![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Roadburnticket, als het goed is. Menace Ruine! ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Shitload cadeautjes voor de vrouw. Je moeder. ![]() |
|
quote: Uiteraard. Zelf nooit een N64 gehad, dus voor mij is die zelfs nog helemaal nieuw. On topic. Ik heb boodschappen gekocht ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
5 droge euroknallerhamburgers bij de Mac Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Vijf, ja? Jezus.. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
40 Watt Sun - The inside room Crosby,Stills & Nash - 1 Crosby, Stills, Nash & Young - Deja vu Carve - Revel in human filth D.R.I. - Crossover Dead Congregation - Graves of the archangels Desultory - Counting our scars Fen - Epoch Forteresse - Par hauts bois et vastes plaines Led Zeppelin - I Led Zeppelin - IV General Surgery - Corpus in extremis Necrosanct - Equal in death Ulcerate - The destroyers of all Woods of desolation - Torn beyond reason Never have so many sacrificed so much for so few ![]() |
|
quote: Die droge krengen heb je in 1 hap op. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: quote: *Jaloers* Ik vandaag: ![]() ![]() ![]() En in de uitverkoop bij de Mediamarkt: ![]() ![]() ![]() ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Die Rise Against is een heeeele dikke tegenvaller voor mij. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Gekocht: 1170 kg Zweeds staal (inclusief 2.0 liter motortje) ![]() Nu nog bedenken hoe ik het meest rendabel van mijn 1969 Volvo afkom... want 9 meter auto voor de deur gaan mijn buren niet zo waarderen vrees ik (de Saab is 4,5 x 1,7 meter..) ![]() |
|
Gisteren de Draconian Times 180 gram dubbelelpee van Paradise Lost aan de collectie toegevoegd. Nummertje 444 van de 2000. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Voor Roadburn: Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
:') Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Gave auto, Vincent! ![]() Verrassend triviaal ![]() |
|
Hammond orgel voor verjaardag van en vriend van me ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Al naar de kapper geweest? ![]() |
|
quote:M'n baard staat al wel en volgens mij heb ik nog zo'n houthakkersblouse van toen ik 13/14 was en Nirvana luisterde. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: ik mis een sjaal. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ik heb zelfs zo'n rood-zwarte, zoals die gast van de WITTR-photoshop! [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 21-03-2011 17:39] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote: ![]() Ook vast nog wel ergens. Wat nog wel mist is een passend, RB-verantwoord boek om achterin de zaal in te gaan lezen als ik te hip ben voor wat op het podium staat. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
James Joyce - Ulysses? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote:Boek? iPad natuurlijk, maakt niet uit wat er op staat. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 21-03-2011 17:48] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |