IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Nederland 2 - Duitsland 0 WKtopic Vorige pagina | Volgende pagina
Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 11-07-2010 23:11 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Ik heb geen verstand van spitsen.


Bruce Banner


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-07-2010 23:12 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2010 23:07 schreef Hypnos het volgende:
Paraguay en ... zullen me bijblijven


Fixed



 


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-07-2010 23:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

weer net niet. jammer(morgen weer over tot de orde van de dag)
maar ik zal ff niet goed hebben opgelet maar had nederland geen corner moeten krijgen (net voordat die fatale tegenaanval van de Spanjaarden kwam?)


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-07-2010 23:13 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Vet balen, maar Spanje was gewoon beter.

verdere minpunten:

scheids die de wedstrijd doodfloot
Robben die meerdere keren faalt
Van Persie die de belofte niet heeft waargemaakt
het televisiecommentaar
het inpeperen van OWW

pluspunten:

geen nieuw penaltytrauma
ongelofelijk veel kansen van Spanje mislukt
toch veel mazzel met neit nog meer kaarten
Vd Gijp weer ietsje dichterbij als nieuwe bondscoach

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 11-07-2010 23:15]