|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: iPim heeft ook gevoel hoor! |
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: euh nee.. shit jij hebt gelijk |
|
quote: Jupiler? [/zachteG] |
|
Koffie. |
|
Koffiefilters Mandarijnen Tropisch vruchtensap Broccoli Paprika-tomaat aardappelschijfjes Energiedrank Zure haring Kaasburgers Eieren Ontbijtspek |
|
quote: Nee, Duvel, grimbergen en La Shouf Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Heb jij ooit van het fenomeen ''een geintje'' gehoord? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Marokkaans bier? |
|
quote: Het is ook niet leuk. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ja ik zou het anders ook wel even serieus nemen. Sterkte iPim. |
|
quote: Ik palm! co-operation not competition! |
|
Shag en vloei. |
|
En: |
|
quote: Chouffe, Chouffe Ha bibiER. Ot. reistegoed op me chipcard. =) |
|
nice! waar is dat soft tip ding voor? [/zachteG] |
|
Normaal gesproken kun je in ears van hard en zacht materiaal krijgen. Omdat ik zanger ben en je door beweging van je kaak 'lekkage' kunt krijgen bij harde in ears wordt zacht materiaal aangeraden. Alleen was volledig zacht materiaal bij dit specifieke type in ears niet mogelijk. Ik koos toch voor dit type omdat het een 3 weg systeem is en er filters in zitten die met elkaar communiceren wel toelaat terwijl de harde geluiden met 30 db gedempt worden. Dat 'soft tip' wil eigenlijk alleen maar zeggen dat het gedeelte wat je oor ingaat wel van zacht materiaal is. |
|
quote: Vandaar ook deze ( ) toegevoegd, interpeteren jong. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Haha wtf NASA oordoppen. wat kost dan zoiets? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: €720,- [Dit bericht is gewijzigd door drdennuz op 16-03-2011 11:27] |
|
Is dat alleen de doppen of incl zender/ontvanger? |
|
dat zijn alleen de doppen. De zender is net zo duur. Op maat gemaakte oordoppen zijn voor de helft van het geld verkrijgbaar overigens. Maar dit is een 3 weg systeem (in ieder dopje zit een woofer, midrange speaker en een tweeter) en klinkt waanzinnig goed. Daarnaast vind ik het wel fijn dat die eerder genoemde filter in de doppen zit zodat je nog een beetje contact met de buitenwereld houdt. |
|
Ah, dat verklaart het ja. Hier in de regio zijn inear met softtips €200, maar dat is idd niet met 3weg systeem, wel met die dempingsfilter er nog bij. |
|
Ik heb zo'n hekel aan winkels Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |