|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
quote:Geniale foto! |
|
Mr Edlund van Tiamat met zijn poes signature |
|
Onze kitten heeft de naam Buurman gekregen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Jezus. |
|
Als ik ooit een kater krijg, dan moet hij Fred heten. |
|
quote:Nog even doordrinken en dan geven we het beestje morgen wel een naam. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Nee. Henk. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
@PP [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 08-09-2010 22:39] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Als jij morgen ook een kater hebt, dan kun jij die toch gewoon Henk noemen? We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Alles wat een naam moet hebben heet HENK in mijn wereld ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Dus Silence heet ook Henk in jouw wereld? |
|
quote:Nee hoor, zo noemt hij me alleen 's ochtends, als hij nog een beetje slaperig is. |
|
Die had volgens mij al een naam... We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Zwaar leven. |
|
vooruit dan maar, omdat het niet in het lultipokz mag We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Hoe heten ze? Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Flippo moeders van de 2 negerkatjes We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Manke Nelis. |
|
Straks kijken naar een kitten, een derde kat in huis zou ik super vinden. Ben benieuwd! |
|
Eerste jaar liep ze mank, maar de laatste 14 jaar niet.... dus dan maar Neeltje ^^ We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Flippo, genoemd naar die ronde schijven bij de chips back in the days? Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
flying flippo hebben we maar niet uitgeprobeerd met haar We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Haha, geniaal joh! En nee, dat vliegen zou ik ook maar niet proberen. Volgens mij kijkt ze je dan noooooit meer aan. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |