|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vinyl: Grave - Exhumed Overkill - 10 Years Of Wrecking Your Neck Uriah Heep - Into The Wild Wolf - Legions Of Bastards Bareuh... |
|
quote:Die zag ik net in de (aldi)folder staan. |
|
Prima toch! |
|
quote:En voor Ollie's doen? |
|
Waarschijnlijk omdat ze nooit zoveel van dat aanbiedingenspul hebben staan. Maarre daar kun je wel wat vlees op roosteren. |
|
Waarschijnlijk omdat al het werkeloze tuig er al eerder bij is geweest. |
|
Parfum dus [/zachteG] |
|
quote: Pa en ma Bontkraag? |
|
quote:Geen idee hoe ze er uitzien aangezien ik op de tijdstippen dat zij bij de supermarkt de schappen leeg halen aan het werk ben. |
|
Godver, scherp... |
|
'n keuk'n Boeiender |
|
Na jaren lang zoeken eindelijk het huis gevonden wat voldoet aan alle wensen zodat het het voor mij waard is om een erfenis die ik nooit had zien aankomen er in te investeren. Mogelijk dat ik het tweede deel van het huis de eerste jaren ga verhuren. Aan particulier of zakelijk maakt me niet zoveel uit. Hopelijk eind volgende week alles rond. Siked als een klein kind. http://www.funda.nl/koop/emmen/huis-47087988-noordbargerstraat-84/ [Dit bericht is gewijzigd door Nebelwerfer op 11-05-2011 23:23] |
|
|
|
+ veel http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Poehé, kom ik aan met mijn rijtjeshuis. Good busy! Boeiender |
|
Ik ga d'r verder niet veel aan doen. Vind die donkere stijl wel mooi zo, geeft een warm gevoel. Het enige wat echt moet gebeuren is een barbeque bouwen in de tuin. Voor de rest een droomhuis waarvan ik hoop dat het nog vele generatie in de familie blijft. |
|
quote: Ik snap wat je bedoeld, het ziet er erg goed uit. Alleen wat minder zooi op de schouw, en klaar is klara. Boeiender |
|
Oh, en als je geld over hebt, warmtewisselaars en zonnepanelen, goede investering. Boeiender |
|
Zonnepanelen wil ik op de garage plaatsen. Op de woning zelf doet afbreuk aan het uiterlijk, maar goed misschien ooit in de toekomst wanneer het richting de duitse situatie wat betreft zonnepanelen. Ik hou het iig wel scherp in de gaten. |
|
quote: Ja, de duitse situatie heeft er voor gezorgd dat de industrie zich erg snel kon ontwikkelen, goede zaak. En inderdaad, op het huis zelf is niet zo mooi. De tering, wat gaaf voor jou man. Boeiender |
|
DE TÉRING WAT EEN VET HUIS Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Sorry, het huis komt niet naar de randstad. Boeiender |
|
Gaaf man Nebelwerfer! Lijkt me ook erg leuk om in te richten, alhoewel wel veel werk. Of blijft de huidige inboedel er in staan? |
|
quote: quote: Boeiender |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |