![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar/2010/07/inktvis_spanje_verslaat_duitsl.html http://www.youtube.com/watch?v=PGwpOnIDJEU&feature=player_embedded What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Stekelblind? ![]() Maar hij dook nog... de keeper van Uruguay zag de kopbal van Robben en keek er naar ![]() ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
quote: Goh, voetbalfans die de sfeer een beetje verpesten. Hoor je nauwelijks... Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:Tegen Spanje. Walk over toch? 4-0 voor Germania want die spelen goed en zijn in winning mood... helaas. Ps. de voorspelling van de score is dan weer niet geheel serieus ![]() ![]() |
|
quote: ![]() En dat terwijl ik toen pas 10 was. Ben dan toch veel milder geworden in d eloop der jaren. ![]() Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
oef wat was dat (vooral aan het begin) spannend zeg.. Maar jeetje wat gaaf.. ook hier in Oslo is het dik oranje feest ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
In Groningen gaat men looooooosss! ![]() ![]() Geboren in 87 dus mn eerste bewust internationale finale ![]() ![]() |
|
wat was het mooi jongens! hahaha [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 07-07-2010 2:35] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Omdat Ziggo eruit klapte ben ik maar met een groep mensen naar een lokaal café gegaan, feestje! ![]() ![]() |
|
![]() ![]() wat een lol haha [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 07-07-2010 3:45] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Op deze plaats komt morgen een echte mening van mij. ![]() |
|
en zo zag dat eruit ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Leuk dat we de finale hebben gehaald, maar tegen Duitsland of Spanje zal er toch echt beter gespeeld moeten worden. Vooral de organisatie achterin oogde erg kwetsbaar, misschien een stukje onderschatting? ![]() |
|
Dat roept iedereen al sinds de eerste wedstrijd, 'als we tegen die gaan, moeten we wel beter spelen'. En ze staan nu toch in die finale. ![]() |
|
Ik denk dat de schorsingen toch ook wel meespeelden. De Jong als pitbull/controleur op het middenveld werd node gemist. En Van der Wiel was misschien niet erg sterk (de eerste helft) tegen Brazilie, maar Bouhlarouz speelde echt heel zwak/nerveus. Dat in combinatie met Heitinga die al het hele toernooi niet echt super is en Matthijsen die niet 100% fit was. En dan te bedenken dat veel mensen (waaronder ondergetekende) vantevoren Van Bronckhorst als zwakke schakel zagen in de verdediging. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
FINAAALLLLEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! ![]() ![]() |
|
Ik keek de wedstrijd als enige Nederland fan in een Finse kroeg. De rest -een man of 6- was of voor Uruguay of neutraal. Normaal zitten zelfs hier de kroegen wel vol voor grote wedstrijden maar gister... ![]() ![]() |
|
Het gekke is met dit team dat ze steeds net genoeg presteren om toch "gewoon" te winnen, en ik heb het gevoel dat ze nog steeds niet tot de bodem zijn gegaan. In een finale, of het nu Spanje (individueel) of Duitsland is (een sterk collectief, maar toch ook gaten in de verdediging) geef ik ze 50%-50% wederom, maar de hoop is 100% oranje! In de finale zijn in ieder geval De Jong en Van der Wiel erbij (de vervangers waren niet beter of gelijkwaardig, zoals Oijer tegen Brazilië) en dat zal qua vechtvermogen op het middenveld of opbouw van achteren behoorlijk schelen! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
quote:Gister nog een sufferdje van een jaar of 10 die haast mijn sixpackje Warstein0rz van de lopende band in de SuperCoop wilde pakken. "Meneer, U heeft het verkeerde bier!" ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
De 1-0 van van Bronckhorst: ![]() ![]() ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: LOL Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |