![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Als je ook bier mag zuipen op de kosten van de Universiteit doe ik mee! ![]() |
|
Leeftijdsdiscriminatie: ik ben 42... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
Voor 150 euro wil ik wel naar een voetbalwedstrijd kijken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Geen zorgen, ik heb het uitgerekend. Spanje scoorde 6 keer in 6 wedstrijden, wij 12 keer. Het wordt 2-1. Mark my words. ![]() |
|
Doen we. ![]() |
|
Juist! Winnen die hap, hoe maakt me echt geen reet uit maar gewoon winnen. En geen penalty's graag want dan blijf ik er echt in. ![]() |
|
Precies, met sierlijke samba gedoe is het "ons" vaak genoeg mislukt te winnen en opportunisme past nog beter bij de Nederlandse mentaliteit. De hoerententen in Zuid-Afrika hebben blijkbaar niet van het WK geprofiteerd. lol http://edition.cnn.com/2010/SPORT/football/07/09/prostitute.gallery/index.html?hpt=C1&fbid=nPhH_2KhWYF ![]() |
|
quote: ![]() signature ![]() |
|
![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: hehehe, nice Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ben jij soms een octopus, Robin? ![]() |
|
Nee, Paultje doet het random, ik gebruik logica en statistiek. ![]() |
|
quote: En knuffel je een naakte bezwete Verstikking erbij? ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ik krijg nu al hartfalen Against God and Government ![]() |
|
jammer vr Forlan signature ![]() |
|
Iedereen veel succes gewenst morgen! Ik vertrek al vroeg naar Amsterdam morgen. We zien elkaar als we Wereldkampioen zijn! Nu al spanning! ![]() |
|
quote: Idd idd. Leuke wedstrijd was dat trouwens ![]() Al bij al, over het gehele toernooi bekeken, wel een terechte derde plaats voor de Duitsers. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Als Nederland wereld kampioen word, en jij dus gelijkt hebt dan nodig ik je uit om vele meters bier te drinken, op mijn kosten uiteraard. ![]() Against God and Government ![]() |
|
Deal! Waar? ![]() ![]() |
|
quote: +1. Idd jammer dat Forlan die laatste vrije trap niet scoorde, maar ik gun Duitsland zeker de overwinning. ![]() |
|
quote: Ik ga met jou mee. En godverdomme, wat heb ik de zenuwen zeg. Weet vanaf vannacht al niet waar ik 't moet zoeken ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: Da's van de hitte. ![]() ![]() ![]() |
|
Het wordt gewoon 3-2 voor Ons ![]() ![]() ![]() Waar is dat jochie ColdHearthomo eigenlijk gebleven? ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |