![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zal ik de camera meebrengen? ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Een nieuwe router dus. ![]() |
|
Boodschappen. Niets bijzonders. Behalve Chocolade Cornflakes. I wonder if it's ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 23-03-2011 18:57] ![]() |
|
Ook boodschappen, niks bijzonders. Alleen Liga 2e stap en appelsientje mild voor mijn ligapapje ![]() ![]() [/zachteG] ![]() |
|
Ligapapje? ![]() |
|
quote: Jij wordt echt met de dag aandoenlijker! ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Huh? Omdat ze moeder is? edit. O wacht, haar ligapapje. Ik ben confuus. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 23-03-2011 21:16] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Nee ![]() quote: ehh ja dat is liga verkruimeld in (vers geperst) sinaasappelsap. Ziet er heel vies uit, maar is echt lekker : $ ![]() [/zachteG] ![]() |
|
quote: ... Nu heb ik best wel wat merkwaardige voedselwaren voorbij zien komen, maar deze scoort vrij hoog.. :') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote: Merkwaardig? Als je liga koopt staat het achter op de verpakking hoor! ehh... laat maar. Dit verdedigt mijn punt niet heer erg : $ [/zachteG] ![]() |
|
quote: Op de verpakking van de Nutrilon staat ook dat je er water bij moet doen, maar dat zie je de gemiddelde 16-jarige ook niet dagelijks naar binnen slobberen. ontopic: ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: Googletje gedaan, het is baby- en / of kindervoer, maar blijkbaar wel minder zeldzaam dan ik dacht. Nooit van gehoord, in ieder geval.. ![]() Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote: Het is ook niet dat ik dit dagelijks eet ![]() maar ik heb wel meer vreemde eetcombinaties, zoals mayo en appelmoes vermengd bij friet ![]() Of friet met mayo, curry en uitjes ![]() ![]() [/zachteG] ![]() |
|
Een uur gewandeld om mirin te gaan kopen. En dan was er geen in de winkel. Jammer genoeg dus niet Japans kunnen koken deze avond. ![]() ![]() |
|
quote: :') Nee. Dat is een van de meest gangbare items op het doorsnee snackbarmenu, dat is gewoon een patatje speciaal. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote: Vandaar de '( ![]() ![]() [/zachteG] ![]() |
|
Ah, check. Ik zal de sarcasmedetector eens opladen.. :') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote: Dát is wel lekker! Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Eindelijk eens iemand die mij niet voor gek verklaart. [Dit bericht is gewijzigd door Bright_Eyes op 24-03-2011 0:19] [/zachteG] ![]() |
|
Hebben ze standaard tartaarsaus in de snackbar in limburg? Kaartje voor Goatsnake in Nijmegen om even een beetje ontopic te blijven. ![]() |
|
quote: Ehm.. nee volgens mij niet, maar je kunt het vast wel in sommige frituurs krijgen. Net als Belgische mayo btw. [/zachteG] ![]() |
|
Jammer, een van de weinige sausen die ik wel lekker vind. Gelukkig ligt hij hier weer in de winkel ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |