IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Nederland 2 - Duitsland 0 WKtopic Vorige pagina | Volgende pagina
Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 11-07-2010 23:11 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Ik heb geen verstand van spitsen.


Bruce Banner


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-07-2010 23:12 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2010 23:07 schreef Hypnos het volgende:
Paraguay en ... zullen me bijblijven


Fixed



 


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-07-2010 23:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

weer net niet. jammer(morgen weer over tot de orde van de dag)
maar ik zal ff niet goed hebben opgelet maar had nederland geen corner moeten krijgen (net voordat die fatale tegenaanval van de Spanjaarden kwam?)


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-07-2010 23:13 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Vet balen, maar Spanje was gewoon beter.

verdere minpunten:

scheids die de wedstrijd doodfloot
Robben die meerdere keren faalt
Van Persie die de belofte niet heeft waargemaakt
het televisiecommentaar
het inpeperen van OWW

pluspunten:

geen nieuw penaltytrauma
ongelofelijk veel kansen van Spanje mislukt
toch veel mazzel met neit nog meer kaarten
Vd Gijp weer ietsje dichterbij als nieuwe bondscoach

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 11-07-2010 23:15]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 11-07-2010 23:15 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 11 juli 2010 23:13 schreef Mutilator het volgende:
pluspunten:


Geen voetbal-gewauwel op de radio meer tijdens het werk.



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-07-2010 23:20 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2010 23:15 schreef Vargen666 het volgende:
Geen voetbal-gewauwel op de radio meer tijdens het werk.


Geen irritante onderbrekingen meer van leuke sportuitzendingen zoals de Tour met beelden van het Museumplein dat volstroomt met mongolen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 11-07-2010 23:20 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



Naja, nou is iig m'n buikpijn over. Joepie.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 11-07-2010 23:23 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2010 23:15 schreef Vargen666 het volgende:

Geen voetbal-gewauwel op de radio meer tijdens het werk.

- Geen voetbal-gewauwel meer op Nederland 1 vanaf 9:00 's ochtends tot, pak 'm beet, 21 uur daarna
- Geen risico meer om verzwolgen te worden door een doorgedraaide oranje massa als je het centrum van [vul willekeurige woonplaats in] binnenloopt/rijdt
- Geen tonnen rood/wit/blauw/oranje plastic meer aan de gevels dat het straatbeeld hangt te ontsieren

Lang leve Spanje, en dat hysterisch Nederland nog maar vaak het deksel op de neus mag krijgen!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-07-2010 23:25 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2010 23:23 schreef Hexegot het volgende:
Lang leve Spanje, en dat hysterisch Nederland nog maar vaak het deksel op de neus mag krijgen!





Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-07-2010 23:26 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Jammer dat er 1 balk van de vlag de verkeerde kleur had.


 


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 11-07-2010 23:26 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 juli 2010 23:20 schreef Onweerwolf het volgende:
Geen irritante onderbrekingen meer van leuke sportuitzendingen zoals de Tour met beelden van het Museumplein dat volstroomt met mongolen.


De tur een leuke sportuitzending? You gotta be kidding me.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 11-07-2010 23:28 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Jezus, wat een zielig anti_nederland gewauwel zie ik hier. Prima dat je voetbal haat. Maar dan behoor je ook niet blij te zijn met Spanje.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-07-2010 23:29 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2010 23:26 schreef Marcel H. het volgende:
De tur een leuke sportuitzending? You gotta be kidding me.


Ik kan me voorstellen dat je als voetbalfan geen verstand hebt van leuke sport. Maar dat geeft niks hoor.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-07-2010 23:31 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2010 23:28 schreef Marcel H. het volgende:
Jezus, wat een zielig anti_nederland gewauwel zie ik hier. Prima dat je voetbal haat. Maar dan behoor je ook niet blij te zijn met Spanje.


Kwestie van gedwongen worden om 'mee te genieten' van het hele spektakel doordat mijn straat vol hangt met oranje troep en er volwassen mannen op toeters lopen te blazen onder mijn raam, etc. Dan wordt je al snel anti-nederland ja.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-07-2010 23:32 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2010 23:29 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je als voetbalfan geen verstand hebt van leuke sport. Maar dat geeft niks hoor.
Hmja, het enige verschil is dat wielrenners de broek wat strakker om het kruis hebben hangen en voor de rest... Net zoveel zweet.
Nou kan ik me om de eerste reden aardig voorstellen waarom O. W. Wolf wielrennen leuker vindt om naar te kijken.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 11-07-2010 23:32 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2010 23:28 schreef Marcel H. het volgende:

Jezus, wat een zielig anti_nederland gewauwel zie ik hier. Prima dat je voetbal haat. Maar dan behoor je ook niet blij te zijn met Spanje.

Ieder land dat "Bij iedere schijn van een kleine kans op sportieve winst gaan wij met z'n 15,5 miljoenen collectief door het lint"-Nederland op z'n lazer geeft verdient mijn onmiddelijke steun.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 11-07-2010 23:33 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 11 juli 2010 23:32 schreef Hexegot het volgende:
15,5 miljoenen


Jij telt de 1,5 miljoen Wilders-stemmers ook niet mee? Slecht hoor.


Bruce Banner


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-07-2010 23:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2010 23:32 schreef Hexegot het volgende:
Ieder land dat "Bij iedere schijn van een kleine kans op sportieve winst gaan wij met z'n 15,5 miljoenen collectief door het lint"-Nederland op z'n lazer geeft verdient mijn onmiddelijke steun.


En in Spanje gaan ze niet collectief door het lint?


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 11-07-2010 23:35 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 juli 2010 23:32 schreef Hexegot het volgende:
Ieder land dat "Bij iedere schijn van een kleine kans op sportieve winst gaan wij met z'n 15,5 miljoenen collectief door het lint"-Nederland op z'n lazer geeft verdient mijn onmiddelijke steun.


Dat kan ik me voorstellen maar dan moet je ook geen Lang leve Spanje bleren hier.
Daar was het net zo'n idioterie als hier.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-07-2010 23:37 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2010 23:32 schreef Greycloak het volgende:
Hmja, het enige verschil is dat wielrenners de broek wat strakker om het kruis hebben hangen en voor de rest... Net zoveel zweet.
Nou kan ik me om de eerste reden aardig voorstellen waarom O. W. Wolf wielrennen leuker vindt om naar te kijken.


Ook dat.

Maar bij wielrennen gebeurt er tenminste ook iets. Bij zo'n voetbalwedstrijd zit je anderhalf uur te kijken en als je geluk hebt ben je aan het einde 3 hele goals verder terwijl je nog steeds naar hetzelfde grasveld zit te staren. Om nog maar te zwijgen van het feit dat het spel constant stil ligt omdat de bal buiten de lijnen wordt geschopt of omdat er weer iemand tegen zijn poten wordt getikt, etc.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 11-07-2010 23:38 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Ze hebben vast verloren, omdat ik een halve minuut keek


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 11-07-2010 23:38 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 11 juli 2010 23:37 schreef Onweerwolf het volgende:
Ook dat.

Maar bij wielrennen gebeurt er tenminste ook iets. Bij zo'n voetbalwedstrijd zit je anderhalf uur te kijken en als je geluk hebt ben je aan het einde 3 hele goals verder terwijl je nog steeds naar hetzelfde grasveld zit te staren. Om nog maar te zwijgen van het feit dat het spel constant stil ligt omdat de bal buiten de lijnen wordt geschopt of omdat er weer iemand tegen zijn poten wordt getikt, etc.


Nee, bij wielrennen gebeurt veeeel meeeeer! 4000km fietsen, en op het einde wint er iemand met 17 seconden verschil. En ga me niet vertellen dat het om de wisselende achtergrond gaat (ipv "hetzelfde veld"), want dan kijk je maar naar een natuurdocu.


Bruce Banner


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-07-2010 23:38 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2010 23:34 schreef attila_de_hun het volgende:
En in Spanje gaan ze niet collectief door het lint?

Waarschijnlijk wel, maar of ze dat net als hier al 3 maanden van tevoren doen...


 


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-07-2010 23:40 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Nou sommige kerels zijn anders best aardig om naar te kijken en de emotie hoofden vind ik ook altijd leuk om te zien. En tjonge, Nederland oranje.. volgende keer in geel?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-07-2010 23:40]


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-07-2010 23:43 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2010 23:38 schreef Lainedil het volgende:
Nee, bij wielrennen gebeurt veeeel meeeeer! 4000km fietsen, en op het einde wint er iemand met 17 seconden verschil. En ga me niet vertellen dat het om de wisselende achtergrond gaat (ipv "hetzelfde veld"), want dan kijk je maar naar een natuurdocu.


quote:
Op 11 juli 2010 23:29 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je als voetbalfan geen verstand hebt van leuke sport. Maar dat geeft niks hoor.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen