![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Collega wil vandaag de 2e helft thuis kijken en daarna feesten, vandaag dus keihard aan de bak om iedereen er voor 20.30 uur in bed te hebben liggen. ![]() ![]() |
|
quote: Ow, dan heb je mazzel. Ik overweeg serieus om airco aan te schaffen... ![]() |
|
quote: Jij mag het zeggen ![]() Against God and Government ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Krijg je weer zo'n klap in je bakkes wanneer je naar buiten gaat... Keuzes, keuzes ... ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Ik kan niet meer... Against God and Government ![]() |
|
Ook hier neemt de spanning toe... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
vanavond in een Nederlandse club voetbal kijken (grolsch op tap woehoeoeee). Oranje tshirt is gewassen, oranje bloem voor in mijn haar ligt klaar, de oranje elandjes staan rondom de tv... ik ben er klaar voor! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Echt te gek, super veel zin in! ![]() |
|
ik ben nerveus aan het worden. ![]() ![]() |
|
Straks eerst lekker BBQen en daarna op een groot scherm lekker de westrijd kijken. Zin in ![]() Wil je muilperen? ![]() |
|
Godver alsjeblieft laat het gewoon beginnen, ik val hier om van de zenuwen. Nog drie uur en dan op naar de kroeg om wat goede plaatsen te bemachtigen. Duurt lang. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Marokkaanse Unie: 'Allah zij met Oranje' De Unie van Marokkaanse Moskeeën in Amsterdam heeft laten weten 'dat het Nederlands elftal als voorbeeld mag dienen voor de wereld'. ![]() Foto: Joanna H.Schinkel De Unie spreekt haar trots en waardering voor het Nederlands Elftal uit. De UMMAO vindt dat het elftal een cultureel en religieus divers team is. "Dit is het echte Nederland." "Divers, sportief en resultaatgericht, wij wensen onze jongens heel veel succes met de finalewedstrijd. Allah zij met Oranje," zo laat de Unie weten. http://www.at5.nl/artikelen/44382/marokkaanse-unie-allah-zij-met-oranje Handig, zo'n multiculti samenleving; alleen maar meer goden die achter ons staan ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Straks effe vreten, nog effe douchen en dan op naar de kroeg! ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Straks naar een Nederlandse vriend van me. Hopen dat z'n Spaanse vriend niet komt, die er eerder tijdens het WK nog wel bij was. Ik zal nog even mededelen dat ie NIET welkom is. ![]() ![]() |
|
Spanje is ongewenst in de F1 zo lijkt, misschien in voetbal ook signature ![]() |
|
Staan de Belgen unaniem achter Oranje? ![]() |
|
zeker weten! signature ![]() |
|
TV in de tuin gezet, zometeen vrienden erbij, ik ben er klaar voor! HUP HOLLAND!!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Kan die pot niet gewoon nu beginnen? Ben strontnerveus man. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Laat het nu maar beginnen zeg. ![]() |
|
Zometeen de nieuwe aflevering van Top Gear op de BBC kijken, kan nie wachten ![]() ![]() |
|
Donder op uit dit topic, schobbejak! ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote:okee okee, ik denk effe relativeren voor al die zenuwen ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |