|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: K hoop voor jullie en haar dat de rust wederkeert als ze gesteriliseerd is. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: of hij is gewoon vrij sadistisch ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat kan natuurlijk ook. |
|
of hij vind dat mensen die geen kinderen krijgen gestraft moeten worden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Whut? Seks tegen borstkanker? |
|
quote:Bingo. |
|
quote: Alleen de productieve seqz he zwangerschappen dus. Je had al een toekomst als preventief therapeut en controleur voor ogen? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Tehehehe Dit is mijn oppasmormel, meestal aangeduid als Sletje of Vadsig Meisje: Het is eenkennig, maar als ze je kent is ze erg aanhankelijk. Ze volgt je de hele dag en gaat op je gezicht liggen als je wakker moet worden. Ook heeft ze recent de goudvis verorbert. Verrassend triviaal |
|
@filmpje: Ik ben gek op katten, maar wat had dat beest een enorme tyfus schop gekregen van mij... [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 08-05-2010 19:18] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Koninklijk. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
|
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Geniaal ja. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
hihi [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 09-05-2010 10:50] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Whoohoo gisteren een kat uitgezocht, die ik woensdag krijg. Hij stond tussen de probleem katten maar ik snap eigenlijk niet waarom, tis juist een hele zelfstandige en daar zocht in naar. en het is deze geworden: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Omdat je die niet hoeft te ontharen, maar zo de oven in kunt schuiven? Bareuh... |
|
Ah goeie volgende keer naaktcavia's tering wat een hoop werk dat plukken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Gadverdamme, wat een gedrocht. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
poesje poesje..ik heb er ook liever haar op. Evil Dick |
|
Precies, ik hou niet van kale poesjes ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Hehe, evil koppie, hoor. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |