![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Echt een dijenkletser inderdaad ![]() ![]() |
|
arme Zeeuw? signature ![]() |
|
Soms moet je dingen met een korreltje zout nemen Mark ![]() ![]() |
|
Soms wel ja. De eerste WK finale in mijn bewuste leven hoort daar voor mij niet bij. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ik denk niet dat er voor deze wedstrijd echt van een favoriet gesproken kan worden. Zowel Nederland als Spanje heeft nog nooit een WK gewonnen en de spelers doen echt niet voor elkaar onder. Kan beide kanten op. En ja ik weet dat Spanje afgelopen keer het EK heeft gewonnen maar dat deden Denemarken en Griekenland ook dus dat zegt ook niet alles... ![]() |
|
Als Spanje net zo speelt als gisteren komt net als imo bij Duitsland het geval was ook NL niet in hun spel. Als een duitser de bal had stond ie meteen klem tussen twee of drie spanjaarden. Kwam Duitsland in de buurt van de spaanse goal stond het hele spaanse team (op italiaanse wijze) voor het doel. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 08-07-2010 23:32] ![]() |
|
Spanje heeft al beter voetbal getoond dan Nederland dit toernooi, maar dat wilt natuurlijk niks zeggen. Ik hoop dat beide ploegen gewoon met open vizier strijden zondag ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote:Nederland ook eens. Eerst komt duitsland - uruguay nog, ik hoop op veel doelpunten. ![]() ![]() |
|
quote: Dat is zo. Maar Nederland heeft in sommige wedstrijden ook aardig op zijn "Italiaans" gewonnen. ![]() |
|
quote: Dat weet ik maar ja wel heel lang geleden ![]() ![]() |
|
Ja prachtig, een echte counterploeg dat Nederland. Als van Gaal de credits krijgt bij Duitsland moet Mourinho ze bij Nederland krijgen ![]() Ik hoop op een wedstrijd met 75% balbezit voor Spanje maar nul uitgespeelde kansen. En in de tweede helft een corner die via de knie van Van Persie, de linker bilspier van Puyol en de binnenkant van de paal tergend traag over de doellijn sukkelt. 1-0, Nederland wereldkampioen. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 08-07-2010 23:37] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Dit is mijn tweede Ik kan me het verlies tegen Argentinië nog redelijk goed herinneren. ![]() (en EK, de winst op Rusland ![]() ![]() |
|
quote: Ik hoop dat Nederland wint en dat het al vanaf de eerste seconde zwaar domineert. ![]() ![]() |
|
quote: Ik heb daarbij wel de indruk dat Spanje fanatieker/aktiever is in de aanval. ![]() |
|
quote: EK zeker wel ja, de winst op West-Duitsland ook. WK '78 was ik 1 ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Achja, mensen die eerst de hele tijd op voetbal lopen te zeiken en daarna denken er verstand van te hebben die kan ik sowieso niet serieus nemen. Spanje speelde gisteren voor het eerst dit seizoen goed, maar verzuimde vaker te scoren. Dat niet kunnen scoren is al het hele WK een probleem voor Spanje, dus dat zal zeker in ons voordeel werken. Zondag speelt NL de eerste helft heel zenuwachtig maar krijgt hopelijk geen goal tegen om vervolgens de tweede helft er 2 te maken(2x V Persie)! Het klinkt verder ook heel dom maar ieder team dat ver komt in het toernooi heeft minimaal 1 flitsende wedstrijd, en die heeft NL (op een half uurtje tegen Brazilië na) nog niet gehad, dat zou dus nu moeten komen. Een finale maakt zoveel los bij de spelers, tegen zo'n tegenstander. Ik denk echt niet dat zij gaan verliezen, die wil om te winnen zit zó diep in dit team, vooral na het verlies van Robben en V Bommel in de CL. Maar ja, iedere wedstrijd staat weer op zich en het is nog altijd 11 tegen 11 (hopelijk de hele wedstrijd). Kut, ik kan niet wachten! ![]() |
|
quote: Nouja zolang het rood bij Spanje valt hoor je mij niet klagen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 08-07-2010 23:49] ![]() |
|
Scherp ![]() ![]() |
|
quote: Ik hoor het die commentator ook nog zo zeggen tijdens Nederland - Brazilie. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Precies, ze kijken een avond rtl7 en ze lullen mee ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Pure poëzie. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Gaan er mensen Zondag nog in Amsterdam kijken? Al mijn vrienden willen hierheen (blijkbaar is dat heel hip), maar ik ben bang dat het een beetje in anti climax wordt. Je zult bijna niks meekrijgen van de wedstrijd aangezien er rond de 200.000 man zullen zijn gok ik, en je wordt dankzij Theo Maassen helemaal bedolven onder de pis :S Als ik die beelden van de huldiging in 1988 zie ben ik bang dat het op zoiets uit gaat draaien. Of is er een limiet voor met hoeveel mensen je op het Museumplein mag staan? ![]() |
|
Hmmz, hoeveel weet ik niet...ik weet wel dat ik met een FNV demonstratie in 2004 met 300.000 man op en rond het museumplein heb gestaan. Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Sorry Mark. Spanje wint, octo heeft het voorspeld. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |