|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Gouden wedstrijd, Als ik me er iets van kon herinneren prate ik ook mee "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Geniale wedstrijd, door de spanning is het tenminste een wedstrijd die onthouden wordt, en niet zo van 'oja, Uruguay hebben we ook even opzij gezet in de halve finale'. Die scheids mag aangeklaagd worden wegens poging tot doodslag. Die hartslag van mij kan niet gezond zijn. Wel vies trouwens, al die mannen die je zoenen uit blijdschap Ok, en deze nogmaals, omdat het toch wel een geniale post is quote: |
|
Wat me overigens te binnen schiet: we roepen met zijn allen wel dat dit elftal "op zijn Duits" speelt, maar er is één groot verschil: op zijn Duits scoor je altijd na de 90 minuten, Nederland krijgt er dan steeds nog net één tegen. Zorgen dus dat het 2 doelpunten voorstaat in de 90e minuut van de finale Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ik hoop iig op een finale tegen Duitsland, ik heb niks met voetbal of WK, maar of er nu gewonnen wordt, of verloren van de duitsers, het geeft hoe dan ook weer het recht om 4 jaar lang duitsers af te zeiken. |
|
quote: Plus een stukje extra motivatie bij de spelers, al zal dat andersom niet anders zijn. Voordeel is dat Oranje met van Bommel en Robben van zeven Duitse spelers de ins en outs kent, andersom maar twee (Braafheid zal niet spelen denk ik zo). Maar aan de andere kant, een wedstrijd Duitsland-Uruguay geeft ook vier jaar goede reden (P.S. als 42-jarige kan ik mij de finales van 1974 en vooral 1978 helaas nog goed herinneren) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Goh nou zelfs ik heb gekeken, niet geheel vrijwillig maarja moest werken en daar kijken ze het wel. Maar eh wat kreeg die ene in het oranje shirtje een rotschop van die in dat blauwe shirtje, bijna zijn hoofd eraf man! |
|
Mooi, de gehele nachtdienst is bij ons verzet. We moeten nu van vrijdag op zaterdag werken inplaats van zondag op maandag. Ben ik erg content mee spelfout weggehaald... |
|
Zondag feestje bouwen als Nederland verliest. =) |
|
quote: |
|
Oh zondagavond.. hm dan moet ik vast weer verplicht kijken/luisteren van mijn collega. Iedereen maar weer op tijd het bed in |
|
Waarom ging de wedstrijd eigenlijk een minuut langer door? Heel het plein stond al op z'n kop, de DJ had al een feestnummer ingestart, maar de wedstrijd ging gewoon door en dat had iedereen pas na 30 seconden door Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Blessuretijd. Hetzelfde verhaal in de kroeg inderdaad. |
|
quote: Gaat wel vrij ver dat Bram dit moet posten. |
|
Dat wel, ja. |
|
Het eindsignaal leek toch echt te zijn gefloten precies op 93 minuten, dus meteen herrie en lawaai en geen commentaar van de TV meer te horen. Weet ik veel wat er aan de hand was, dacht dat die scheids gewoon dom was ofzo [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 07-07-2010 14:43] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Klopt hoor, maar volgens mij kwam er nog extra blessuretijd bij nadat er was aangegeven dat er drie minuten bij zouden komen. |
|
Het was inderdaad erg vreemd. De spelers dachten ook dat de scheids in de 93e minuut floot voor het eindsignaal. Van Bommel trapte de bal ook uit blijdschap snoeihard weg en kreeg daarvoor ineens geel. Meest ironische kaart ooit op een WK She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Sowieso een rare man. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Je bent zelf een rare man. |
|
quote: Haha, helemaal niks meer van meegekregen! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
een verdiende overwinning, laat daar geen twijfel over bestaan, maar ... wat als de tackle van van bommel voorafgaand aan de goal gefloten wordt? (en sterker nog, niet eens onterecht, met een rode kaart bestraft zou zijn geweest?) |
|
quote: Wat als Suárez de bal niet uit het doel geslagen had? Dan hadden we tegen Ghana gespeeld. B.O.E.I.E. |
|
feit, maar ik wil maar aanhalen dat dit toch wel een crusiale fase was |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |