![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() |
|
Cuteness overload... ![]() |
|
quote: helaas zijn mijn monstertjes niet meer bij me. mn kater (de zwartwitte) hebben we vorig jaar moeten laten inslappen. mn meisje woont nu bij iemand anders; ik wilde haar de stress van de emigratie niet aandoen. ze konden heel charmant zijn ja, vooral de andere, maar zogauw als ik een camera pakte gingen ze mooi zitten dus daar zijn niet veel foto's van. ![]() ze dachten dat ze de koning en koningin waren. ![]() lekker arrogant op tafel waar hij helemaal niet op mocht... ![]() ![]() poot uitsteken deed hij trouwens graag: ![]() op haar troon: ![]() mooi zitten ![]() ![]() "hoe durf je me lastig te vallen!!!" ![]() en nog 1 heel charmante. zo lag meneer graag te slapen. ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Mn kat krijgt vanmiddag een gratis APK, even kijken of de bijverschijnselen van de niesziekte behandeld moeten worden. Mn buurchick gaat het wel behoorlijk lastig krijgen hem in de kattenmand te krijgen. Ik heb hem nog maar niet opgetilt ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Oudje: ![]() Heb inmiddels fiks wat nieuwe, zal die ook eens online knallen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 25-05-2010 12:56] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
.. en toen ging ralph er boven op zitten ![]() |
|
Als er dan maar geen foto's of schilderijen van gemaakt worden...dan hebben we weer een ban. Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() Wapiti. ![]() En ter nagedachtenis: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Leuk! ![]() Goede naam ook. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 26-05-2010 3:35] ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Spirit in Black: Wat doe jij met onze kater?!?!? ![]() Rygr ![]() En onze poes Runa ![]() Samen ![]() "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." ![]() |
|
Sinds gisteren heeft m'n vriendin een 7 weken oud katertje in huis. Enorm schattig doch rebels beestje. Klimt tel;kens langs je broekspijpen omhoog en is nergens bang voor. Heersbeest. ![]() Ze twijfelt alleen nog of ze een nog een kameraadje voor hem erbij zal doen. Je moeder. ![]() |
|
Als je een maandje wacht kan je er hier een paar ophalen vrees ik ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Zo, bazenkatje Jaap ![]() ![]() |
|
quote: Hahaha, rode katers....heb hier ook zo'n duivel. Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Haha vet schattig. ![]() |
|
Voor diegene die de rode katertjes zo schattig vinden; over een maandje heeft deze waarschijnlijk weer halfbroertjes en zusjes...... *hint* ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Verleidelijk, verleidelijk...maar nee toch maar niet. Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Maar ze kijken zo lief! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote:Leuk als lokvoer voor je honden! ![]() |
|
@ Nix: Dat deed me vrouw ook...toen... ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 26-05-2010 21:35] Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: Hmmzz, ze eten wel vers vlees maar geen lieve kittens...jij bruut. Bazzio Attacks!!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |