|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mooi poezen hoor! Pluisje is inderdaad een pluisje. Is ze ook nog een bepaald ras? No regrets and no remorse... |
|
ik gok iets van een noorse boskatachtigge Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ja, dat kan, heeft iets met de vererving van het langhaar gen te maken. Weet niet meer precies of het nou lang of korthaar was dat recessief is, maar het gebeurd vaker bij nestjes. [Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 04-11-2010 14:25] Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Heeft meer weg van een leeuw. Keigaaf dat hoofd! |
|
Keira kwam er tijdens het liggen op de hoogste kast in huis opeens achter dat ze hoogtevrees heeft: |
|
quote:Langhaar is recessief inderdaad. Kan dus wel, alleen zijn de kortharige uit het nest dan vaak nog wel ietwat pluizig, maar dat hoeft niet. Wel een mooi ding zeg, die pluisje. |
|
quote: Giz heerscht. |
|
Allemachtig prachtig! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Klopt! Ik wil ook zo'n mega kat! Je moeder. |
|
Ik ga voor de bbq bij deze. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: LOL! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik zal jou eens barbecueën. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Jij doet ook alles voor een kratje bier zeg! |
|
quote:En ze is zo lief Het heeft een aantal jaar geduurd (die ander is een allemansvriendje haha), maar ze is echt helemaal hoteldebotel op me When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Nee het is gewoon echt een lelijk beest. En waarschijnlijk ook een vies goor inteelt product. Maarja die noorse boskat is wel een apart ras, al is dat ras wel uit zichzelf ontstaan. Want in Noorwegen helpen een dikke vacht en een groter lichaam beter tegen kou. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Het is overigens een Maine Coon, geen Noorse Boskat, ondanks dat er veel gelijkenissen zijn. |
|
voor die geld hetzelfde, al zijn beide laatste jaren goed verneukt.(letterlijk) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Okee. Maar neemt niet weg dat ik het fantastisch mooie beesten vind |
|
Mijn god... Blaft hij ook? Ik kan me gewoon nauwelijks voorstellen dat er een miauw uit... dat komt |
|
Ik vraag me trouwens wel af; als Elite in de supermarkt een moeder met het kindje met het Syndroom van Down tegenkomt zegt hij dan ook "Godver! Wat een lelijk verneukt kind is dat!" tegen mama? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Vergelijk jij nou die prachtige Coons met een kind met Syndroom van Down? |
|
quote: Ik niet! Elite heeft het over neukfoutjes. Mijn naam is haas hoor en bovendien vind ik Giz & Zeena prachtige mooie en lieve beestjes. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Nouja bij fokken is inteelt hetgene wat je bewust doet, en een mongooltje fokken is jammerlijk ontstaan, Nouja bij een oude moeder kan ik dat wel doen. Edit: maar eigenlijk moet je het vergelijken met het keer op keer toestaan van het kinderen krijgen tussen downpatienten. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 05-11-2010 17:01] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Niet geheel mee eens, want dat zou betekenen dat het een ras zal zijn met veel zwakheden. Bij sommige rassen is dit wel het geval, kijk bijvoorbeeld naar de te ver doorgefokte pers. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |