|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Morgen is het weer zover, ik begin alweer zenuwachtig te worden Against God and Government |
|
als het Urugay - Paragay wordt dan ga ik naakt poseren signature |
|
Beter! |
|
Dat kan ik ook: Als de finale Liechtenstein - Monaco wordt dan krijgt iedereen 100 euro van me |
|
Ik vermoed morgen een vreselijk taaie partij met het wereldrecord "mensen achter de bal in de verdediging houden" van Uruguay, zeker nu ze ook nog hoogstwaarschijnlijk de aanvoerder gaan missen... Wel ga ik in voorzichtig positieve focus uit van een winnend Nederland! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Pas maar op met die Uruk Hai!!! Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wordt het niet eens tijd dat jij je grap tegoed op waardeert Against God and Government |
|
quote: Mmmja, maar normaal gesproken moet het toch kunnen. We hebben in alle linies betere spelers, zijn beter in de opbouw én dodelijk effectief in de counter. Bv. die tweede goal tegen Kameroen, hoe Italiaans wil je het hebben. Zo'n ploeg loopt gewoon in het mes. Ik krijg al kippevel als ik dat soort dingen tik. Oranje als levensgevaarlijke counterploeg, ik houd ervan! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: hehehe, fijne opmerking Ik vond het overigens wel een goede grap edit; en ik wil daar graag dit aan toevoegen: hehehe [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 06-07-2010 0:35] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Stiekem denk ik ook wel dat je gelijk hebt, ik probeer de euforie alleen te minderen |
|
Zo, de eerste diarreeremmers op... Van mij mag de wedstrijd nu al gespeeld worden, wel zo goed voor mijn gemoedstoestand. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Dat moet je dus niet doen! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Bijna zo ver: ik heb mijn oranje sokken al vast aan, het gaat erom spannen! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Inderdaad, ze moeten er gewoon met vol vertrouwen tegenaan. Aan het begin van de wedstrijd tegen Brazilië waren ze ook nog te timide, dat werkt dus niet. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Mijn oranje onderbroek sinds Koninginnedag niet meer uitgedaan!!! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Ik ben de hele dag al, ehm... aufgeregt. voor die wedstrijd! Bruce Banner |
|
Nnnnnnnnnnnnnnnnngggg beginnen please. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: +1974! Bruce Banner |
|
Zin an godverdomme! Alleen vrij kut dat de wekker om 4 uur weer gaat... spelfout weggehaald... |
|
Ben erg benieuwd! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: +1, zometeen lekker vanaf de luie stoel hier achter de pc kijken met een vertraging van ca 50 seconde. |
|
Laat maar komen! WIR WERDEN WELTMEISTER! |
|
Zometeen sta ik hier tussen; Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Hey, is het weer metalpicknick, Argh? |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |