![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja, Coons willen wel veel aandacht ja. Maar goed, dat willen mensen ook. ![]() |
|
Hier valt het heel erg mee met het coontje. Als ze teveel aandacht vraagt speel ik gewoon even met de vishengel om dr uit te putten en dan is ze de rest van de dag lekker rustig. Het enige vervelende wat ze doet is 's ochtends voor de slaapkamerdeur miauwen dat ze honger heeft. Maargoed dat kan ik d'r niet kwalijk nemen want ontbijt ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Hehe ja, die 2 van ons staan 's ochtends ook te mekkeren om eten ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Ik heb de meest zelfstandige kat uit het asiel genomen ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Mijn coon doet nu ik er over nadenk soms wel om aandacht vragen. Elke keer als ik naar de WC ga, dan staat ze voor de deur te miauwen. Er is niets mis dan, maar ze staat wel voor de deur te wachten tot ik er weer uit kom. Dan begint ze weer te miauwen en moet ik d'r volgen naar haar voerbak en dan gaat ze nommen en is alles weer ok. Dus. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Hehe, hier krijgen ze gewoon 's avonds hun bakjes vol met eten en dat is 's ochtends nog niet op. Verder gewoon de slaapkamerdeur open. Meestal komen ze dan wel in een mandje of op bed liggen. Rond een uur of 7 wil Gizmo nog wel eens aandacht gaan trekken omdat hij je uit bed wil hebben. Maar dan schop ik hem de kamer uit en vermaakt hij zich vervolgens voor het raam met vogeltjes kijken. Zeena wil nog wel eens aandacht vragen als je slaapt door op bed tegen je aan te komen liggen motoren. Maar gewoon beetje slaperig aaien, en dan is het goed. @ ElitE >>> Beestje ziet er lief en eigenwijs uit! ![]() ![]() |
|
Hehe jah was een project kat, met problemen enzo. Heeft een tijdje gezworven maar lijkt me niet lang want hij is behoorlijk fit en niet mensen vreemd. Maar in het asiel was hij behoorlijk agressief. Toen ik hem ging uitzoeken helemaal niet. Nu is hij nog wel sterk zn plek aan het vinden maar is allang niet zo schuw meer en is behoorlijk zelfverzekerd als ik niet door het huis loop. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Tof! Beestjes en mensen zoeken elkaar toch uit denk ik... Dus hij voelt zich gewoon goed bij zijn nieuwe baasje! ![]() |
|
quote:Ik begreep er al niks van. ![]() ![]() |
|
Ik geloofde er toch al niets van omdat die foto gehost staat bij wikipedia. ![]() |
|
quote: Wat een kut kat. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
1 kratje bier voor Dentz zn adres! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Danu is obsessed door de hengel en haalt dan met plezier superman toeren uit. En dan is ze weer uitgeput voor de rest van de dag ![]() En de honden van de neef van m'n vriend. Is bijna geen hond meer te noemen. Doen ook regelmatig met succes mee aan doggenshows ![]() [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 21-05-2010 0:17] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ik kom hem wel brengen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote:Are you looking at me? ARE YOU LOOKING AT ME? ![]() |
|
Dentz of je adres? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ja, zelf ziet ze het niet zo goed met dat schele oog ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: Beide. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Lijkt op het jongere nichtje van Clarence, die leeuw uit Daktari ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
![]() ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: Als ze dat schoonheidsfoutje niet had gehad, had ze zonder problemen mee kunnen doen aan shows (als ze dat leuk had gevonden) Ze zit namelijk prima in haar vacht, en vermoed dat ze als "normale" ras Coon haar BIS best wel gehaald had. Kortom, t is een pracht beesie ![]() Ik moet de foto's van onze ex zwerver HTK ook eens uploaden... Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
quote: quote: ![]() na-apers! ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |