![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Inmiddels gelukkig wel, maar de eerste drie maanden wil je niet weten wat een drama dat was. Die twee van mijn ma overstuur, mijn ma in de stress, pa en ma in de clinch, katten van mij daardoor (en de verhuizing) in de war. ![]() En nu gaat het prima, en als het qua wachtlijsten voor woningen zo doorgaat moeten ze binnen anderhalve tijd dus weer uit elkaar. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote:Wat een mooi kereltje zeg!! When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote:Ok, dat klinkt al wat minder ernstig ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote:Is wel een beetje waar ben ik bang. Ik weet ook niet of je onze behoefte aan afwisseling van eten kunt projecten op een kat ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote:Dat had ik inderdaad ook. Door de extreme afwisseling het slechte eten zelf in de hand werkt. Katten hoeven geen afwisseling zolang ze alle benodigde voedingsstoffen maar krijgen. Hier krijgen ze standaard twee soorten brokken. De ene heeft zeer gevoelige darmen en eet het meest van het ene soort (dat daarvoor is) en de ander eet het meest van de andere soort. Beide staan gewoon in aparte bakjes altijd gevuld voor ze klaar. No regrets and no remorse... ![]() |
|
quote: Ja, dat zeg je nu. Totdat je 'm in het echt ziet, die eenkennige eigenheimer. Zo chagrijnig als de pest en behalve mijn moeder heeft 'ie niet veel op met anderen. Mijn pa en mij tolereert nog net, net als de overige katten. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
..en ook dat komt me bekend voor ![]() ![]() Rot op en laat me met rust, ik mag alleen m'n baas. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Goeie kat! Allemansvriendjes kun je bijna geen baas over blijven ![]() No regrets and no remorse... ![]() |
|
Zit ook vaak in het karakter van die rode donders he, helemaal als dat abessijnse er een beetje in zit (wat bij Guinness dus het geval is). ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote:Hahaha, prachtig toch? ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Hihi, sullige kat zeg! http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/Kat-in-een-pakje/m1czr14fnuh3 ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Laat me raden, dierenmishandeling? Overigens is de kat van pa net zo'n sul, maakt die kat niks uit. Heb nog ergens een foto waar dat beest in een doosje ligt van een bestuurbaar bootje, slapen.. vond ie leuk. ![]() |
|
quote:Dat niet eens. ![]() |
|
Niet? Nou, wie pakt er dan zijn kat ook zo in met cadeaupapier! OMG! ![]() |
|
hihi! het interesseert die kat echt geen reet, die blijft lekker liggen.... als ie t vervelend vond ws ie er echt wel uitgekropen. ![]() ik vind m lief! ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Onze katten waren weer leuk fotogeniek vandaag ![]() Luie lamzak Loki ![]() ![]() Verwaande en vraatzuchtige Danu ![]() ![]() Mijn 3 schatjes ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Haha, dat zwarte beest ligt echt prachtig op die laatste foto! :D Je moeder. ![]() |
|
Het is een duistere versie van Garfield ofzo ![]() ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Prachtig! Kun je hem voor me klonen? :D Je moeder. ![]() |
|
Haha, onbegrijpelijk. Alleen mannen zijn gek op die kat. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Volgens mij ben ik dan een vrouw. Danu is skattig! ![]() ![]() |
|
quote: Een kat met een bles, apart, we hadden er ook 1 die Loki heette, alleen had hij een wit befje (ja). Gave poezels ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |