![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Of je opent gewoon geen WK-gerelateerd topic, misschien? ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Daarom was het ook 0-0 he voor een hele lange periode. Ik vond beide teams waren gewoon aan elkaar gewaagd. Spanje had zijn momenten, Nederland ook.Ik vond Spanje wel slechter spelen als tegen bijv. Duitsland.Dat is wellicht ook een verdienste van het storedn spelen van Nederland Maar dat er werd gescoord terwijl er eigenlijk een corner had genomen moeten worden knaagt wel een klein beetje. Maar goed, het is verder Spanje van harte gegund. Wij zijn de tweede, dat is ook niet slecht. En we zien wel wat de toekomst brengt. Ik vond het verder ook een enorm gave WK en heb genoten. ![]() ![]() |
|
En dan nog maar even een post voor de mensen die het -wel- aangaat: Ben er goed ziek van, maar ben wel zo realistisch dat Spanje de betere ploeg was. Verdiende winnaar. Bij vlagen kon ik me niet eens meer identificeren met dit Oranje, het was zo gruwelijk cynisch. Die karate-trap van De Jong, bah. Zo wil ik geen kampioen worden. Dan maar sterven in schoonheid. Jammer maar helaas, het was mooi zolang het duurde. Proost mensen! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 12-07-2010 0:10] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Hoe is voetbal een anachronisme? Alsof de moderne mens een rationeel individueel wezen is. Mooi doorgeslagen verlichtingsdenken hier. ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
ach, ik vind een "god" ook een anachronisme signature ![]() |
|
Ik hoop dat we ooit de zakelijkheid van dit toernooi kunnen combineren met het combinatiespel van 2008, dan zijn we pas echt waardige kampioenen ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Vond je het sterven in schoonheid? Echt mooi was het niet, vond ik. Al kon ik wel genieten van de verdediging. Ook vanavond zat het weer goed op slot. Totdat één van de twee centrale verdedigers rood krijgt, tja. En dat cynisme, ik vond het wel meevallen. Volgens mij waren we meestal gewoon te laat, zelfs in het geval van die trap van de Jong. Zag er wel bizar uit ja, dat borstbeen van Xabi Alonso is volgens mij van gehard staal of zo! Bij mij overheerst bedroefdheid, maar toch ook berusting. quote: Daar drink ik op! ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: God is van alle tijden ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Absoluut. Hulde voor deze opmerking ![]() Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
quote: Nee, ik bedoel dat ik liever sterf in schoonheid zoals 1998 of 2000, niet zoals vandaag. Vandaag was zeker niet mooi. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Jammer, maar helaasch ![]() Spanje terechte winnaar, maar hadden We ook zo maar kunnen winnen. ![]() |
|
quote: Ja, emotioneel. Dat is ook zoiets. Waarom eigenlijk? Voetbal is gewoon tijdverdrijf (naast dat het een goede manier is voor de deelnemers om fysiek in conditie te blijven), en geen enkele vorm van tijdverdrijf is het waard om zo aan de grote klok gehangen te worden. Ga gewoon lekker thuis voor de buis zitten met een natje en een droogje, en de volgende dag met je vrienden die ook hebben gekeken napraten. Hardstikke leuk, voor degenen die het interesseert. Maar dat De Mensch... herstel: De Natie zich en masse identificeert met het nationale voetbalelftal, met allerlei massale ophopingen van mensen en extreme emotionele uitspattingen ten gevolg, is toch eigenlijk een godsgeklaagd verschijnsel. Die hele voetbalcultuur... onbegrijpelijk. Maar ja, iedereen z'n lolletje. Proost, heer Mark. ![]() |
|
We zijn toch aan het napraten hier? Wat is je punt nou? Dat trollen gewoon maar door de beugel moet kunnen en dat iedereen die het afkeurt niet spoort? aparte kijk op de wereld. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
iets met identificatie en behoren tot een groter geheel... iets met identiteit signature ![]() |
|
quote: quote: ![]() |
|
quote:Nou heb ik niet veel met voetbal en veel meer met muziek, maar wie zijn "wij" om te zeggen dat dat meer dan tijdverdrijf is en belangrijker dan sport? En ik mag toch aannemen dat je het wel met me eens bent dat muziek emotie is ![]() Overigens hoopte ik absoluut wel dat "we" zouden winnen! ![]() |
|
Onweerwolf doet zich wel vaker als mongool voor. Inderdaad vrij sneu dit. ![]() |
|
dan kunnen we hier nog op teren ![]() ![]() maar serieus, hier kwam NL wel erg goed weg [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 12-07-2010 0:32] ![]() |
|
quote: ![]() WK's vallen toch altijd wat tegen voor mij. Volgende keer nog minder verwachten van het spel. ![]() En deze even omdat ik er al de hele dag mee in het hoofd zit. Sorry. ![]() ![]() |
|
quote: Muziek is inderdaad een vorm van tijdverdrijf, die wordt gevormd door trillende lucht dewelke, wanneer eenmaal opgevangen door het menselijk gehoororgaan, om onbegrijpelijke redenen ervaren kan worden als aangenaam. Dat het emotie is, is trouwens bullshit; hooguit roepen sommige trillingen bij sommige 'ontvangers' bepaalde emotionele herinneringen op. Maar laten we vooral niet off topic gaan! ![]() |
|
Heb je het nou over geluiden, of over muziek? ![]() ![]() |
|
Goede wissel ook, ene Braafheid of Luiheid, of hoe heet die ook alweer ipv Huntelaar.... Strategische klasse - not! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht ![]() |
|
Innige deelneming Nederland ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Al bij al terechte winnaar, al speelde Spanje op dit WK nooit indrukwekkend. Mager WK trouwens. Enkel Duitsland, Uruguay, Ghana en Chili hebben me wat kunnen bekoren. [Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 12-07-2010 0:52] Faustian Spirit of the Earth ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |