|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Boeken: Stanislaw Lem - Eden Esther J.J. Verhoef - Tropische aquariumvissen encyclopedie (hardcover) Jules Verne - De reis om de wereld in 80 dagen (hardcover) Muziek: Bob Dylan - Greatest hits (cassette) Vangelis - Greatest hits (CD) Lang leve 'Het Goed'. En overig spul: 3 actieve koolfilters voor SuperFish Aqua 50 Actief koolfilter voor Ferplast BluWave 03 4000k spaarlamp voor aquarium Cadeaus voor een jarige Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Tweedehands fiets (Batavus), eindelijk eens een exemplaar dat er uitziet alsof het een paar jaar meekan Grammetje Kashmir Smoking silver vloei You have time. You are doing fine. |
|
Grote shoarmaschotel met extra broodje en knoflooksaus, en dat ze het maar snel mogen komen brengen. |
|
quote: Neenee, de uitslag was Vrouw. Dat konden ze zeggen met een zekerheid van 13%. Niet dat ik voor 87% man ben ofzo Al hou ik wel van bier, en moshpits, kan niet tegen gezeik... en ik heb echt de subtiliteit van een baksteen (ot: afwasborstels ) [/zachteG] |
|
quote: Ik ook. Nou ja, één dan. |
|
quote: maar heb jij ook de leipe met het ingebouwde zeeppompje? [/zachteG] |
|
quote: Als dat geen... Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:ÉÉN zeg ik toch? |
|
quote:Nee, helaasch. Ik ben wat traditioneel ingesteld wat dat betreft. |
|
quote: ach, ik heb 2 afwasborstels tradizionale en 1 met zo'n leip pompje om met afwasmiddel te vullen. Kom ik thuis: is het afwasmiddel op [/zachteG] |
|
Da's minder ja. Wat moet je trouwens met zoveel afwasborstels? |
|
quote: Afwassen? On-topique: 3 liter frituurvet 12 Bitterballen 5 Frikandellen 12 Kaassoufflés Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: m'n rug wassen [/zachteG] |
|
quote: 12 kaassoufflés!! Nomnomnom! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Kaassoufflés? Die kleffe dingen? Bareuh... |
|
Je moet ze ook niet koken hè. |
|
quote: Nee, natuurlijk niet. Gewoon een minuutje in de magnetron, toch? Bareuh... |
|
Geen idee. Ik eet die dingen nooit. |
|
quote: +1 wel met satésaus uiteraard! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Lijkt me geen fijne combi eerlijk gezegd. Bareuh... |
|
Heerlijk! Echt waar. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Hm, ik vertrouw het niks... Bareuh... |
|
quote: Alleen satésaus van de jood. One's you go jew, you'll never want something new! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Ook niet na alles wat we samen meegemaakt hebben? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |