IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Nederland 2 - Duitsland 0 WKtopic Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-07-2010 17:45 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 17:32 schreef ZelThoR het volgende:
Impliciet ben jij blij dat Spanje gewonnen heeft, dus wens jij blijkbaar de Spanjaarden de ellende toe die jou nu verder bespaard blijft.




Haha, jezus! Mafkees.

Dus eigenlijk beticht je mij van een vorm van nationalisme omdat ik mijn eigen volk niet datgene gun wat ik zelf als negatief ervaar.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-07-2010 17:49 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 17:45 schreef Onweerwolf het volgende:
Haha, jezus! Mafkees.

Dus eigenlijk beticht je mij van een vorm van nationalisme omdat ik mijn eigen volk niet datgene gun wat ik zelf als negatief ervaar.

Oh, dat mag je er ook in zoeken.

Ik wilde alleen -naast de overduidelijke provocatie- ook het hypocriete van die vlag gebruiken laten zien


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-07-2010 17:51 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 17:49 schreef ZelThoR het volgende:
Oh, dat mag je er ook in zoeken.

Ik wilde alleen -naast de overduidelijke provocatie- ook het hypocriete van die vlag gebruiken laten zien


Misschien moet ik maar naar Spanje emigreren zodat ik een Nederlandsche vlag als avatar kan gebruiken.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-07-2010 17:57 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 17:51 schreef Onweerwolf het volgende:
Misschien moet ik maar naar Spanje emigreren zodat ik een Nederlandsche vlag als avatar kan gebruiken.

Mwah, dat heeft nu niet zoveel zin meer

Maar in ieder geval geen Spaanse vlag doen op bepaalde plekken:

Geweld in Baskenland na finale

Baskische separatisten hebben gisteravond supporters van het Spaanse elftal aangevallen. Vier supporters liepen daarbij verwondingen op.

In Bilbao sloeg een man met een knuppel in op twee fans met een Spaanse vlag. Soortgelijke incidenten vonden plaats in Vitoria en Zarauz. Baskenland heeft een lange geschiedenis van separatisme.

In de Catalaanse hoofdstad Barcelona braken ook flinke rellen uit. Auto's en vuilcontainers gingen in vlammen op. Zeker 74 mensen raakten gewond, waaronder twaalf agenten.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-07-2010 18:00 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 17:57 schreef ZelThoR het volgende:
Mwah, dat heeft nu niet zoveel zin meer

Maar in ieder geval geen Spaanse vlag doen op bepaalde plekken:

Geweld in Baskenland na finale

Baskische separatisten hebben gisteravond supporters van het Spaanse elftal aangevallen. Vier supporters liepen daarbij verwondingen op.

In Bilbao sloeg een man met een knuppel in op twee fans met een Spaanse vlag. Soortgelijke incidenten vonden plaats in Vitoria en Zarauz. Baskenland heeft een lange geschiedenis van separatisme.

In de Catalaanse hoofdstad Barcelona braken ook flinke rellen uit. Auto's en vuilcontainers gingen in vlammen op. Zeker 74 mensen raakten gewond, waaronder twaalf agenten.


Ja, dat is dan wel weer keihard jammer!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-07-2010 18:17 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Wat een domper gisteren, ik had verwacht dat het zou uitlopen op pingels maar helaas, ik vond Spanje ook niet denderend spelen en maakten ook zeker vuile overtredingen.

Oja Not Your Bitch en Onweerwolf, beter spreken jullie volgende keer af als er voetbal is, gaan jullie lekker van bil, de één is een onverzadigbare aandachts hoer en de ander een held op sokken die constant te rukken op zijn zolderkamer, of was Onweerwolf diegene die een tijd geleden uit de kast is gekomen? Koop dan maar een vuvuzela en stop dat ding maar in je reet ergens op de hei, dan heb je geen last van mensen die graag een beetje plezier maken.


Against God and Government


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 12-07-2010 18:20 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 18:17 schreef Rotzak het volgende:
Wat een domper gisteren, [...] plezier maken.




Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 12-07-2010 19:33 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
De voorzitter van de FIFA bestempelde de consternatie over het optreden van Webb als de charme van het voetbal. "Dat is het menselijke aspect van het spel. Als het perfect was gestuurd door technologie, zou er geen discussie meer zijn", zei de Zwitser, die tijdens het toernooi zwichtte voor de druk om de mogelijkheid voor technologische hulpmiddelen te onderzoeken.


Geen discussie over de arbitrage en de uitvoer van de regels wellicht, maar over de teams en het spel misschien?!

Freakin' ouwe lul....



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-07-2010 19:48 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 17:21 schreef Gemene Lepel het volgende:
Daar heb je zeker gelijk in. Spanje heeft nu de 'Fairplay' prijs gekregen van FIFA . Dat is wel een gigantische farce ja.
Nou ja, over het hele toernooi gezien verdienen ze het misschien wel. Ik weet het natuurlijk niet, heb ik ook niet genoeg voor opgelet bij alle wedstrijden, maar ik denk dat eigenlijk alleen de Noord-Koreanen echt netjes waren.

Viel me bij Brazilië ook zo op, dat vragen om kaarten en superverontwaardigd zijn van spelers als er iets gebeurt (en in hun geval ook de coach). Helemaal tegen Nederland, gewoon keihard tegen tegenstanders staan te schreeuwen, voortdurend lopen klagen bij de scheidsrechter en maar niet door willen hebben dat ze gewoon geen gelijk hebben. Volgens mij zijn die lui echt zo arrogant dat ze denken dat zij toch geen fouten kunnen maken en dat iedereen maar even aan de kant moet stappen zodat zij eens kunnen laten zien hoe er gevoetbald dient te worden :') Gelukkig lijken scheidsrechters er niet op te reageren, maar volgens mij gaan dat soort dingen onbewust wel meespelen. Je moet wel heel sterk in je schoenen staan om dan een volgende keer níet net wat meer in het voordeel van Brazilië te denken bij een beslissing. Daar mogen ze voortaan wel een stuk meer kaarten voor uitdelen, behoorlijk respectloos gedrag jegens de scheidsrechters.

En dat vallen van (o.a.) Robben mag dan wel overdreven zijn, maar zoals we gister zagen is dat dus de enige manier om overtredingen bestraft te krijgen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 12-07-2010 20:57 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Spanje speelde het toch wel fair in de afgelopen matchen vond ik (de match tegen duitsland bvb)

Gisteren was een vuile match, maar mijn indruk was toch dat NL hierin het grootste aandeel had (doodschop op borstkas? match had toen al gedaan kunnen zijn, om nog maar te zwijgen van reuzekans Ramos in 4de minuut)

Ik vind dat de beste ploeg gewonnen heeft
en EK 2012? euhm... als ik me niet vergis kwam het mooiste voetbal toch van die Duitsers
en Spanje lijkt me opnieuw favoriet


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-07-2010 21:02 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 20:57 schreef Tool-fan het volgende:
Gisteren was een vuile match, maar mijn indruk was toch dat NL hierin het grootste aandeel had (doodschop op borstkas? match had toen al gedaan kunnen zijn, om nog maar te zwijgen van reuzekans Ramos in 4de minuut)

Het grootste aandeel zeker, maar ik vond de kaarten daar geen goede weerspiegeling van (als in dat beide kanten, maar vooral Spanje meer kaarten had moeten krijgen ).

En, nogmaals, het is dat er zo makkelijk wordt gedaan over het proberen te beïnvloeden van de scheidsrechter; als je dat meeweegt deed Spanje amper meer onder voor Nederland.
quote:
Op 12 juli 2010 20:57 schreef Tool-fan het volgende:
en EK 2012? euhm... als ik me niet vergis kwam het mooiste voetbal toch van die Duitsers
en Spanje lijkt me opnieuw favoriet

Ja, want er verandert niks in 2 jaar en er zijn ook nooit verrassingen. Eigenlijk hoeven we dat hele EK ook niet te spelen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 12-07-2010 21:02 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 12 juli 2010 18:17 schreef Rotzak het volgende:
Oja Not Your Bitch en Onweerwolf, beter spreken jullie volgende keer af als er voetbal is, gaan jullie lekker van bil, de één is een onverzadigbare aandachts hoer en de ander een held op sokken die constant te rukken op zijn zolderkamer, of was Onweerwolf diegene die een tijd geleden uit de kast is gekomen? Koop dan maar een vuvuzela en stop dat ding maar in je reet ergens op de hei, dan heb je geen last van mensen die graag een beetje plezier maken.


Juustem


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-07-2010 21:05 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 21:02 schreef Metalhead22 het volgende:
Juustem


Ah nog een huilie.

*turft*


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 12-07-2010 21:07 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Flikker toch op man, droeftoeter.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 12-07-2010 21:07 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Oh jee.. zelfs al rellen nu op zm, waar gaat dat heen met de wereld.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-07-2010 21:10 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Toch wel opvallend dat zodra men heeft verloren, ineens allerlei verhalen de ronde doen dat de scheidsrechter partijdig was, omgekocht is of aandelen wil hebben in Spaanse vakantiehuisjes. De wedstrijd van gister zag er smerig uit, veel duw en trekwerk, veel onderuit trappen en een paar rake trappen bijvoorbeeld om wat ribben te kraken. Ik mag dan wel een leek zijn op voetbalgebied maarreh het leek mij verre van sportief gedrag, heb ze wel eens mooier zien spelen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-07-2010 21:14 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 21:10 schreef MMayo het volgende:
Toch wel opvallend dat zodra men heeft verloren, ineens allerlei verhalen de ronde doen dat de scheidsrechter partijdig was, omgekocht is of aandelen wil hebben in Spaanse vakantiehuisjes.

Tsja, dat zijn maar een paar mensen die dat zeggen. Volgens mij zegt iedereen ook dat Spanje de terechte winnaar is, of anders over een paar dagen wel En zulke verhalen doen al langer de ronde, ik vind het niet raar dat ze nu weer boven komen
quote:
De wedstrijd van gister zag er smerig uit, veel duw en trekwerk, veel onderuit trappen en een paar rake trappen bijvoorbeeld om wat ribben te kraken. Ik mag dan wel een leek zijn op voetbalgebied maarreh het leek mij verre van sportief gedrag, heb ze wel eens mooier zien spelen.

Klopt, maar wat heeft dit met het al dan niet falen van de arbiter te maken?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 12-07-2010 21:19 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht



Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-07-2010 21:23 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Nou ja, technische hulpmiddelen kunnen er in ieder geval voor zorgen dat een hoop van die Indianenverhalen ook weer naar het rijk der fabelen verwezen kunnen worden.

Als je nou gewoon bovenin het stadion een vijfde scheids neerzet met een batterij TV-schermen, die meteen herhalingen kan zien en desgewenst de hoofdscheids meteen kan overrulen, zijn we daar ook weer van af.

En monteer ook gewoon een chip in die schoenen. En in de bal. En zet een camera langs de doellijn.

Voetbal is mensenwerk, maar de randvoorwaarden zouden niet vatbaar mogen zijn voor interpretatie. Als je Blatters argumentatie doortrekt kan je net zo goed de terreinknecht de cornervlag laten verplaatsen en drie extra ballen in het veld laten schieten want ja, da's mooi he, die discussie, dat hoort erbij.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-07-2010 21:25 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 21:23 schreef M. het volgende:
Nou ja, technische hulpmiddelen kunnen er in ieder geval voor zorgen dat een hoop van die Indianenverhalen ook weer naar het rijk der fabelen verwezen kunnen worden.


Wat is eigenlijk de exacte reden waarom dat anno 2010 nog steeds niet ingevoerd is?

Ik meen dat voorafgaande aan het WK daar ook nog flink wat discussie over was maar ik heb nooit echt begrepen wat nou de reden was om geen gebruik te maken van techniek.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 12-07-2010 21:34 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 12 juli 2010 21:25 schreef Onweerwolf het volgende:
Wat is eigenlijk de exacte reden waarom dat anno 2010 nog steeds niet ingevoerd is?

Ik meen dat voorafgaande aan het WK daar ook nog flink wat discussie over was maar ik heb nooit echt begrepen wat nou de reden was om geen gebruik te maken van techniek.


Omdat dat de charme van het voetbal bederft volgens meneer Blatter van de Maffifa...


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Shii
Usericon van Shii
Posted 13-07-2010 12:48 by Shii Wijzig reactieProfiel van ShiiQuote dit berichthttp://http:/

quote:
Op 12 juli 2010 21:34 schreef Vampire John het volgende:
Omdat dat de charme van het voetbal bederft volgens meneer Blatter van de Maffifa...


Eerder dat de FIFA zo corrupt als de pest is .

Ook wel toevallig, dat ondanks het continue kaarten vragen voor Nederlanders, Spanje overal word opgehemeld en dan ook nog de fair play prijs steelt van Noord-Korea.

En Webb, hadden de spanjaarden daar niet na spanje - zwitserland met z'n allen om zitten huilen, omdat hij in hun ogen tegen hen floot.

Afgaande op t bovenstaande, waarom verbaast het me niks dat Webb zo floot


"I've never felt sorry for anything that I've done, other than hurting my family..."


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 13-07-2010 13:12 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 13 juli 2010 12:48 schreef Shii het volgende:
En Webb, hadden de spanjaarden daar niet na spanje - zwitserland met z'n allen om zitten huilen, omdat hij in hun ogen tegen hen floot.

Afgaande op t bovenstaande, waarom verbaast het me niks dat Webb zo floot


De spijker op zijn kop; hij liep ook al voor de wedstrijd duidelijk naar Van Bommel om hem vermanend (althans zo zag het eruit) toe te spreken.
Weer een tip voor de vuile trucjes om verder te komen (een WK gaat echt niet alleen om puur technisch spel), vooraf klagen dat de scheids wellicht in je nadeel is. En als we Webb ooit weer eens krijgen, allemaal de UEFA/FIFA mailen of ze geen onpartijdige scheidsrechter konden vinden want...


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Shii
Usericon van Shii
Posted 13-07-2010 13:21 by Shii Wijzig reactieProfiel van ShiiQuote dit berichthttp://http:/

quote:
Op 13 juli 2010 13:12 schreef Vampire John het volgende:
De spijker op zijn kop; hij liep ook al voor de wedstrijd duidelijk naar Van Bommel om hem vermanend (althans zo zag het eruit) toe te spreken.
Weer een tip voor de vuile trucjes om verder te komen (een WK gaat echt niet alleen om puur technisch spel), vooraf klagen dat de scheids wellicht in je nadeel is. En als we Webb ooit weer eens krijgen, allemaal de UEFA/FIFA mailen of ze geen onpartijdige scheidsrechter konden vinden want...


Uberhaupt, vind ik dat de scheidsrechter nooit uit het zelfde land/continent mag komen als de landen waarvoor hij fluit.


"I've never felt sorry for anything that I've done, other than hurting my family..."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-07-2010 13:47 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Wordt de topicnaam nog aangepast naar Nederland 0 - Spanje 1 ?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen