![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De kattebakken ik 2 verschillende kamers neer zetten wil ook wel eens helpen. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Wat Mayo zegt. Ik zou eerst uitsluiten of er niet iets fysieks aan de hand is. Blaasontsteking en blaasgruis komen toch vrij vaak voor. No regrets and no remorse... ![]() |
|
Gewoon ff wat urine bij de dok brengen, weet je het gauw genoeg. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote:Wel van de katten neem ik aan? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Rot eens op met je flauwe grappen, ga je vrouw neuken. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote:Nou nou, doe eens kalm jongen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Tss, homo. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote:Moslim. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Buurman is niet meer ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Dat was rap... Gecondoleerd. ![]() |
|
En niet eens plat. Heel bizar. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Wat sneu, sterkte. ![]() ![]() |
|
![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Dank mensen. Morgen mamapoes maar even extra verwennen ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
quote:Doe dat! Wat is er precies gebeurt eigenlijk? ![]() |
|
quote: Awww, dood gevonden? ![]() ![]() |
|
He? Zomaar ineens? Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Mijn beste vriend in dit land is ook de pijp uit gegaan. En hij was nog zo klein. En hij ving de muizen in mijn kamer. ![]() Hmm, plaatje doet het niet? Nevermind, mooi beestje. [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 14-11-2010 14:00] You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Klein als in jong? ![]() Kat van een buurvrouw gaat morgen z'n spuitje krijgen, eet al een week niet meer, ouderdom... ![]() Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |