![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou, De Zeeuw past niet meer bij Ajax: te kleine neus gekregen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Zo, nog 15 minuten te gaan ![]() ![]() |
|
Zo wat een slopende laatste paar minuten. Maar het belangrijkste: FINALE!!!!!! ![]() |
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Finale! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
Argh 5 jaar ouder, maar finallleeee ![]() |
|
quote: quote: quote: quote: quote: quote: quote: quote: quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Jaaaaaaaa ![]() |
|
dit soort wedstrijden is echt slecht voor mijn hart... ![]() |
|
Whoopwhoop! Mooi gedaan hoor. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
quote: quote: quote: quote: quote: quote: quote: quote: quote: quote: quote: quote: quote: quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 100 keer belangrijker dan de Champions League-finale, 10 keer belangrijker dan de EK-finale, 36 jaar geleden... Dit gaat 'm worden!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Godverdomme, wat een slotfase ![]() Maar dit is toch prachtig man ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: ![]() Maar als Duitsland de andere finalist wordt, wordt die finale pas echt slecht voor mijn hart. Tenzij we zo snel weggespeeld worden of op ruime voorsprong komen dat er weinig spanning meer zal zijn.. ![]() |
|
Tering inderdaad zeg .. ![]() |
|
Moet wel zeggen dat ik de 2e goal van Uruguay echt erg slecht vond van Oranje. Had ene blinde nog zien aankomen .. ![]() |
|
Nou, volgens mij zag juist Stekelenburg die bal niet aankomen. edit2; letterlijk ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 06-07-2010 23:04] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
De tering, ik heb geen idee of het nu een goede of slechte pot was, kon er niet "objectief" naar kijken! Maar wat gaaf, geweldig! Een WK-finale! HOLY CRAP!!! ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door M. op 06-07-2010 23:39] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Een uiterst scherpe waarneming. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Ghehe leuk voor dat stroomvoorzieningsbedrijf ook dat als ze winnen ze een heel verlies gaan maken *LoLz* ![]() |
|
quote: Daar is volgens mij een verzekering voor afgesloten. Ja, dat kan ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
ooo :') ![]() |
|
Stond op het Museumplein en de muziek ging dus te vroeg aan, vuurwerk te vroeg af, iedereen feesten terwijl de wedstrijd nog gewoon doorliep :'). Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Haha ja dat moment had ik ook, ik denk die scheids fluit af, juichen etc, was het gewoon een vrije trap :'). Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Goddomme ja. FINALE FINALE FINALE FINALE Man o man o man. Dat we dit nog mogen meemaken..... FINALE FINALE FINALE FINALE WIR WERDEN WELTMEISTER ![]() |
|
quote:Oh? Meende dat Germania nog een halve finale moest doen? :s What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |