![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zeg; egotrippers Robben, Sneyder en van Persie eruit en mensen erin die wel een bal durven af te geven. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ik had niet gedacht dat het krachtsverschil zó groot zou zijn zeg... Onthutsend. Brazilië is echt veeeel beter en lijken ook veel "gefocuster", als we dat gebazel van Frank de Boer weer even aanhalen... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Mag ik? I told you so, I told you so, I told you so, I told you so... Kom op, wie dacht er nou dat wij echt gingen winnen? Ja, dat we van ploegen wonnen die lager staan dan de 20ste plek op de FIFA ranglijst moet ook wel met zulke namen, maar Brazilië? Kom op. Oh en kan het niet laten: quote: ![]() En ja dit zei ik ook al voor dit duel en ja ik ben een asociaal pubertje. Problemen, iemand? [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 02-07-2010 16:58] ![]() |
|
Geukkig is Robben weer de oude... Hij valt als hij een bal ziet en hij verdomd het om een bal af te geven. We worden echt weggespeed gewoon. Jammer! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
![]() Nederland verdedigt niet signature ![]() |
|
haha, komt ook iemand achter. ![]() ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() signature ![]() |
|
HAHAHAAAAAAAAA! GENIAAAAAAAAL! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Even quoten voor de goeie orde; quote: ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Varanus, hang die vlaggetjes maar weer terug ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
WTF Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Godverdomme!!Stelletje malloten met die klote toeters!! ![]() Naja dan kan ik me muziek weer harder zetten en de buren irriteren. =) ![]() |
|
quote: TOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() signature ![]() |
|
GODVERDOMME JAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Geniaaaaaaaaal! ![]() ![]() ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Whuhuhu, was dat eens even onverwachts. Epic! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Bewondering voor Oranje, laatste haleft erg sterk gespeeld ![]() ![]() |
|
Bokaj krijft een cd van me ![]() signature ![]() |
|
Bizarre wedstrijd! Heb me kapot zitten ergeren tijdens de eerste helft, maar de tweede was gelukkig een stuk beter! Laten we Van Persie in het vervolg maar niet meer opstellen trouwens, was wederom kansloos bezig. ![]() |
|
+1 Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! ![]() |
|
quote:+1 qua van Persie, wat een prutser, Huntelaar is ook kut trouwens. ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |