Heeft niks met miepen of negatief doen te maken. Er kwijnen tig katten in asiels weg. Zie liever dat je er dan dan 8 haalt ipv een nestje. |
|
quote: Tijd om een anaconda als huisdier te nemen.. |
|
Ik heb wat advies nodig. Een van onze 2 katten is een langharige (volgens mij een Noorse boskat). Nu heb ik haar haar nog nooit echt geknipt oid, maar de laatste tijd a) heeft ze een aantal klitten die er echt niet meer uit te kammen zijn b) heeft ze af en toe een beetje slappe poep (tegen diarrhee aan) en dat blijft dan vrolijk overal aan de achterkant plakken, met alle prettige geuren en vlekken vandien Misschien een domme vraag, maar 'hoor' je langharige katten bij te knippen af en toe? En zo ja, kan een dierarts dat doen? Of bestaan er ook 'kattenkappers'? Dank! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Misschien een domme reactie, ik heb geen ervaring met langharige katten, maar is een tondeuse geen optie? Boeiender |
|
Mijn mainecoon had toen ze jonger was ook soms last van poep die aan d'r kont bleef hangen met d'r lange haren, maar ze is vanzelf gaan leren dat haar persoonlijke hygiene en was-frequentie omhoog moest en tegenwoordig houd ze dat netjes zelf bij. We kijken ook erg uit met het voer wat we ze geven want als d'r ontlasting te plat is, is het stukken moeilijker om dat schoon te houden inderdaad. En die klitten.. In belgie had ik ook een noorse boskat die elke dag in het bos rondliep, in het begin waren we daar niet op voorbereid en had ze opeens ook een heleboel klitten die er niet meer uitgingen. Die hebben we er dan heel zielig uit moeten knippen en zag ze er een tijdje uit als een zwerfkat met al die happen uit haar vacht. Maar toen hebben we wel geleerd dat het een kwestie blijf van heel vaak borstelen. Als ze dit leuk vind is het nog leuke quality time ook. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Is dat zo raar dan? dat heb ik ook. |
|
@Mr. N: heb ik ook wel eens overwogen maar 'gewoon' een klit eruit knippen is nu al een lastige klus, laat staan met zo'n lawaaierig ding. @VodeVilicious: ik denk dat haar haar gewoon langer is geworden in de loop der jaren en dat t daarom nu blijft hangen af en toe. Qua voedsel krijgen ze eigenlijk al jaren hetzelfde, dus ik denk niet dat t daar aan ligt. Wat is er trouwens met je 'Belgische boskat' gebeurd? When your people matter, menstrual health matters |
|
Die maakt nog steeds het bos onveilig bij mijn vader thuis. Ik wilde hem wel graag meenemen naar nederland maar die was niks anders gewend dan bos en buiten, ik wil zo'n beestje dan niet in een kamertje steken in het centrum van de stad. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: lol signature |
|
quote: Joseph wasn't a fan signature |
|
haha echt goed gedaan! En lief ook ^^ En ooit wil ik een hele grote Noorse Boskat, en ermee rondrennen in de sneeuw! Black seeds of bunny! |
|
quote: Snap ik, hier is nagelknippen altijd feest. Maar het leek mij wel de goedkoopste / meest praktische oplossing. Boeiender |
|
Er zijn trimsalons waar ze naast honden ook katten helemaal bijwerken Black seeds of bunny! |
|
@VodeVilicious: haha, klinkt alsof hij/zij een prachtleven heeft daar @Mr. N/Nyghtslave: zo'n kattensalon klinkt als een uitkomst! Ik zal er eens naar zoeken. Thanks allemaal When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: of in de zetel liggen of een kusje geven [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 01-09-2010 11:55] signature |
|
quote: Dat heb ik met onze HTK ook gehad. Wat ik heb gedaan (als je kat het toelaat tenminste) is een kam onder in de klit zetten, en het daarboven wegknippen zodat je niet de huid kan raken. Ging prima. Ik weet van een aantal mensen dat die soms het "broekje" van hun langhaar kort knippen omdat die hetzelfde poep probleem hebben. Maar wederom, het ligt er maar net aan of je kat het toe laat. Zo niet is een trimsalon inderdaad een uitkomst. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Kusje? hij vreet zijn hele oor op |
|
quote: Superlief!!! Black seeds of bunny! |
|
quote: fan van Tyson signature |
|
quote:Het wordt lastig met haar denk ik :D Ze laat het een paar seconden toe en dan gaat ze in kill-mode. Meestal lukt het een paar seconden langer als ze ondertussen aan haar favoriete plant of plastic tas (jawel) sabbelt, dan is ze wat meer afgeleid hehe. Ik ga maar eens op zoek naar zo'n salon. When your people matter, menstrual health matters |
|
@Hypnos: lief allebei When your people matter, menstrual health matters |
|
Gevaarlijke Guus Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Lief! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |