![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Vond dat ingraven bij de cornerpaal wel prachtig ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() Was ik de enige, trouwens? [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 02-07-2010 19:36] ![]() |
|
En nog maar een keer! quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Wat een bizarre wedstrijd, Brazilië kreeg een soort van collectieve zenuwinzinking... zijn er al huilende Brazilianen gesignaleerd trouwens? ![]() |
|
quote: Ik kan het uitleggen... ![]() De hypocriet die ik ben ook, hehe. ![]() |
|
quote: Je was aan het trollen. Neem gewoon deel aan de discussie en kom niet pas langs als je iedereen kunt uitlachen. Waarom postte je dat eigenlijk? Nergens voor nodig om jezelf zo neer te zetten. Verder ben ik BLIJ en ga ik hier heerlijk van genieten ![]() ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
YAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() Pfffffffffff ![]() |
|
quote: IN YOUR FACE!!! ![]() |
|
BAM! gooouuuuden wedstrijd! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
GVD, geen woorden voor wat een thriller ![]() na de 1-0 zuipen als een gek, na de 1-1 nog meer en toen jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ![]() ![]() |
|
quote: Inderdaad, alhoewel het steeds toenemende stressachtige gedrag van de Braziliaanse voetballers ook wel een genoegen was om naar te kijken. Ik stel wel voor dat Nederland die Braziliaanse speler die betrokken was bij het eigen doelpunt asiel aanbiedt. Dat is wel het minste wat we kunnen doen. ![]() |
|
quote: De Uri Geller-award is voor Graaf Staal! 10.10.1942 - 20.11.2011 ![]() |
|
Hulde!!! ![]() |
|
quote: Dat had ik precies zo voorspeld. Hak die award maar in 2en. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Wanneer moeten ze nu eigenlijk weer? ![]() |
|
quote: Zelfs albert verlinde had dat voorspeld... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Dinsdag, geloof ik. Bruce Banner ![]() |
|
Nee, gisteren, geloof ik. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Eerovermorgen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
en nu eruit tegen Ghana (omgekochte boel) signature ![]() |
|
Goddonders, deze wending had ik niet verwacht!! Hulde voor de vechtlust van Oranje ![]() Jaren geleden dat ik zo fanatiek uit mijn plaat ben gegaan. Vanaf het eerste Oranje doelpunt heb ik niet meer gezeten maar staan springen/huppelen/nagel bijten etc etc. [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 02-07-2010 20:25] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
zo, wat een aanval ![]() signature ![]() |
|
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! Aan al die mongoloïde doemdenkers: :') to tha max! In een 50-graden-café in Amsterdam HE-LE-MAAL losgegaan. Wat een FAN-TAS-TI-SCHE wedstrijd. Na afloop reden er 2 brandweerauto's stapvoets langs het plein, zwaailicht, sirenes (op de maat van TOET TOET TOET-TOET-TOET (...)), overal juichende en feestende mensen, iedereen blij. Het was geweldig!! ![]() |
|
Fantastische wedstrijd WTF hoezo Eerste helft snel maar beetje jammer van de vele tackles die mijns inzien niet geheel in lijn met het doal van de wedstrijd lag, het zag er niet heel erg zeker uit in mijn ogen en was een tikje agressief naar mijn geweten. Tweede helft lag het tempo stuk lager vond ik naar mijn idee, en hoewel het technisch beter was denk ik was het spel ook vrij saai voor mijn beleving. Meh Ik vond het niet geheel bevredigend\ IK VOND [Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 02-07-2010 22:33] ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |